Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: dane rynkowe o konsumentach centrów handlowych

Witam,


Często w marketingu mówi się, że eventy w galeriach handlowych przyciągają widza, a nie shoppera.
Szukam pilnie materiałów do artykułu( badań, danych rynkowych) o specyfice zachowań konsumenckich w centrach handlowych, ciekawych przykładów performance'ów w galeriach, jeśli ktoś z Państwa miałby jakieś ciekawe materiały lub chciałby zwrócić uwagę na jakieś zjawisko w obrębie tego zagadnienia, proszę o kontakt na priv.
pozdrawiam

MN

konto usunięte

Temat: dane rynkowe o konsumentach centrów handlowych

Eventy, które przyciągają tylko widza, ja osobiście nazywam pustym marketingiem lub "dupochronem" (zwiększenie frekwencji jako cel główny eventu po to, by niezadowolonym najemcom udowodnić, że centrum jest dobre, bo frekwencja jest). Marketing nie poprawiający wyników najemców lub wizerunku centrum jest pusty. Niestety w polskiej literaturze za wiele się nie znajdzie na ten temat, bo doświadczenia naukowe polskiego marketingu są mizerne (brak kompetentnych naukowców rozumiejących marketing w powiązaniu z polską specyfiką). Marketing sam w sobie jest zagadnieniem trudnym, bo nie mierzalnym. Nie można określić bezpośrednio wpływu marketingu na sprzedaż, bo wiele nie mierzalnych czynników ma wpływ na sprzedaż, których nie da się ze sobą porównać.
Paweł Tracichleb

Paweł Tracichleb Magazyn Galerie
Handlowe

Temat: dane rynkowe o konsumentach centrów handlowych

Witam,

Może Pani poczytać trochę na ten temat w Galeriehandlowe.pl i poznać opinie osób zarządzających centrami handlowymi. Poniżej podaję linki do artykułów:

http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H861/aktu...

lub coś bardziej aktualnego:

http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H861/aktu...

Mam nadzieję, że to pomoże ;)
Pozdrawiam.



Wyślij zaproszenie do