Temat: Start nowego hotelu...
Witam,
Panie Łukaszu tydzień to niestety trochę za późno - o jakieś pół roku na zastanawianie się nad tym tematem.
Nie ma jedenj recepty na "szum" - jest ona uzależniona od kilku czynników - budżet, lokalizacja, specyfika obiektu ( wielkość, standard itp), dotychczasowe działania marketingowe i sprzedażowe też powinny być z tym spójne.
Można zrobić galę z jednym lub większą ilością celebrytów. Można zrobić super ofertę i dogadywać się z paroma doświadczonymi instytucjami sprzedażowymi (booking.com, grupon, systemy cafeteryjne itp) na specjalne promowanie. Trochę już na to wszystko późno.
Są tacy którzy wyznają zasadę "najważniejsze żeby się o nas mówiło, nie ważne jak - byle by się mówiło" więc można podpalić dach szybko wezwać straż żeby nie było zniszczeń i powiadomić telewizję że "Pali się hotel x" ;-)
Możliwości jest wiele jak jest kasa to radio i telewizja można próbować rozwiązań barterowych.
Można popróbować kupna baz mailingowych itp.