Temat: Odwieczy temat - gdzie siedzi jakość
Wiatm serdecznie Panie Autorze,
z mojego doświadczenia po części, z przekonań po drugiej częsci wychodzi na to, zajmując stanowisko konsultanta mam do czynienia ze stałymi takimi jak: 1) plan sprzedażowy, 2) czas potrzebny na realizacje zlecenia. finalnie okazuje się, ze wychodzi równanie z jedna niewiadomą i jest nią włąsnie moje wlasne zaangażwoanie oraz zdolność wykorzystania dostępnych mi narzędzi. kto chce walczyć ze stałymi przegrywa juz na stacie:)-to tym bardziej wynoszę z własnego doświadczenia.
nawet rekrutując pracowników tymczasowych - zadowolony klient nie musi oznaczac kilenta który ,,dostał tylu ilu chciał'' bo źle zrekrutowny pracownik może narobić więcej szkód niż przynieśc pożytku.
pozdrawiam serdecznie
ronald
Ronald Werelich edytował(a) ten post dnia 20.08.08 o godzinie 20:15