konto usunięte

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Hej,

Czy aby nie jest tak, że jakość wprost zależy od dostępnych narzędzi oraz systemu pracy wymyślonego na górze.
Czy łudzimy się jedynie, że nasze zaangażowanie jest kluczowe dla zadowolenia wymagającego Klienta??? Może to ilość się liczy po prostu?

Co Wy na to
Kamil

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Dobre pytanie,
Zadałem je na ostatnim AC - takie pytanko na myslenie ;) - bo jedna z Kandydatek umieściła w prezentacji punkt o potrzebie zwiekszenia jakości pracy firm doradztwa personalnego.
Moim zdaniem specjalizacja daje możliwość podniesienia jakości pracy - chociażby poprzez szybkość i trafność. Narzędzia na pewno mogą to wszystko wspomóc.

Pozdrawiam ; )

konto usunięte

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Jakość w duużym stopniu zależy od wytycznych na górze .. i nie rzadko determinuje to jej słabą, a wręcz katastrofalną jakość .. nie tylko przy firmach doradztwa personalnego .. ostatnio liczy się tylko realizacja planów sprzedaży ..

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Nie zgodzę z kolegą powyżej....dla mnie Jakość w żaden sposób nie zalezy od wytycznych na górze, to tylko załozenie teoretyczne- kluczem jest wprowadzanie w rzeczywistosci, czyli poprzez codzienną pracę, profesjonalizm i konsekwencje w działaniu Tak naprawdę to buduje wizerunek i odpowiednie relacje.

Ps. Rzeczywiście plany sprzedażowe górą :)... i tak juz zostanie

konto usunięte

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Witam.

U mnie w firmie jakość siedzi na dole. Na górze zaś siedzą finanse i planowanie :)

Pozdr

konto usunięte

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Wiatm serdecznie Panie Autorze,

z mojego doświadczenia po części, z przekonań po drugiej częsci wychodzi na to, zajmując stanowisko konsultanta mam do czynienia ze stałymi takimi jak: 1) plan sprzedażowy, 2) czas potrzebny na realizacje zlecenia. finalnie okazuje się, ze wychodzi równanie z jedna niewiadomą i jest nią włąsnie moje wlasne zaangażwoanie oraz zdolność wykorzystania dostępnych mi narzędzi. kto chce walczyć ze stałymi przegrywa juz na stacie:)-to tym bardziej wynoszę z własnego doświadczenia.
nawet rekrutując pracowników tymczasowych - zadowolony klient nie musi oznaczac kilenta który ,,dostał tylu ilu chciał'' bo źle zrekrutowny pracownik może narobić więcej szkód niż przynieśc pożytku.

pozdrawiam serdecznie

ronaldRonald Werelich edytował(a) ten post dnia 20.08.08 o godzinie 20:15

konto usunięte

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Co do tego równania to świetny koncept ale moim zdaniem wcale zmienne nie są "nie do ruszenia". Ta jedna niewiadoma robi wielką różnicę.

Przykład?

Czy nie zdarzyło ci się nigdy, że pomimo tego, że nie byłeś w stanie dostarczyć kandydata/ ubiegła cię inna agencja a klient był super zadowolony i dziękował szczerze za pracę i dawał kolejne projekty.

Wiem że przy temp/ volume recruitment to może nie być takie proste:)

Kamil - a co do twojego casu - moim zdaniem odgórny system i narzędzia na pewno mogą pomóc w obronie standardów jakościowych. Jednak bez zaangarzowania osoby leżymy;)

Pozdr
Tomasz Kulicki

Tomasz Kulicki Quality Manager

Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość

Jakość siedzi tam gdzie coś jest tworzone, w małych 'rączkach' ludzi wytwarzających o ile mówimy o przedmiotach. Jak im się chce to jakość będzie, jak nie to nie będzie. Kolejny czynnik to elementy/komponenty z których są te przedmioty wykonywane. Jak są dobrej jakości i ludziom się chce to końcowy produkt będzie miał wysoką jakość. A co jeżeli te komponenty są niskiej jakości? To najprawdopodobniej znowu komuś się nie chciało. Czy to ustawić jakiejś maszyny czy to zamówić odpowiednich komponentów do wytworzenia kolejnych komponentów. I tak cały czas można się cofać do samego początku gdzie wg mnie będzie człowiek. Jak mu się zachce to jakość będzie jak nie to nie będzie jakości. Tak samo z tematami niematerialnymi. Narzędzia mają tu oczywiście wpływ. Jeżeli są 'dobrej jakości' to ...
Stawiam, że jakość to w 90% podejście ludzi do tematu. Ci na górze mogą jedynie postawić wymagania. Jak tym na dole się nie zachce to nikt ich nie zmusi do niczego, a tym bardziej do wykonywania pracy o wysokiej jakości.

pzdr

Następna dyskusja:

Annual Conference - gdzie t...




Wyślij zaproszenie do