konto usunięte

Temat: Techniki prezentacji sprawozdania/raportu z audytu...

Techniki prezentacji sprawozdania/raportu z audytu wewnętrznego/kontroli.

•szkolenie realizowane będzie w formie intensywnych warsztatów kompetencji społecznych

W trakcie szkolenia wykorzystywane będą aktywne metody dydaktyczne – podstawowe treści przekazywane będą w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy będą realizowali w ramach każdego modułu tematycznego zadania praktyczne indywidualne i grupowe, rozwiązywali testy umożliwiające diagnozę kompetencji społecznych, uzyskają informację zwrotną na temat poziomu swoich kompetencji oraz kierunków dalszego doskonalenia, będą brali udział w symulacji przygotowania i przeprowadzania prezentacji oraz w dyskusji moderowanej przez trenera

•zadania i ćwiczenia praktyczne będą dostosowane do specyfiki faktycznych zadań realizowanych przez uczestników szkolenia w ich praktyce zawodowej

•testy kompetencyjne stosowane w trakcie szkolenia to znormalizowane narzędzia psychometryczne

•trenerzy przygotowani są do wykorzystywania procesu grupowego w trakcie szkolenia i elastycznego reagowania na interakcje i sytuacje interpersonalne pojawiające się w trakcie szkolenia

Czas trwania: 2 dni (zajęcia prowadzone są w formie wykładu i warsztatu).

Nabywane umiejętności
•trening umiejętności przygotowania prezentacji raporty pokontrolnego
•trening umiejętności prezentacji i sterowania przebiegiem spotkania
•trening pozytywnej autoprezentacji
•trening umiejętności skutecznej komunikacji w trakcie spotkania
•trening umiejętności konstruktywnego wywierania wpływu na uczestników spotkania
•trening umiejętności radzenia sobie z emocjami i stresem
•trening umiejętności prawidłowego wykorzystywania materiałów wizualnych
•trening umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w trakcie wystąpień publicznych, przedstawiania sprawozdania/ raportów z audytu wewnętrznego/kontroli

Tematy szkolenia
W trakcie szkolenia jego uczestnicy zdobędą wiedzę praktyczną obejmującą:

1. Planowanie przebiegu spotkania
•określanie celów, rodzaje celów, operacjonalizacja celów spotkania
•tworzenie scenariusza prezentacji
•analiza słuchaczy i indywidualizacja sposobu prezentacji
•przygotowanie się do prezentacji

2. Reguły prezentacji
•etapy prezentacji
•co trzeba wiedzieć o uczestnikach spotkania – prezentacja naturalnego zespołu reakcji uruchamianego w sytuacji bycia uczestnikiem spotkania
•pozytywna autoprezentacja i budowanie autorytetu
•techniki nawiązywania kontaktu i przełamywania negatywnego nastawienia słuchaczy
•metody sterowania zachowaniem innych w trakcie prezentacji i techniki wywierania wpływu
•zasady etykiety zawodowej w sytuacji prezentacji
•błędy w trakcie prezentacji

3. Trudne sytuacje w trakcie spotkania zawodowego
•tzw. „trudni ludzie” – osoby utrudniające przebieg spotkania i reakcja na ich zachowanie
•techniki reagowania na opór, sprzeciw, krytykę
•podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne
•wyrażanie poparcia i sprzeciwu
•rozpoznawanie i reagowanie na manipulacje psychologiczne i zachowania destrukcyjne lub konfrontacyjne

4. Radzenie sobie z emocjami, tremą i stresem
•geneza, fazy i konsekwencje stresu
•techniki relaksacji
•praca z przekonaniami
•rozwijanie inteligencji emocjonalnej
•metody

5. Przygotowanie materiałów wizualnych
•rodzaje materiałów wizualnych i reguły posługiwania się nimi
•zasady przygotowania i wykorzystywania prezentacji multimedialnych
•przygotowanie materiałów wizualnych (komputer, materiały informacyjne, plansze, plakaty i in.)
•błędy w posługiwaniu się materiałami wizualnymi w trakcie prezentacji

Materiały:
•Wydruk prezentacji szkoleniowych,
•Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
•Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
•Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
•Certyfikat udziału w szkoleniu wydany przez Fundację i IIC Poland Chapter - IIC Polska
Punkty CPE

Kontakt: W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt: 61 624 37 00
E-mail: joanna.koterba@iic-polska.pl lub biuro@iic-polska.org.pl