Paulina C.

Paulina C. Specjalista

Temat: Projekty doradcze

Obecnie prowadzimy kompleksowe projekty doradcze wpływające na sprawne działanie firmy i podniesienie jakości obsługi klienta. Wszystkie nasze działania są ściśle opracowywane pod kontem specyfiki danej branży.

Aby zadbać o odpowiedni poziom obsługi, a jednocześnie o dobry wizerunek firmy dla Naszych Klientów projektujemy i wdrażamy:

* badanie poziomu obsługi klienta - Mystery Shopping
* profesjonalne Standardy Obsługi Klienta - dostosowane do specyfiki branży ( stworzenie Podręcznika Standardów
Obsługi Klienta )
* Opisy Stanowisk Pracy i procedury
* System Ocen Pracowniczych
* Motywacyjne Systemy Wynagrodzeń
* Programy Rozwoju Kadry - szkolenia dla pracowników oraz kadry kierowniczej
* Rekrutację nowych pracowników

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i dostosowujemy się do jego potrzeb i oczekiwań.
Na początek proponujemy bezpłatne i niezobowiązujące spotkanie z naszym konsultantem, w celu identyfikacji potrzeb. Po spotkaniu otrzymują Państwo opis i harmonogram proponowanych przez nas dla Państwa rozwiązań.

Zainteresowanych proszę o kontakt: paulina.chojowska@hrcompass.pl