Marta R.

Marta R. Menadżer Marketingu
ds. Usług
Finansowych i
Handlowych, C...

Temat: Świąteczna kampania HAYS

W grudniu trwała kampania świąteczna Hays, która miała na celu zwiększenie ruchu na naszych stronach internetowych. Główne działania odbywały się za pośrednictwem trzech kanałów:

- warszawskie metro (outdoor)
- stołeczne wydanie Gazety Praca - poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej (media)
- strona internetowa hays.pl (online)

Oto przykłady naszych działań:

1. Metro warszawskie

Przez cały grudzień, na 100 tabliczkach w naszym warszawskim metrze są umieszczone hays'owe reklamy ze świątecznymi hasłami.

Oto nasze reklamy:


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


2. Gazeta Wyborcza

Przez cały grudzień, także w Gazecie Wyborczej, w sekcji Kadra Zarządzająca widniała nasza świąteczna reklama. 6 oraz 13 grudnia, świąteczna reklama widniała łącznie z ogłoszeniami, natomiast 20 grudnia, tuż przed świętami ukazała się całostronnicowa reklama, wyłącznie z życzeniami.


Obrazek


Obrazek


3. Strona internetowa hays.pl

Dodatkowo reklama w metrze oraz ogłoszenia w GW nawiązywały do zmian na naszej stronie Hays.pl. Stworzone zostały specjalne stronki promujące ogłoszenia dywizyjne. Na stronki można było wejść poprzez banery rotacyjne, np.:


Obrazek


Każdy z banerów przekierowywał na specjalnie utworzoną stronę z ofertami danych dywizji. Na stronach tych promowaliśmy max. 10 ofert.Marta Russak edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 13:35