konto usunięte
Temat: Czy RODO oznacza kres digital marketingu?
Czy RODO oznacza kres digital marketingu?Prywatne informacje i dane osobowe to niezwykle cenne zasoby, kluczowe w kontekście Business Intelligence. Stanowią bogaty bank wiedzy behawioralnej oraz dają możliwości profilowania klientów nieocenione dla specjalistów od marketingu.
Odpowiednie zarządzanie nimi jest obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek. Już teraz niejednokrotnie przedstawiciele kadry kierowniczej są pociągani do odpowiedzialności, kiedy nie są w stanie przedstawić podstaw prawnych dla działań firmy w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych.
Unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zmieniło zasady gry, sprawiając, że poważne naruszenia danych lub niewłaściwe zarządzanie nimi mogą prowadzić do wysokich grzywien, a nawet kar pozbawienia wolności. Wpływ regulacji na marketing cyfrowy jest niezaprzeczalny. Z pewnością dotychczasowe praktyki zarządzania danymi nie mogą już mieć miejsca.
Kwestia zaufania >>>
Era transformacji
Era cyfrowego marketingu nie skończy się wraz z wejściem nowych regulacji, ale dyscyplina ta przechodzi ogromną transformację. Jej przyszłość musi opierać się na etyce. W rzeczywistości, w której bezpieczeństwo danych i odpowiedzialne zarządzanie informacjami stanowi klucz do budowania zaufania i lojalności klientów, firmy i eksperci od marketingu muszą podjąć działania, aby dostosować się do tych zmian i przekuć je w szanse rozwoju.
>>>
http://www.egospodarka.pl/149087,Czy-RODO-oznacza-kres...