Mateusz S.

Mateusz S. Acer, Borówkowe Pola

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Facebook niedawno wprowadził nową funkcję- Facebook WiFi (https://www.facebook.com/help/126760650808045/). Umożliwia ona meldowanie się na Facebooku (check-in) w celu otrzymania dostępu do darmowego WiFi. W ten sposób można zwiększyć rozpoznawalność naszego biznesu (docieramy do znajomych osób, które się u nas zameldują).

Bardzo korzystne rozwiązanie dla lokalnych biznesów takich jak restauracje, hotele czy sklepiki. Kwestię technicznych aspektów połączenia routera i fanpage'a opisywałem ostatnio tutaj: http://blog.cleverpath.pl/social-wifi/
Konrad S.

Konrad S. Manager Hotelu,
Hotel i Restauracja
Podzamcze

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Fajne, ale jak otrzymać dostęp do darmowego WiFi nie mając FB? Chodzi mi o to, czy Gość nie mający konta na Facebook-u nadal będzie mógł się połączyć z darmowym WiFi?
Mateusz S.

Mateusz S. Acer, Borówkowe Pola

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Można zawsze pominąć opcje meldowania się (jest opcja skip check-in). Jeśli jednak nie chcemy dopuścić Klienta do sieci zupełnie za darmo, to można ustawić kod Wi-Fi jako alternatywę do meldowania się. Wtedy Ci co się zameldują mają dostęp od razu, a pozostali muszą od nas dostać odpowiedni kod z dostępem. Od strony technicznej mamy takie opcje: http://goo.gl/bGGl4
Konrad S.

Konrad S. Manager Hotelu,
Hotel i Restauracja
Podzamcze

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Przydatna informacja dziękuje. Zastanawiam się jeszcze jakie emocje mogłoby wzbudzić coś takiego, ale skoro potencjalny Gość ma wybór to chyba nie ma problemu. Pozdrawiam.
Mateusz S.

Mateusz S. Acer, Borówkowe Pola

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Wszystko zależy od Klienta i jego podejścia:
-Ci co chcą skorzystać z WiFi, mają opcję ominięcia (ale pewna ich część (z czystej ciekawości) wypróbuję opcję meldowania się – a lokal dzięki temu jest widoczny w social media).
-Ci którzy regularnie się meldują w różnych miejscach, na pewno będą pozytywnie zaskoczeni, że dostają coś w zamian :)

Dla biznesu to same korzyści – rośnie jego widoczność na Facebooku, a osobom, które nie są zainteresowane meldowaniem się opcja ta w niczym nie przeszkadza. Możemy więc tylko zyskać. Warto wspomnieć, że rozwiązanie jest stosunkowo nowe (sprzed ok. miesiąca). Na ten moment główny jego cel to budowanie widoczności lokalu/miejsca na FB. Jednak narzędzie jest cały czas rozbudowywane i niewykluczone, że w przyszłości zostaną dodane takie opcje jak np. komunikaty i wiadomości mobilne dla ludzi znajdujących się w danym miejscu. Wtedy możemy komunikować się z osobą będącą bezpośrednio w miejscu sprzedaży.

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Zgadzam się z Mateuszem. Jest to narzędzie które daje możliwość a nie konieczność.
W tym roku próbowaliśmy na terenie naszygo kompleksu wdrożyć urządzenie udostępniające wifi za adres email - budowanie bazy mailingowej.
Są osoby które praktycznie żyją na FB i takie osoby będą się meldować. Jeśli jeszcze obiekt ma jakiś ciekawy wizerunek lub jest w ciekawym miejscu to odwiedzanie "facebookowe" jest raczej pewne. Moim zdaniem funkcjonalność bardzo przydatna.
Są szanse na widoczność na FB ale też jest potencjał na zwiększanie liczby fanów.
Konrad S.

Konrad S. Manager Hotelu,
Hotel i Restauracja
Podzamcze

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

I jak zakończyła się próba wdrążania?

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Zawiesiliśmy, nadszedł grudzień i dosyć gorący czas związany z otwarciem nowej - głównej części obiektu.
Dla nas istotny jest okres zimy ponieważ ze względu na lokalizację przy stoku jest tu wówczas dużo ludzi nie będących gośćmi hotelu a do nich ta funkcjonalność miała być skierowana. Wprowadzimy raczej jesienią żeby na kolejny sezon zimowy było gotowe. Wakacje mamy na testy.
Mateusz S.

Mateusz S. Acer, Borówkowe Pola

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Cleverpath również oferuje wspomniane access pointy Meraki. Oprócz samej instalacji i konfiguracji urządzeń zapewnimy również wsparcie marketingowe, aby jak najskuteczniej wykorzystać pozyskane dane i informacje.

Zachęcam do skorzystania z 30 dniowego okresu próbnego.
Mateusz S.

Mateusz S. Acer, Borówkowe Pola

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Cleverpath również oferuje wspomniane access pointy Meraki. Oprócz samej instalacji i konfiguracji urządzeń zapewnimy również wsparcie marketingowe, aby jak najskuteczniej wykorzystać pozyskane dane i informacje.

Zachęcam do skorzystania z 30 dniowego okresu próbnego.
Mateusz S.

Mateusz S. Acer, Borówkowe Pola

Temat: Połączenie hot spota z fanpage'em hotelu lub restauracji

Zapraszam do pobrania case study o tym jak w Cleverpath, dzięki rozwiązaniu Meraki, 4-krotnie zwiększyliśmy liczbę zameldowań na Facebooku w kawiarni Leniviec:
http://www.cleverpath.pl/facebook-wifi-case-study/



Wyślij zaproszenie do