Sławomir
Ossowski
Think01, head of
strategy
Temat: utopia czy nie-utopia?
Witajcie,próbujemy skłonić dużych producentów z branży produktów codziennego użytku do przeznaczenia choćby części swoich budżetów reklamowo/marketingowych na coś pożytecznego.
To że sprawa jest dla biznesu atrakcyjna pokazujemy m.in. taką prezentacją, niestety często opór konserwatywnej materii jest spory - choć przezwyciężalny :)
Pooowoooli się udaje, w ciągu miesiąca zyskaliśmy wsparcie M.A.C. pozwalające naszym uczestnikom na zbiórki w miejscach publicznych i zachęciliśmy ponad 60 przedszkoli w kraju do udziału wysyłając im zestawy startowe. Często z całkiem fajnym skutkiem.
Marzy nam się wieeelka sieć pudełek i partnerzy wypełniający kompletny koszyk zakupowy - czy to utopia? Naszym zdaniem nie, choć fakt że często wygląda to jak błędne koło...
1. "macie mało pudełek jak na naszą markę" -> goto #2
2. "macie za mało marek aby warto było stawiać pudełko" -> goto #1
Nic to... walczymy :)
Jak można nam pomóc?
1. propagując ideę w sieci ( facebooki, wykopy, blipy, blogi... )
2. znajdując własny, dowolny cel, stawiając pudełko i zachęcając ludzi do zbierania
3. podpowiadając nam akcję specjalną jak np. nasz program przedszkolny czy program wspierający ogrody zoologiczne
4. podsuwając znajomym producentom nasz projekt
5. podsuwając nasz pomysł mniej lub bardziej lokalnym mediom
6. angażując się w dowolny inny sposób, myśląc i rozmawiając z nami
jeśli chcecie zapraszamy! http://zoltepudelko.pl