Marta
R.
Menadżer Marketingu
ds. Usług
Finansowych i
Handlowych, C...
Temat: Świąteczna kampania HAYS
W grudniu trwała kampania świąteczna Hays, która miała na celu zwiększenie ruchu na naszych stronach internetowych. Główne działania odbywały się za pośrednictwem trzech kanałów:- warszawskie metro (outdoor)
- stołeczne wydanie Gazety Praca - poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej (media)
- strona internetowa hays.pl (online)
Oto przykłady naszych działań:
1. Metro warszawskie
Przez cały grudzień, na 100 tabliczkach w naszym warszawskim metrze są umieszczone hays'owe reklamy ze świątecznymi hasłami.
Oto nasze reklamy:
2. Gazeta Wyborcza
Przez cały grudzień, także w Gazecie Wyborczej, w sekcji Kadra Zarządzająca widniała nasza świąteczna reklama. 6 oraz 13 grudnia, świąteczna reklama widniała łącznie z ogłoszeniami, natomiast 20 grudnia, tuż przed świętami ukazała się całostronnicowa reklama, wyłącznie z życzeniami.
3. Strona internetowa hays.pl
Dodatkowo reklama w metrze oraz ogłoszenia w GW nawiązywały do zmian na naszej stronie Hays.pl. Stworzone zostały specjalne stronki promujące ogłoszenia dywizyjne. Na stronki można było wejść poprzez banery rotacyjne, np.:
Każdy z banerów przekierowywał na specjalnie utworzoną stronę z ofertami danych dywizji. Na stronach tych promowaliśmy max. 10 ofert.Marta Russak edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 13:35