konto usunięte

Temat: Poszkodowani przez dostawcę energii

Poszkodowani przez dostawcę energii

Kilka tygodni temu redakcja "Uwagi TVN" przedstawiła historię 84-letniej Ireny, która po zmianie dostawcy energii na firmę Multimedia zaczęła otrzymywać gigantyczne rachunki za prąd. Firma zobowiązała się rozwiązać umowę z kobietą bez konsekwencji i anulować wysokie naliczenia. Jak się wkrótce okazało, pani Irena nie jest jedyną osobą pokrzywdzoną przez Multimedia.

Zawyżony rachunek dostała m.in. Mirosława Osmulska. - Powiedział: "pani Osmulska, tak dużo pani płaci, ale u nas będzie pani mniej płaciła, nie będą takie duże rachunki". On mi podsunął, "pani tu podpisze", ja podpisałam. Ja na oczy dobrze nie widzę, bo mam zaćmę - relacjonowała swoje spotkanie z przedstawicielem firmy Mirosława Osmulska. - Jak powiedział, że taniej będę płaciła za światło, to mu zaufałam - przyznała i dodała, że nie dostała kopii umowy. Jak twierdziła, mężczyzna nie poinformował też o możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od jej podpisania.

http://wp.tv/i,problem-z-rachunkami-za-prad,mid,199071...