Adrianna Słyk

Adrianna Słyk specjalista ds.
rekrutacji w
Akademii Gościnności

Temat: Szkolenie Akademii Gościnności 26-27.04. 2011

Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

„To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością” Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem -kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne. Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy: • poczują się pewniej, • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje, • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)

Zapraszamy pracowników hoteli zarejestrowanych w całym kraju. Wszystkie szkolenia Akademii
Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie : • http://www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt:
• mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub •pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).
Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia GościnnościAdrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:20Adrianna Słyk edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 13:21