Katarzyna Zofia Starosławska

Katarzyna Zofia Starosławska PR/Brand
Management/Marketing
/Strategy/Event/Heal
thcare

Temat: Szkolenie Efektywność Marketingu tylko 1250zł

EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU
Kontrola działań marketingowych - nie tylko dla menedżerów
i specjalistów IT

Serdecznie zapraszamy na szkolenie Efektywność marketingu, które odbędzie się w dniach 30-31 stycznia 2007 w Warszawie.

Zapraszamy na strnonę szkolenia: http://szkoleniait.com/szkolenie-efektywnosc-marketingu

Nie tylko w sektorze IT problem określania efektów realizowanych działań marketingowych odgrywa obecnie bardzo dużą rolę – marketerzy i sprzedawcy coraz częściej negocjować muszą swoje budżety oraz wskazywać w jakim stopniu poniesione nakłady przyniosły zamierzony efekt. W proponowanym Państwu szkoleniu te wszystkie elementy znajdą odzwierciedlenie.

Szczególną atrakcją programu szkoleniowego jest symulacyjna gra strategiczna IT MARKET CHALLENGE, której uczestnicy wcielą się w rolę osób zarządzających działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i finansowymi w firmie handlowej w sektora IT. Uczestnictwo w tej grze pozwoli w praktyce nabycie takich umiejętności jak: budżetowanie wydatków marketingowych. Wyniki gry IT MARKET CHALLENGE posłużą dodatkowo do zestawienia wskaźników marketingowych w drugim dniu szkolenia oraz przedstawienia zależności między efektywnością różnych obszarów aktywności rynkowej firmy.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy nie tylko menedżerów i specjalistów IT, ale wszystkich zainteresowanych prowadzeniem efektywnych działań marketingowych – menedżerów i specjalistów marketingu, product i brand managerów, menedżerów i specjalistów controllingu oraz ekspertów z agencji reklamowych i interaktywnych.


Szczegółowy program szkolenia

30 stycznia 2007, 10.00-18.30

1. Symulacyjna gra strategiczna IT MARKET CHALLENGE (faza 1)
- poznanie reguł symulacji i podział na zespoły-firmy i funkcje
- decyzje strategiczne i operacyjne w pozyskiwaniu nowych klientów
- podsumowanie i wyniki rywalizacji po fazie 1

2. Symulacyjna gra strategiczna IT MARKET CHALLENGE (faza 2)
- audyt rynkowy po pierwszym roku działalności wirtualnych firm
- kluczowe dokumenty finansowe w firmie a marketing
- podsumowanie i wyniki rywalizacji po fazie 2

3. Symulacyjna gra strategiczna IT MARKET CHALLENGE (faza 3)
- budowanie budżetów marketingowych – metody
- wykorzystanie okazji rynkowych w praktyce
- podsumowanie i wyniki rywalizacji po fazie 3

4. Symulacyjna gra strategiczna IT MARKET CHALLENGE (faza 4)
- rentowność działań marketingowych
- kalkulacja zwrotu z inwestycji marketingowych w praktyce
- podsumowanie i wyniki rywalizacji po fazie 4
- wyniki rywalizacji i wnioski z gry IT MARKET CHALLENGE

5. Strategiczne wskaźniki efektywności marketingu
- rentowność w skali firmy (EBIT%) i poszczególnych produktów
- udział w rynku – wielość systemów kalkulacji wskaźnika
- share of spending jako kluczowy wskaźnik marketingowy
- podsumowanie pierwszego dnia szkolenia – rola wskaźników efektywności w zarządzaniu marketingowym

31 stycznia 2007, 8.30-15.30

1. Strategiczne a operacyjne mierzenie efektywności marketingu
- wskaźniki efektywności na podstawie gry IT MARKET CHALLENGE
- efektywność marketingu – różne podejścia
- wskaźniki wykorzystywane w B2B i B2C oraz firmach IT

2. Ocena potencjału projektów marketingowych
- wskaźniki oceny potencjału segmentów i klientów
- wskaźniki oceny popytu rynkowego
- ocena świadomości produktu i marki
- wskaźniki akceptacji ceny

3. Analiza efektywności działań promocyjnych
- ocena skuteczności reklamy
- kalkulacja efektów działań w zakresie marketingu bezpośredniego
- kompleksowa ocena działań promocyjnych: case-study

4. Pomiar efektów działań w Internecie
- wskaźniki kosztowe efektów działań w Internecie oraz wskaźnik CTR
- ocena personalizacji, świeżości i tempa zakupu w Internecie
- ocena skupienia, skuteczności połączenia i inne elementy oceny działań w zakresie e-biznesu oraz e-commerce

5. Efekty działań marketingowych off-line i on-line: zintegrowana ocena
- łączenie danych marketingowych i z zakresu controllingu finansowego
- rola systemów informacyjnych i motywacyjnych w funkcjonowaniu
- wskazówki praktyczne wykorzystania pomiaru efektów działalności marketingowej w firmach osób uczestniczących w szkoleniu


Cena szkolenia

- 1250 zł – zgłoszenie udziału od 01.01.2007 do 19.01.2007
- 1490 zł – zgłoszenie udziału po 19.01.2007

NA HASŁO GOLDEN LINE 5% ZNIŻKI!!!!

TRENER :Michał Dziekoński

marketer-praktyk, konsultant i trener - koordynuje od strony merytorycznej programy the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus. Z marketingiem związany jest od samego początku kariery zawodowej - aktualnie jako Chief of Marketing Section w strukturach dużego koncernu międzynarodowego, gdzie odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy.

Jest absolwentem Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach, przez krótki czas pełnił funkcję asystenta w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych AE Katowice, a w latach 2002-2003 ukończył program the Advanced Certificate in Marketing (kurs CIM na poziomie zaawansowanym), jako pierwszy w Polsce zdając wszystkie cztery egzaminy w jednej sesji. Uczestniczył dodatkowo w miesięcznym programie Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando (Floryda, USA), ukończył także program trenerski i studia podyplomowe z zakresu zarządzania zespołami organizowany przez firmę Training Partners i szkołę GWSH oraz studia podyplomowe z metod badań marketingowych prowadzone przez Uniwersytet Jagielloński i agencję badań rynku CEM.

Jako trener i konsultant specjalizuje się w tematyce efektywności marketingu, wykorzystaniu potencjału lojalności klientów a także praktyce wdrażania działań marketingowych w firmach. Jest autorem kilku gier strategicznych (m.in. Marketing Game, IT Market Challenge, Research Project) oraz warsztatów z wykorzystania Excela w marketingu (plan marketingowy, system wskaźników marketingowych). Jako autor i współautor opublikował wiele artykułów w czasopismach marketingowych oraz dwie książki, wydane przez Oficynę Ekonomiczną / Wolters Kluwer: „Wskaźniki marketingowe” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”. Od 2005 dodatkowo jest ekspertem i autorem pytań z marketingu w konkursie „Grasz o staż”.



kontakt
telefon: 022 211 15 65
fax: 022 211 15 66
e-mail: info@szkoleniaIT.com





Katarzyna/Zofia Starosławska edytował(a) ten post dnia 18.01.07 o godzinie 12:43