konto usunięte

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

ING Bank Śląski jest w fazie testów takiego rozwiązania. Ma to działać przez stronę internetową, klient banku będzie mógł usłyszeć i zobaczyć pracownika infolinii. Myślicie, że będzie to powszechne rozwiązanie?
Katarzyna Ruc

Katarzyna Ruc Młodszy specjalista
ds. promocji

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

ciekawy pomysł, mam tylko nadzieję, że komunikacja wideo nie będzie musiała odbywać się dwukierunkowo - to znaczy, że uda mi się (czy potencjalnemu klientowi ING) pozostać niewidocznym a co za tym idzie anonimowym :)
Tomasz P.

Tomasz P. Kierownik Działu
Produktów
Elektronicznych

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

Samemu będąc klientem zależy mi przede wszystkim na rzetelnej i szybkiej odpowiedzi ze strony pracownika danego banku. Czy to, że będę mógł go zobaczyć sprawi, że będzie on sam bardziej poczuwał się do spełnienia tych wymagań? Może rzeczywiście tak będzie. Jednak dla samego klienta taka funkcjonalność nie za bardzo chyba będzie interesować.

A z ciekawości kiedy ING planuje wdrożyć to rozwiązanie na swojej stronie? Jest już jakiś przewidywany termin?
Katarzyna Ruc

Katarzyna Ruc Młodszy specjalista
ds. promocji

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

Z tego co pamiętam jest to w fazie testów i nie podano konkretnej daty wdrożenia. Dobrze, że będzie też możliwość prowadzenia równoległego czatu, który umożliwi kontakt np. w razie problemów technicznych z połączeniem. Czas pokaże :)Katarzyna Ruc edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 08:51

konto usunięte

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

Katarzyna Ruc:
ciekawy pomysł, mam tylko nadzieję, że uda mi się (czy potencjalnemu klientowi ING) pozostać niewidocznym a co za tym idzie anonimowym :)

Oczywiście będzie możliwość wyłączenia przekazu obrazu ze strony klienta, więc o anonimowość nie powinno być obaw:)
Anna S.

Anna S. "Wyobraźnia jest
ważniejsza od
wiedzy"

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

Ja walałabym chatować z osobami z mojego banku na facebooku, ale nie sądzę żeby kiedykolwiek to się ziściło.
Marek Badowski

Marek Badowski Analityk Raportowy
Business
Intelligence

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

Wojciech T.:
ING Bank Śląski jest w fazie testów takiego rozwiązania. Ma to działać przez stronę internetową, klient banku będzie mógł usłyszeć i zobaczyć pracownika infolinii. Myślicie, że będzie to powszechne rozwiązanie?

Wojtku,
najważniejsze w takim przedsięwzięciu (modnie rzecz ujmując - projekcie ;)) jest określenie dokładnie założeń m.in. formy, grup docelowych oraz produktów etc.

Chodzi mi o to, czy np. w powyższym przypadku jak z jest to zawarte w temacie wideorozmowa z klientem banku czy bardziej kontakt z infolinią. Jedno oczywiście nie wyklucza drugiego ale doradca lub sprzedawca w banku jest zupełnie inną osobą niż telemarketer/pracownik infolinii.
Wybór cech branych pod uwagę w obydwu przypadkach takich pracowników jest bardzo rozbieżny.

Oczywiście jest to kolejna forma ogólnopojętego rozwoju usług ale musi być na początku odpowiednio okrojona.

konto usunięte

Temat: Wideorozmowy z klientami banku

Marek Badowski:
Wojtku,
najważniejsze w takim przedsięwzięciu (modnie rzecz ujmując - projekcie ;)) jest określenie dokładnie założeń m.in. formy, grup docelowych oraz produktów etc.
Chodzi mi o to, czy np. w powyższym przypadku jak z jest to zawarte w temacie wideorozmowa z klientem banku czy bardziej kontakt z infolinią. Jedno oczywiście nie wyklucza drugiego ale doradca lub sprzedawca w banku jest zupełnie inną osobą niż telemarketer/pracownik infolinii.
Wybór cech branych pod uwagę w obydwu przypadkach takich pracowników jest bardzo rozbieżny.

Oczywiście jest to kolejna forma ogólnopojętego rozwoju usług ale musi być na początku odpowiednio okrojona.

Jak napisałem, jest to faza testów, więc z tego co mogę się domyślać te kwestie muszą i pewnie zostaną dokładnie doprecyzowane.

Następna dyskusja:

Własna telewizja banku?




Wyślij zaproszenie do