Lucyna
Lorińska
Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!
Temat: Szkolenie w 6 polskich miastach- e-marketing i media...
HOTEL PROFIT CLUB wspólnie z HOOBI- Hotel OnlineBusiness Intelligence,
zapraszają w marcu na cykl szkoleń poświęconych tematyce
e-marketingu i mediów społecznościowych w hotelu.
Aktualny terminarz:
1. 2010.03.16 SOPOT VILLA AQUA
2. 2010.03.17 TORUŃ HOTEL BULWAR
3. 2010.03.18 POZNAŃ miejsce podamy w późniejszym terminie
4. 2010.03.24 KRAKÓW HOTEL UNICUS
5. 2010.03.30 KOŁOBRZEG HOTEL DIVA SPA
6. 2010.03.31 WARSZAWA DeSilva Warszawa Airport
Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
* do 12.03.2010 cena 79 PLN netto + 22%VAT za 1 osobę
* od 13.03.2010 cena 159 PLN netto + 22%VAT za 1 osobę
Decyduje data przesłania potwierdzenia wpłaty
Wszystkie szkolenia rozpoczynają się o godz. 13.00 i powinny skończyć się o godz. 16.30.
PROGRAM:
13.00- 14.00 Media społecznościowe
Twitter, Facebook, YouTube- charakterystyka poszczególnych platform.
* Czy i dlaczego hotel powinien zaistnieć w mediach społecznościowych?
* Czy goście Twojego hotelu korzystają z Social Media? A może tam znajdziesz nową grupę klientów?
* Jakie media będą najlepsze dla twojego obiektu?
* Budowanie profili, grafika, opisy, linkowanie- krok po kroku.
* Promocja hotelu w Social Media- zdobywamy obserwatorów, fanów, etc
* O czym mówić w mediach społecznościowych? Jak często, w jaki sposób?
* Czy Social Media to inwestycja, która może się zwrócić? Jakie
koszty trzeba ponieść i jak można zarabiać dzięki mediom społecznościowym?
14.10- 15.10 Portale UGC (User Generated Content)
* Co to jest UGC? Zagrożenie czy wsparcie promocji hotelu?
* Najważniejsze portale UGC
* Jak wykorzystać trend popularności opinii w Internecie?
* Na co zwrócić uwagę zarządzając kontami na portalach UGC?
* Jak zachęcać gości, by aktywnie uczestniczyli w tworzeniu profili UGC?
* Opcje płatne czy bezpłatne?
* Koszty obsługi kont i mierzalność zwrotu z inwestycji.
15.20- 16.30 E-marketing w hotelu
* Widoczność hotelu w Internecie- SEO, SEM
* Projekt strony www
* Moduł rezerwacji on-line
* Polityka cenowa- Rate Parity
* Koszty rezerwacji
* Skłonność klienta do rezerwacji online
* Podnoszenie wartości pojedynczej rezerwacji
* E-mail marketing
* Badanie satysfakcji gościa
Więcej informacji na prv., bądź pod adresem mailowym: http://l.lorinska@concept.media.pl