konto usunięte

Temat: Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych

95% e-sprzedawców w Polsce akceptuje płatności kartowe

Mówi się, że fraudy płatnicze to jedne z najpoważniejszych zagrożeń, z którymi muszą się borykać firmy umożliwiające płatności online. Rodzime przedsiębiorstwa zdają się jednak bagatelizować ten problem. Tak przynajmniej wynika ze zrealizowanego przez EY i Nethone raportu pt. „Bezpieczny handel w internecie”. Opracowanie dowodzi m.in., że aż 71% firm nie stosuje żadnych zabezpieczeń antyfraudowych.
Specyfika polskiego e-commerce wpływa na niską świadomość problemu wyłudzeń płatniczych


Pomimo że fraudy płatnicze na świecie nie należą do rzadkości, to polski e-commerce jest wyraźnie podzielony, jeżeli chodzi o świadomość problemu i metody radzenia sobie z nim. Dlaczego? Jest to w głównej mierze rezultat dość specyficznej struktury polskiego rynku e-commerce, który jest dość rozdrobniony, a jednocześnie występuje na nim tylko bardzo wąska grupa dużych podmiotów. Znikoma obecność światowych gigantów to jednocześnie przyczyna i skutek silnej pozycji grona lokalnych potentatów, którzy skupiają swoją działalność przede wszystkim na rynku krajowym.

Świadomość problemu fraudu płatniczego zależna od doświadczeń przedsiębiorców >>>
>>>
http://www.finanse.egospodarka.pl/148940,Polski-e-comm...