konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Witaj!

Nazywam się Mateusz Nowak i chciałbym właśnie Ciebie
zaprosić na zupełnie DARMOWY, całkowicie bezpłatny
videokurs "Optymistycznie przez życie".


Obrazek


http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Dowiesz się między innymi tego, co tak naprawdę robi optymista,
dlaczego to Ty musisz wykonać pierwszy krok i jaki on musi
być!

Dostaniesz 9 darmowych lekcji video i
powiem Ci także o nastawieniu do życia, o tym że nie
powinniśmy cały czas się martwić!

http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Dodatkowo po zakończeniu kursu otrzymasz bonus!
Zatem na co czekasz?

Czy chcesz zmienić swoje życie na lepsze...? Bardziej
radosne i ciekawe?

ZAPISZ SIĘ NA KURS JUŻ DZIŚ
http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Zapraszam i pozdrawiam
Mateusz Nowak
http://Nowak-Mateusz.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Czy chciałbyś działać szybciej, efektywniej, SKUTECZNIEJ?

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Czy wiesz, że każdy może się tego nauczyć? Wystarczy wyuczyć w sobie
pewne zachowania, nawyki.

Jeżeli chcesz poprawić swoją skuteczność wykonując kilka
kroków- zapraszam Cię na ten bezpłatny i zupełnie darmowy
VIDEOKURS!


http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Dowiesz się między innymi:
- dlaczego wyznaczenie sobie celów jest ważne...
- jaką strategię obraż w życiu...
- że planowanie, to nie wszystko...
- jakie nawyki są pomocne przy kontaktach z ludźmi...
- i wiele, wiele więcej ;)

Zatem jeżeli chcesz się tego dowiedzieć zupełnie za darmo
zapraszam Cię serdecznie :)

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Pozdrawiam
Mateusz Nowak
http://Nowak-Mateusz.pl

konto usunięte

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

"Osoby, które spłacają kredyty denominowane w walutach obcych nie mają innego wyjścia, jak czekać na umocnienie złotego. Politycy nie są w stanie im pomóc. Nowe prawo pomoże tylko tym, którzy zadłużyli się w bankach stosujących bardzo wysokie spready. Dla większości to niewielka zmiana. Trzeba czekać, nie wolno teraz wykonywać desperackich kroków, jak przewalutowanie kredytu na złote. Niestety tani frank czy euro prędko nie wrócą."

Miłego dnia,
Wojciech Walczak

Lojalność. Rzetelność. Dyskrecja.

"Świetny konsultant. Jeden z tych , którzy w naturalny sposób łączą profesjonalizm z przyjaznym i ciepłym podejściem do klienta."

http://www.solidrock.pl/

http://www.amero.pl/

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Już wkrótce w sprzedaży na wyłączność w naszym projekcie Baldassari - Obuwie z Klasą ! Zapraszam do zapoznania się z obecną kolekcją Baldaccini by Krimen:

http://www.baldassari.pl

Oraz do dzielenia się opiniami na naszym fanpage:

http://www.facebook.com/baldassari.obuwie.z.klasa


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Roger Popko
518-990-612
biuro[at]baldassari[kropka]pl
Urszula Mijakoska

Urszula Mijakoska superwizor, coach,
dietetyk, trener,

Temat: OGŁOSZENIA

Urszula Mijakoska zaprasza do INSTYTUTU ŚWIADOMEGO ROZWOJU na KURS DIET COACHINGU.
Zajęcia będą prowadzone w Warszawie przy ulicy Widok.
Pierwszy zjazd już 24 i 25.09.2011
Kontakt: Urszula Mijakoska 609 911 983;
urszula@swiadomyrozwoj.pl
Plan Kursu Diet Coachingu i założenia merytoryczne
znajdziesz pod adresem: http://www.swiadomyrozwoj.pl/szkolenia_-_kurs_diet_coa...

NA KURS ZAPRASZAMY:
osoby posiadające wykształcenie związane z żywieniem człowieka, dietetyków, lekarzy, psychologów, osoby prowadzące poradnie dietetyczne, fitness kluby, gabinety kosmetyczne.

CEL KURSU - KORZYŚCI
Uczestnicząc w kursie diet coachingu nauczysz się nowoczesnej metody pracy z ludźmi. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do prowadzenia sesji diet coachingu. Zostaniesz przygotowany do pracy diet coacha. Lepiej poznasz i zrozumiesz siebie .Nauczysz się wybierać świadomie, zgodnie ze swoimi potrzebami.

Diet coaching to profesjonalnie prowadzony cykl rozmów, w którym klient stopniowo rozwija swoje kompetencje (wiedzę, umiejętności i postawy) w zakresie nowego, zdrowego sposobu odżywiania i stylu życia. Diet Coach pomaga zrozumieć potrzeby żywieniowe klienta oraz stworzyć taki plan odżywiania, który będzie odpowiadał jego stylowi życia. Istotą diet coachingu jest wzbudzenie motywacji do zmiany na trzech płaszczyznach: odżywiania, postępowania i zachowania.
Katarzyna Olejniczak

Katarzyna Olejniczak "Kto pokonuje innego
człowieka - jest
silny. Lecz, kto
po...

Temat: OGŁOSZENIA

Witam.

Poszukuję osób zainteresowanych współpracą w zakresie sprzedaży usług w sektorze B2B
szczegóły na priv

pozdrawiam
Katarzyna
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: OGŁOSZENIA

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do Wrocławia w dniu 22.10.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Papillon Massage Room mieści się w stylowym hotelu Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45 w Warszawie. Salon oferuje najwyższej jakości zabiegi, wykonywane przez wysoko wykwalifikowane masażystki i przy użyciu najlepszych produktów. Oprócz tego oferujemy także makijaż permanentny oraz możliwość skorzystania z sauny i siłowni w cenie zabiegów. Jeśli szukają Państwo miejsca, gdzie można się naprawdę zrelaksować w kameralnej atmosferze, to gościnne podwoje salonu Papillon stoją przed Wami otworem!
Dla Klientów korporacyjnych mamy przygotowane specjalne pakiety, które zawsze dostosowujemy do ich indywidualnych wymagań.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!
http://www.papillon.waw.pl/
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl
Magdalena P.

Magdalena P. właściciel,
Felgownia

Temat: OGŁOSZENIA

PROSTOWANIE FELG - -!!!ROBIMY TO NAPRAWDĘ DOBRZE !!!- :)


Prostowaniem zajmujemy się od 1991 r. W tym fachu należymy do najbardziej doświadczonych.
Wypracowane przez lata metody napraw , gwarantują bezpieczną eksploatację naprawianych przez nas felg. Współpracujemy z wieloma serwisami opon od lat.

Zapraszamy także warsztaty samochodowe -KORZYSTNA OFERTA WSPÓŁPRACY DLA WARSZTATÓW.

Produkty i usługi:

---Naprawiamy wszystkie typy i rozmiary felg aluminiowych i stalowych.
---Spawamy aluminium,
---Wstawiamy ubytki,
---Naprawiamy również skompikowane uszkodzenia...
---Montujemy:Opony Run Flat, niskie profile i koła z czujnikami.


W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr.tel. 514-360-967


czynne:
pon-pt 9-18
sob.9-14


FELGOWNIA

Warszawa
ul.Burakowska 14
http://felgi.waw.pl
http://facebook.com/pages/Felgownia-Serwis-Felg

tel. 514-360-967
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: OGŁOSZENIA

http://www.facebook.com/deaszkolenia - Częste aktualizacje, informacje na temat nowych i realizowanych szkoleń. Zapraszam do polubienia, dla lubiących promocyjne ceny.

http://www.deaszkolenia.pl

Adam J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: OGŁOSZENIA

Inwestowanie jeszcze nigdy nie było takie łatwe!
Dowiedz się jak inwestować. Poznaj strategie najlepszy na świecie i osiągaj takie sukcesy jak oni! Tylko teraz masz niepowtarzalną okazję posiąść tą wiedzę za darmo!

http://www.adamprzemyk.pl/jak-inwestowac.html


Obrazek
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: OGŁOSZENIA

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Paulina Klata

Paulina Klata Grafik - freelancer

Temat: OGŁOSZENIA

Witam serdecznie,
poszukujemy osób i firmy, które chciałyby nawiązać z nami współpracę. Udzielamy również pomocy w uzyskaniu zdolności kredytowej, utraconej poprzez wpisy do BIK, KRD lub BIG.

Oto nasza oferta:


Obrazek


Czyszczenie rejestrów BIK, BIG I KRD – 30% zniżki

Proponujemy profesjonalne czyszczenie rejestrów, skierowane do klientów, którzy mieli problemy z terminowym regulowaniem rat kredytu, kart kredytowych, wszelkiego rodzaju rachunków lub mają negatywną opinię m.in. w BIK S.A., Bankowym Rejestrze, Krajowym Rejestrze Dłużników i Biurze Informacji Gospodarczej.

Pomożemy w podwyższeniu zdolności kredytowej, podwyższając ocenę w Biurze Informacji Kredytowej, na którym opierają się każde banki, w których starasz się o kredyt.

Jeśli zamierzasz w najbliższym czasie wziąć kredyt, a nie jesteś pewny czy w Twoim BIK-u nie widnieje jakaś negatywna historia, nie zastanawiaj się dłużej i skontaktuj się z nami - na pewno to sprawdzimy!

Wejdź na stronę http://www.wymazbik.pl i skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, e-mail biuro@wymazbik.pl bądź zadzwoń pod numer 518 965 192.

UWAGA: do końca wakacji promocja 30% zniżki. Wystarczy w naszym formularzu kontaktowym lub poprzez kontakt telefoniczny podać kod dkvmw2

Obsługujemy klientów z całej Polski !!!


Oferta:

1. Sprawdzenie w rejestrach: BIK, BIG i KRD oraz sporządzenie raportu podsumowującego wszystkie zadłużenia.

2. Czyszczenie negatywnych wpisów w rejestrach: BIK, BIG i KRD. Normalny czas wyczyszczenia od 2 do 5 lat (taki okres daje sobie bank na wymazanie negatywnego wpisu), a dzięki naszej usłudze do 2 miesięcy.

Nasza firma w legalny sposób, powołując się na odpowiednie akty prawne pomaga szybko usunąć negatywne wpisy w rejestrach.
Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: OGŁOSZENIA

Wiadomość Dnia

Jak zaoszczędzić i jeszcze dodatkowo zarobić?

Dzisiaj wystartowała nowa polska platforma zakupowa Familo (R) .

Pozwoli ona na optymalizację wydatków przy nabywaniu produktów pierwszej
potrzeby (a później dużego asortymentu - także dla firm) dokonywanych wygodnie przez Internet.
Oprócz oszczędności wynikających z niższych cen da Ci też możliwość zarabiania na polecaniu tego systemu innym.
Poznaj zasady i zapisz się za darmo > http://bit.ly/Familo
Same zakupy bedą możliwe od września - ale już teraz zapraszaj dalszych partnerów zakupowych, co da Ci procent od obrotów grupy.

Są też regularne konferencje on-line omawiające system oraz szkolące w zakresie rozbudowy grupy:
- poniedziałek, godzina 19:00
- wtorek, godzina 19:00
- czwartek, godzina 21:00

LINK: http://www.gvolive.com/conference,zarabiaj-on-line
(te dane mogą się zmienić - ew. proszę o kontakt)
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Nowy klient - Od relacji do wartości, pod takim tytułem wystartują najbliższe warsztaty strategiczne Akademii questusa. Spotykamy się w pałacu w Łochowie między 15 – 17 listopada 2012. Między innymi poruszymy takie tematy jak: trendy konsumenckie, design thinking, zmieniający się klient naszych czasów, konsument przyszłości.
Można już rezerwować miejsca – zapraszamy!

Na uczestników czekać będą:
• prof. Dariusz Doliński (SWPS) [Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym]
• Janusz Kamieński (Executive-Conversation) [Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości]
• Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) [Design thinking w procesie tworzenia wartości]
• Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) [Konsument przyszłości]
• Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) [Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
• Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) [Trendy konsumenckie]
• Sergiusz Sawin (Innovatika) [Case competition – Blue ocean strategy]
• Rafał Janek (Universal McCann) [Zmieniający się klient naszych czasów]

Co więcej, przygotowaliśmy dla wszystkich uczestników również:
•Warsztat: Blue ocean strategy
•Projekt – Idee, Innowacje, Inspiracje
•Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
•Niepowtarzalną atmosferę i wiele niespodzianek...

Spotykamy się między 15 – 17 listopada w Pałacu w Łochowie.
Pełny materiał informacyjny znajduje się tutaj.

Partner strategiczny wydarzenia:

Obrazek

Partnerzy:

Obrazek


Obrazek


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do