Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: Szkoda, ze nadal są takie sytuacje...

i mamy zepsutą opinię (jako społeczność)
http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,69805,5224346.html
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Szkoda, ze nadal są takie sytuacje...

Zawsze znajdą się dobre i złe opinie. Pytanie, których jest więcej? Od tego należy uzależniać strategię działania.

I oczywiście kwestia działań dotyczacych jakości i odpowiedzialności konsultantów i innych pracowników (kierowników projektu, team managerów, szkoleniowców).

Moim zdaniem jako społeczność, nie mamy czym się przejmować. Branża dynamicznie się rozwija, w ciągu 5 najbliższych lat-jak prognozuje Gazeta Prawna-znaleźć w niej zatrudnienie ma 50 000 osób.

A zadowolonych klientów jest na pewno nardzo dużo! Sama do nich należę-ograniczam czas, nie spędzam go w kolejkach-korzystam z Internetu i BOK, w szczególności przy zakupach i w bankowości, inwestycjach :-)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Szkoda, ze nadal są takie sytuacje...

No to bardzo cenne uwagi. Ludzie wewnątrz ciężko przyjmują spojrzenie ludzi z zewnątrz. Warto to czytać i brać pod uwagę.

Natomiast prawda jest taka, że ludzie są skazani na Call Centra i kropka. I teraz tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić, aby było cały czas lepiej i lepiej.

Ja wiem :)

Następna dyskusja:

Infolinia Qantas: Wszystkie...




Wyślij zaproszenie do