Małgorzata S.

Małgorzata S. Senior Consultant IT
Delivery

Temat: OGŁOSZENIA

Poszukuję Brokerów zainteresowanych zmianą pracy. Praca w Warszawie. Wymagany zdany egzamin KNF. Atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: msanigorska@hr-partner.pl

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Serdecznie zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa klienta- współczesne wyzwanie dla brokera" 12 grudnia 2014 r. prowadzone przez dr Małgorzatę Serwach. Szkolenie odbywa się w trybie online i w siedzibie w Warszawie.

Więcej informacji: polbrokers.pl
Pytania: polbrokers@polbrokers.pl

Serdecznie zapraszamy!
Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Rafał D.

Rafał D. IT Talenr Researcher

Temat: OGŁOSZENIA

Poszukuję osób ze zdanym egzaminem brokerskim, do pracy w dużej, międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej. Praca na terenie Krakowa i Torunia.
kontakt:
r.dmytruk@pgbhr.com 539971174

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Innowacje - wyzwania dla sektora ubezpieczeń
20.10.2015 r. Warszawa

Więcej informacji:
http://successpoint.pl/ubezpieczenia_2015

Polski rynek ubezpieczeń rozwija się bardzo szybko – w minionych latach nastąpiło wiele zmian, pojawiły się nowe rozwiązania z zakresu zarządzania procesami i obsługi klienta.

Spotkanie będzie okazją do poznania nowych technologii, rozwiązań z zakresu IT, poszerzenia wiedzy na temat outsourcingu i innych sposobów, które warto stosować w trosce o wysoką jakość świadczeń i skuteczność usług.

O czym?
1. Efektywne zarządzanie energią - polityka energetyczna i przepisy unijne
2. Budowanie świadomości odpowiedzialności energetycznej
3. Zarządzanie i redukcja kosztów przedsiębiorstwa
4. Automatyzacja procesów wytwarzania i procesów technologicznych
- wizualizacja, rejestracja, planowanie, zarządzanie, wydajność, efektywność produkcji
5. Automatyka i robotyka - redukcja kosztów w dziale produkcji
6. Technologia VSD w procesach produkcyjnych
7. Oszczędność przez integrację systemów automatyki przemysłowej - sterowanie i nadzór
8. Zarządzanie utrzymaniem ruchu - optymalizacja w harmonogramowaniu produkcji
9. Stosowanie zamiennych źródeł energii i zapobieganie stratom energii
10. Energooszczędne metody produkcji
11. Pomiar zużycia energii
a) dedykowane systemy kontroli procesów energetycznych
b) aparatura kontrolno-pomiarowa i monitoring zużycia energii
c) kompleksowy system zarządzania energią EEM (Enterprise Energy Management)
12. Automatyka i zintegrowane rozwiązania dla powierzchni produkcyjnych
- regulacja procesów i systemów zainstalowanych w obiekcie oraz ich kontrola:
a) sterowanie HVAC - optymalizacja pracy
b) oświetlenie w kontekście energooszczędności
c) energooszczędność układów napędowych
13. Dobór dostawcy, brokera lub dystrybutora energii
14. Audyt energetyczny w zakładach przemysłowych
15. Jak nam się udało - czyli najlepsze praktyki

Dla kogo?
- właściciele, prezesi i dyrektorzy zarządzający przedsiębiorstw o dużym zużyciu energii;
- dyrektorzy ds. zarządzania nieruchomościami, właściciele i zarządcy obiektów;
- dyrektorzy i kierownicy techniczni;
- kierownicy działów automatyki, elektrycznych;
- specjaliści ds. energetycznych;
- specjaliści ds. diagnostyki urządzeń;
- dyrektorzy produkcji;
- osoby odpowiedzialne za automatyzację procesów i urządzeń;
- managerowie utrzymania ruchu;
- dyrektorzy ds. rozwoju i inwestycji;
- dyrektorzy finansowi;
- dyrektorzy administracyjni;
- osoby odpowiedzialne za instalacje sprężonego powietrza i ogrzewanie;
- osoby odpowiedzialne za zakupy energii;
- osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii w firmie;
potencjalni nabywcy nowych technologii energetycznych.

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
zaproszenie@successpoint.pl
Rafał Marciniak

Rafał Marciniak Zwycięzca nagrody
Young Creatives
Clients 2014 |
Menedżer...

Temat: OGŁOSZENIA

Zdobądź kompletny przewodnik o promowaniu działalności w sieci - "Wizerunek agenta ubezpieczeniowego w internecie" przygotowany przez zespół Szukajagenta.pl

Dowiedz się więcej:
http://www.agentwinternecie.pl/

Szukajagenta.pl to nowy serwis pozwalający uzytkownikom wyszukać zaufanego agenta ubezpieczeniowego, który pomoże w wyborze dopasowanego do ich potrzeb produktu ubezpieczeniowego.

Zapraszam do założenia konta i pobrania ebooka.

Rafał Marciniak
zespół szukajagenta.pl
Krzysztof Symonowicz

Krzysztof Symonowicz Risk Specialist at
Relyon Recruitment

Temat: OGŁOSZENIA

Prowadzę obecnie ciekawy projekt rekrutacyjny na stanowisko Account Managera. Moim klientem jest międzynarodowa firma brokerska o kapitale niemieckim. Firma ta świadczy usługi brokerskie w zakresie ubezpieczeń medycznych, np. dla szpitali. Ubezpieczenia te byłyby po stronie majątkowej.

Zatem jeśli znajdzie się tutaj jakiś broker poruszający się po rynku medycznym i byłby zainteresowany wysłuchaniem oferty to proszę o kontakt mailowy Krzysztof.Symonowicz@antal.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Symonowicz
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z BCMG Sp. z o.o. (Business Continuity Management Group) mam zaszczyt zaprosić na :

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce zarządzania ciągłością działania, począwszy od koordynatorów ciągłości działania, osób odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem, zarządzaniem kryzysowym, komunikacją kryzysową, aż po osoby odpowiedzialne za ciągłość działania infrastruktury teleinformatycznej (IT).
Business Continuity Management - BCM
Kalendarium szkoleń prowadzonych przez Dariusza Romańczuka:

Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego
18-19 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP)
17 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania
14 czerwca 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: OGŁOSZENIA

W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

oraz

Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium

Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Barbara Rucińska

Barbara Rucińska Quality Engineer

Temat: OGŁOSZENIA

Witam, bardzo proszę o wypełnienie i udostępnienie ankiety. Dotyczy posiadaczy ubezpieczenia komunikacyjnego OC i zajmuje 10 minut.
Będę ogromnie wdzięczna za pomoc! :)
https://goo.gl/forms/9ossRnqwfYppXXAg1

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do