Jolanta S.

Jolanta S. dyrektor finansowy
grupy

Temat: Controlling projektów - budżet zespołu

Witam,

Prowadzę obecnie w firmie wdrożenie controllingu projektów i powiem szczerze, że natknęłam się na niemały problem dotyczący jakby wydawać się mogło błahej kwestii jednak nie do końca. Sprawa dotyczy rozliczania przydzielonego budżetu na zespół. Jest to o tyle nietypowe, że branża to architektura gdzie nie do końca np. system godzinowy możemy uznać za właściwy miernik i wyznacznik wielkości i rozliczania budżetu zespołu dla pojedynczego projektu. Mam na to swój sposób jednak nie wszyscy właściciele są do niego przekonani. Chętnie podyskutowałabym z kimś kto mocno siedzi w temacie. Nie chciałabym opisywać tutaj szczegółów zjawiska ale chętnie zapoznam się z podobnymi procesami w firmach gdzie controlling projektów dobrze funkcjonuje. Może urodzi się nowy pomysł. A więc jak to jest u Was??
Ryszard Dziwisiński

Ryszard Dziwisiński Kierownik Techniczny
/ Technolog /
Kierownik Projektów
/ ...

Temat: Controlling projektów - budżet zespołu

Cześć,

A na czym polega problem. Rozlicznie godzin zwykle przebiega tak samo: każdy członek zespołu wypisuje okresowo timesheet, gdzie jest napisane ile godzin poszło na jaki projekt i na jaki rodzaj aktywności. Jeśli coś nawala, to zwykle wynika to z problemów kulturowych, jak wynika z moich obserwacji.

Może za słabo siedzę w problemie ;)

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

controlling




Wyślij zaproszenie do