Krzysztof Węgliński

Krzysztof Węgliński FrontEnd Developer

Temat: Poszukuję CRMa

Witam wszystkich,
mam taki problem, mianowicie szef kazał mi zdobyć niewielki CRM, który będzie:
* Gromadził wszystkie maile w jednym miejscu tak, żeby wszyscy pracownicy mieli do nich dostęp
* Grupował wg. klienta (Np. kiedy kliknie się na klienta "A" to wyświetlą się wszystkie maile powiązane z klientem "A")
* Pozwalał na ustawianie ograniczeń (np. pracownik A ma dostęp do klientów, a pracownik B do dostawców, natomiast C do jednego i drugiego)
* Współpracował z jakimś systemem pocztowym (Np. outlook, the bat!)
Natomiast jeśli chodzi o licencję, to jeśli nie będzie kosmicznie drogi to jakoś to przeżyjemy, oczywiście darmowe jeśli będą dobre też mogą być.

Proszę, pomóżcie :)
Magdalena K.

Magdalena K. Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group

Temat: Poszukuję CRMa

Witam,

polecam SugarCRM oparty na licencji typu Open Source. W bardzo intuicyjny i przejrzysty sposób prezentuje i porządkuje wszelkie relacje z klientem, w tym maile. Podejrzewam, że najlepsza byłaby tutaj edycja Community. Zapewne ucieszy Pana szefa fakt, iż jest wolna od opłat licencyjnych :)

Pozdrawiam,

Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
evolpe.pl
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Temat: Poszukuję CRMa

Polecam CRM7, wersję podstawową. Ma wszystkie wymienione przez Ciebie funkcjonalności, za przystępna cenę. Wszelkie zapytania ofertowe kieruj proszę na: kontakt@more7.pl
Przemysław Steiner

Przemysław Steiner Systemy Sygnalizacji
Pożaru, Stałe
Urzadzenia Gaśnicze,
s...

Temat: Poszukuję CRMa

Witam,

polecam CRM Vision - łatwy do przystosowania, kilka opcji cenowych zależnych od ilości modułów. Oczywiście dostęp przez przeglądarkę.
Wersja demonstracyjna i opis programu tutaj: http://www.crmvision.pl
Możliwe jest zamówienie bezpłatnej prezentacji przez Skype, podczas której można poznać zalety programu i możliwości dostosowania go do swojej firmy.
Dla zainteresowanych bezpłatna 30 dniowa licencja.
Możliwe również szkolenia pracowników i pomoc we wdrożeniu programu.
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: Poszukuję CRMa

Polecam zapoznać się z tematami na tym forum, gdzie mówimy o co w tych ceeremach w ogóle chodzi. I proszę nie słuchać żadnej osoby, która pisze "Polecam ..." ;]Maciej Artur Jankowski edytował(a) ten post dnia 26.10.11 o godzinie 00:39
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: Poszukuję CRMa

Maciej Artur Jankowski:
Polecam zapoznać się z tematami na tym forum, gdzie mówimy o co w tych ceeremach w ogóle chodzi. I proszę nie słuchać żadnej osoby, która pisze "Polecam ..." ;]
jeśli wymienia jakikolwiek system:)
Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

Temat: Poszukuję CRMa

Maciej Artur Jankowski:
Polecam zapoznać się z tematami na tym forum, gdzie mówimy o co w tych ceeremach w ogóle chodzi. I proszę nie słuchać żadnej osoby, która pisze "Polecam ..." ;]
Nie słuchać tych co piszą "Polecam..."? Hm... :)
Maciej Artur Jankowski:
Polecam zapoznać się z tematami na tym forum
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Poszukuję CRMa

Krzysztof N.:
Nie słuchać tych co piszą "Polecam..."? Hm... :)

wiesz, jak zapytałem niedawno gdzie w centrum można coś dobrego zjeść, masa ludzi polecała mi sushi, kłopot w tym że nie lubię, wolę stek. Dlatego słowa "polecam" na samo hasło CRM najczęściej nie mają żadnej wartości... warto troszkę opisać swój gust i preferencje: wymagania. Bo samo "potrzebuję CRM" znaczy tyle to "zjadł bym coś"...
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: Poszukuję CRMa

Jarku, najlepsze steki w Polsce jadłem w Olsztynie, w restauracji słynącej z sushi. Zatem nie zawsze warto ulegać stereotypom ;-)
W przyzwoitej cenie dostałem pięknie wysmażony, różowiutki filet-mignon z obłędnie pysznymi dodatkami... niebo w gębie. Polecam. Warto odwiedzić Olsztyn choćby dla samego steku :D
Piotr Stanek

Piotr Stanek ITCube Software

Temat: Poszukuję CRMa

Witam,

Jeśli chodzi o Pana wymagania to spełnia je system ITCube w konfiguracji CRM+MAIL. W systemie ITCube można dowolnie konfigurować prawa dostępu do rekordów (odczytu lub zapisu) czyli nie ma problemu aby tak wymodelować dostęp do kontrahentów jak Pan opisał. Pod każdym kontrahentem widoczna jest cała historia kontaktów z Klientem czyli także korespondencja mailowa. System ITCube współpracuje z każdym programem pocztowym obsługującym protokół IMAP (praktycznie wszystkie współczesne programy pocztowe obsługują konta imapowe).
Więcej informacji może Pan znaleźć na: http://www.itcube.pl
Janusz Natkaniec

Janusz Natkaniec Specjalista ds.
szalunków i
rusztowań

Temat: Poszukuję CRMa

Piotr Stanek:
Witam,

Jeśli chodzi o Pana wymagania to spełnia je system ITCube w konfiguracji CRM+MAIL. W systemie ITCube można dowolnie konfigurować prawa dostępu do rekordów (odczytu lub zapisu) czyli nie ma problemu aby tak wymodelować dostęp do kontrahentów jak Pan opisał. Pod każdym kontrahentem widoczna jest cała historia kontaktów z Klientem czyli także korespondencja mailowa. System ITCube współpracuje z każdym programem pocztowym obsługującym protokół IMAP (praktycznie wszystkie współczesne programy pocztowe obsługują konta imapowe).
Więcej informacji może Pan znaleźć na: http://www.itcube.pl

a ja właśnie nie polecam CRM itcube.
Obsługa przez telefon na niskim poziomie.
Brak kontaktu ze strony opiekuna. Spotkanie z przedstawicielem firmy itcube możliwe tylko w przypadku potraktowania spotkania jako szkolenie czyli 1200 netto. Przesada!!!
Opłata za asystę toż to nic innego jak płatna gwarancja.

pozdrawiam
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Poszukuję CRMa

Janusz Natkaniec:
Piotr Stanek:
Witam,

Jeśli chodzi o Pana wymagania to spełnia je system ITCube w konfiguracji CRM+MAIL. W systemie ITCube można dowolnie konfigurować prawa dostępu do rekordów (odczytu lub zapisu) czyli nie ma problemu aby tak wymodelować dostęp do kontrahentów jak Pan opisał. Pod każdym kontrahentem widoczna jest cała historia kontaktów z Klientem czyli także korespondencja mailowa. System ITCube współpracuje z każdym programem pocztowym obsługującym protokół IMAP (praktycznie wszystkie współczesne programy pocztowe obsługują konta imapowe).
Więcej informacji może Pan znaleźć na: http://www.itcube.pl

a ja właśnie nie polecam CRM itcube.
Obsługa przez telefon na niskim poziomie.
Brak kontaktu ze strony opiekuna. Spotkanie z przedstawicielem firmy itcube możliwe tylko w przypadku potraktowania spotkania jako szkolenie czyli 1200 netto. Przesada!!!
Opłata za asystę toż to nic innego jak płatna gwarancja.

pozdrawiam

Czy Pan IT CUBE odniesie się do powyższego?
Piotr Stanek

Piotr Stanek ITCube Software

Temat: Poszukuję CRMa

Czy Pan IT CUBE odniesie się do powyższego?

Jeśli ktoś chce umówić się na spotkanie aby przeanalizować jego problemy to oczywiście jest to możliwe. Cena za jeden dzień szkolenia/analizy wdrożeniowej wynosi 1200 pln netto.
Jeśli firma ma wykupioną Asystę Techniczną to w ramach tej usługi dostaje:
- nielimitowany dostęp do telefonicznej oraz mailowej pomocy technicznej,
- standardową gwarancję na system,
- darmowy dostęp do aktualizacji systemu (rocznie dostępnych jest ok 4 aktualizacji).
Wszystkie informacje na temat czym jest Asysta Techniczna, ile kosztuje są zawarte w ofercie, w umowie sprzedaży lub w dokumencie OWS o ile system jest kupowany poprzez leasing. Tak więc Klient nie może przeoczyć tych informacji.
Krzysztof Węgliński

Krzysztof Węgliński FrontEnd Developer

Temat: Poszukuję CRMa

Słuchajcie, wszystko fajnie i w ogóle.
Pogrzebałem w części tych co polecaliście i paru innych.

Dostałem zawężone wymagania:

* musi automatycznie łączyć maile z bazą klientów, czyli bezobsługowo mail przysłany przez klienta A ma być widoczny po wejściu w info o kliencie A, bez ręcznego dodawania.
* Ma mieć 'rozbudowaną' skrzynkę mailową tj. pozwalać na ustawianie indywidualnych stopek, szablonów itp. Przede wszystkim chodzi o wygodne użytkowanie tej skrzynki.
* być lekki
* podział na grupy z poziomami dostępu. Np. szef ma dostęp do wszystkich maili klientów. A handlowcy eksportowi tylko do klientów z za granicy.
* miły byłby gadżet kalendarza z możliwością współdzielenia
i to tyle, więcej funkcji to tylko zbędny ciężar.

Istnieje coś takiego?
Zwykle jak spełniał wszystkie wymagania to automatycznie nie przydzielał maili do klientów...
Daniel Porębski

Daniel Porębski Project Manager /
Konsultant Biznesowy

Temat: Poszukuję CRMa

Witam.

Jeśli dobrze zrozumiałem - mail ma zniknąć ze skrzynki i zostać powiązany z Klientem A? Jest to oczywiście możliwe, ale pytanie brzmi, czy taki mail nie zostanie przeoczony?

Reprezentuję firmę bs4 business solutions sp. z o.o. Posiadamy w ofercie m.in. system SMART CRM, który spełnia Pana wymagania. Odnośnie powiązywania maili możliwe są 2 scenariusze:

1. System automatycznie rozpoznaje klienta i osobę w firmie klienta po domenie/adresie e-mail i powiązuje maila z kartoteką tegoż klienta. Wówczas mail znika z folderu 'nieprzeczytane' wbudowanego klienta poczty.
2. System automatycznie rozpoznaje klienta i osobę w firmie, ale pracownik musi najpierw kliknąć przycisk "Przeczytano", aby mail został powiązany i zniknął z folderu "nieprzeczytane. Przy tej opcji dodatkowo jest możliwość wyboru zdarzenia, jakie zostanie zarejestrowane przy przeczytaniu maila. Może to być np. "nowe zapytanie", "prośba o wsparcie techniczne" czy po prostu "otrzymano maila"

Jeśli jest Pan zainteresowany, zapraszam do kontaktu:

Daniel Porębski
bs4 business solutions sp. z o.o.
daniel.porebski@bs4.pl
Laura Nawrocka

Laura Nawrocka PR & Marketing
Manager, more7
Polska Sp. z o.o.

Temat: Poszukuję CRMa

Witam,
ponownie polecam przyjrzeć się systemowi CRM7 (http://more7.pl) zawiera wszystkie, również te dodatkowe, funkcjonalności wymienione przez Pana.
System posiada własny program pocztowy, zastępujący outlooka, ale ma możliwość eksportowania kalendarza właśnie do niego. Maile przechodzą automatycznie do poszczególnych klientów, bez jakiejkolwiek ingerencji użytkowników.
Poziomy dostępu również można określać w zależności od potrzeb.
Cały system jest dostosowywany bezpośrednio do Państwa wymagań.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu przez mail lub formularz na stronie.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do