Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU
Katarzyna
Kłos
kiedyś będę piękna,
mądra i bogata
Temat: Marketing serwetkowy
Pomysł niezły, ale ma jedno ograniczenie - firma czy produkt "na serwetce" musi się kojarzyć pozytywnie, bo inaczej kawa nie będzie smakowała ;-)Z góry wykluczamy wszelkie instytucje finansowe i państwowe.
Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU
Temat: Marketing serwetkowy
wydaje mi się, że ograniczeń jest więcejpoza tym te serwetki jak się używa inaczej niż poeta Majakowski
to się brudzą i brzydko wyglądają
Katarzyna
Kłos
kiedyś będę piękna,
mądra i bogata
Temat: Marketing serwetkowy
No bo to jest bardzo nietrwała forma marketingu ...Poza tym jestem konserwatywna pod tym względem: serwetka ma mieć gustowne i niezbyt rzucające się logo firmy/knajpy/restauracji itp., w której takowa serwetka została nabyta drogą wzięcia. I żadnych innych firm/produktów a niej nadrukowanych być nie powinno.
Podobne tematy
Następna dyskusja: