Temat: Rozpoczecie pracy w nowo wybudowanym hostelu dla debiutanyki
Witam wszystkich serdecznie.pare dni temu dostalam ogromna szanse na rozwoj swojej zawodowej kariery, otoz po 3 latach ciezkiej pracy jako asystent manager w jednym z renomowanych hoteli w Amsterdamie, podjelam prace jako manager houskeepingu w nowo powstalym hostelu w centrum Amsterdamu. hostel liczy 750 lozek, co przy porownaniu do 110 pokojowgo hotelu w ktorym pracowalam wczesniej wydaje sie byc ogromnym wyzwaniem... ale nie na tym wlasciwie moj problem polega...do konca marca czyli do daty oficjalnego otwarcia obiektu musze zaplanowac caly system pracy I rozwoju departamentu, a takze zatrudnienia firmy sprzatajacej ktora bedzie nam swiadczyla uslugi...ponadto musze zamowic posciel oraz reczniki. I teraz generalnie nie wiem jak duza nadwyzke poscieli I recznikow musze zamowic abym nie zostala z problemem ze hostel jest pelny a ja nie posiadam bielizny hotelowej.... I moje kolejne pytanie brzmi jak najlepiej zaplanowac caly start przedsiewziecia zeby uniknac jak najwiecej problemow.?... jakie problem moga wyniknac na poczatku pracy? na czym powinnam sie skupic? Bede wdzieczna za wszystkie porady.