![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
konto usunięte
Katarzyna
Ruc
Młodszy specjalista
ds. promocji
Tomasz
P.
Kierownik Działu
Produktów
Elektronicznych
Katarzyna
Ruc
Młodszy specjalista
ds. promocji
konto usunięte
Katarzyna Ruc:
ciekawy pomysł, mam tylko nadzieję, że uda mi się (czy potencjalnemu klientowi ING) pozostać niewidocznym a co za tym idzie anonimowym :)
Anna
S.
"Wyobraźnia jest
ważniejsza od
wiedzy"
Marek
Badowski
Analityk Raportowy
Business
Intelligence
Wojciech T.:
ING Bank Śląski jest w fazie testów takiego rozwiązania. Ma to działać przez stronę internetową, klient banku będzie mógł usłyszeć i zobaczyć pracownika infolinii. Myślicie, że będzie to powszechne rozwiązanie?
konto usunięte
Marek Badowski:
Wojtku,
najważniejsze w takim przedsięwzięciu (modnie rzecz ujmując - projekcie ;)) jest określenie dokładnie założeń m.in. formy, grup docelowych oraz produktów etc.
Chodzi mi o to, czy np. w powyższym przypadku jak z jest to zawarte w temacie wideorozmowa z klientem banku czy bardziej kontakt z infolinią. Jedno oczywiście nie wyklucza drugiego ale doradca lub sprzedawca w banku jest zupełnie inną osobą niż telemarketer/pracownik infolinii.
Wybór cech branych pod uwagę w obydwu przypadkach takich pracowników jest bardzo rozbieżny.
Oczywiście jest to kolejna forma ogólnopojętego rozwoju usług ale musi być na początku odpowiednio okrojona.
Następna dyskusja: