Katarzyna D.

Katarzyna D. Marketing |
e-commerce

Temat: Efektywność, uczciwość oraz dialog fundraisera z...

... oto niektóre zagadnienia International Fundraising Festival, który odbędzie się w dn. 13-15 kwietnia 2011 r. w Pradze.

IFF przeznaczony jest dla nowicjuszy jak i znawców fundraisingu.

Dla tych, którzy więdzą już sporo na temat pozyskiwania funduszy będzie to wspaniała okazja by "drążyć" powyższe zagadnienia z doskonałymi znawcami tematu oraz dzielić się swoją wiedzą z uczestnikami z całego świata.

IFF nie jest typową konferencją lecz raczej platformą dającą możliwość wymiany informacji oraz doświadczeń poprzez użycie interaktywnych i innowacyjnych metod.

Organizatorzy skoncentrują się na prezentacji umiejętności praktycznych, które można potem wykorzystać w swojej organizacji.

Tak jak w poprzednich latach Festiwal będzie składał się z licznych prelekcji i warsztatów, w czasie których będzie można dzielić się doświadczeniem z innymi uczestnikami oraz konsultować problemy własnej organizacji z ekspertami i doradcami. Organizatorzy przewidzieli także wiele elementów integracyjnych m.in.: nagrodę Robin Hooda za najlepszy pomysł fundraisingowy oraz uroczystą galę na zakończenie Festiwalu.

Swój udział w roli prelegentów i trenerów zapowiedzieli wybitni specjaliści: Kay Sprinkel Grace (Stany Zjednoczone), Rainer Litty (Niemcy), Tony Meyers (Kanada), Andrej Kiska (Słowacja) oraz inni, liczni prelegenci m.in. z Bazylii, Ugandy, Wielkiej Brytanii, Francji, Serbii, Węgier oraz Mołdawii. Polskimi reprezentantami będą: Robert Kawałko oraz Karolina Rządzik z Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu

Organizatorami International Fundraising Festival są: Czech Fundraising Center oraz The Ressource Aliance.
Partnerzy: Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, Partners for Democratic Change (Słowacja), Center for Organizational Consultancy and Training (Mołdawia).

Ze względu na chęć indywidualnego podejścia do każdego z uczestników ilość miejsc jest ograniczona do 100.

Koszty:

Członkowie European Fundraising Association, w tym Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu - 249 € (+ zakwaterowanie i dojazd).

Zobacz jak zostać członkiem PSF: http://fundraising.org.pl/content/view/25/96/

Koszt udziału w konferencji dla pozostałych osób: 349 € (+ zakwaterowanie i dojazd).
Dla tych, którzy zapiszą się na IFF do 1 marca zniżka wynosi 299 € (+ zakwaterowanie i dojazd).
Posiłki wliczone.

Zapisy:

Należy wypełnić specjalny formularz znajdujący się na stronie IFF: http://www.fundraising.cz/iff/join-us
Na stronie można dokonać także rezerwacji hotelu.

Więcej informacji na temat IFF, prelegentów, programu można znaleźć pod adresem:

http://www.fundraising.cz/iff lub bezpośrednio w Czech Fundraising Centre: Jana Lišková - iff@fundraising.cz (w języku angielskim lub czeskim)

Informacje w języku polskim: k.dziwota@fundraising.org.plKatarzyna Dziwota edytował(a) ten post dnia 06.01.11 o godzinie 16:10