Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: Marketing serwetkowy

Są dostępne w każdym barze, kawiarni i restauracji. Klienci sięgają po nie, gdy jedzą i gdy kończą posiłek. Nierzadko używają ich, kiedy chcą coś zanotować lub biorą je na zapas, gdyż są niezbędne i darmowe. Mowa o serwetkach, które w Australii i Stanach Zjednoczonych zyskują ostatnio uznanie jako nowy i skuteczny nośnik reklamy.
Katarzyna Kłos

Katarzyna Kłos kiedyś będę piękna,
mądra i bogata

Temat: Marketing serwetkowy

Pomysł niezły, ale ma jedno ograniczenie - firma czy produkt "na serwetce" musi się kojarzyć pozytywnie, bo inaczej kawa nie będzie smakowała ;-)

Z góry wykluczamy wszelkie instytucje finansowe i państwowe.
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: Marketing serwetkowy

wydaje mi się, że ograniczeń jest więcej

poza tym te serwetki jak się używa inaczej niż poeta Majakowski

to się brudzą i brzydko wyglądają
Katarzyna Kłos

Katarzyna Kłos kiedyś będę piękna,
mądra i bogata

Temat: Marketing serwetkowy

No bo to jest bardzo nietrwała forma marketingu ...

Poza tym jestem konserwatywna pod tym względem: serwetka ma mieć gustowne i niezbyt rzucające się logo firmy/knajpy/restauracji itp., w której takowa serwetka została nabyta drogą wzięcia. I żadnych innych firm/produktów a niej nadrukowanych być nie powinno.

Następna dyskusja:

MARKETING DOZNANIOWY




Wyślij zaproszenie do