Temat: Jeden handlowiec skuteczniejszy od drugiego?

Ok., oprócz predyspozycji, ambicji i silnej motywacji co jeszcze?

Jedną z opcji są dobre narzędzia w postaci drukowanych materiałów reklamowych, próbki produktów lub usług (np.: darmowy dostęp do danej usługi przez pewien okres czasu). Kolejną opcją są rozwiązania edetailingowe – najprościej ujmując interaktywna prezentacja na tablecie lub stronie www, która angażuje odbiorcę i zaprasza do aktywnego uczestnictwa (atrakcyjny sposób przedstawienia informacji jest tu jednym z elementów kluczowych).


Obrazek


Różne systemy edetailingowe

Na polskim rynku istnieje kilka systemów edetailingowych. Do wyboru mamy, albo zwykłe i proste prezentacje slajd po slajdzie, albo w najbardziej rozbudowanych wersjach interaktywne multimedia pozwalające na interakcję z odbiorcą. W obydwu przypadkach możemy mówić o wykorzystaniu tabletów, iPadów, a także serwisów www, które służą jako technologiczny nośnik systemu edetailingowego. Decydując się na wykorzystanie rozwiązań edetailingowych warto jednak wcześniej sprawdzić możliwości oferowanych systemów i zestawić je z naszymi oczekiwaniami.