Artur Ferkaluk

Artur Ferkaluk grafik
3d/programista/anima
tor

Temat: wypłata z bankomatu

Witam

mój teść ma taki kłopot:

próbował wyjąć poprzez bankomat PKO pieniądze z Sygma banku
niestety nie zorientował się kiedy pieniądze wyszły z bankomatu nie odebrał ich i mu bankomat wciągnął

zadzwonił do operatora bankomatu tam poinformowano go że takie zdarzenie miało miejsce
i że banki między sobą się dogadają

-wysłał reklamację do Sygma banku i oni twierdzili że nie doszła
-zareklamował na poczcie przyszło z poczty powiadomienie że przesyłka zostala odebrana
-zadzwonil do nich kazali wyslac faks, wyslal faks, potwierdzili odbiór
-po miesiacu wyslali odpowiedzieli (Sygma Bank) że nie odnotowano zwrotu gotówki i żeby się komunikować z PKO
-PKO powiedziało że takie zdarzenie bylo ale nie wiedzą na jaką kwotę

Co zrobic w tej sytuacji ??
Krzysztof Nelken

Krzysztof Nelken Director (Accounting
Department) at PGNiG
OD

Temat: wypłata z bankomatu

Wystosować pismo do macierzystego Banku z kopią do PKO BP. Pismo złożyć osobiście z potwierdzeniem odbioru na kopii lub wysłać pocztą poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Można też wysłać reklamację do wiadomości KNF lub bezpośrednio do KNF. Myślę jednak, że na początek wystarczy pismo do Banku z potwierdzeniem odbioru. Od daty potwierdzenia liczymy czas. Zerknij do umowy/regulaminu jaki określili czas odpowiedzi na reklamację.
Pamiętaj, żeby dokładnie opisać swoją wersję wydarzeń, w miarę możliwości powołać się na 'dowody' i napisać, czego konkretnie się oczekuje.Krzysztof Nelken-Żbik edytował(a) ten post dnia 18.09.08 o godzinie 23:04

konto usunięte

Temat: wypłata z bankomatu

witam!
Mnie ostatnio spotkała dosłownie taka sama sytuacja! nie wiem już sam, co robić.............w banku, z którego bankomatu korzystałem powiedzieli, że oni nic nie mogą, żeby dzwonić do banku, z którego mam kartę. W tym banku powiedzieli, że trzeba czekać na zaksięgowanie. Odczekałem tydzień, telefonicznie złożyłem reklamację i nic- kwota ciągle obciąża kartę. Co prawda minął dopiero tydzień /podobno trwa to do 2 tygodni, ale i tak denerwuje mnie to.
Artur Ferkaluk

Artur Ferkaluk grafik
3d/programista/anima
tor

Temat: wypłata z bankomatu

Krzysztof Nelken-Żbik:
Wystosować pismo do macierzystego Banku z kopią do PKO BP. Pismo złożyć osobiście z potwierdzeniem odbioru na kopii lub wysłać pocztą poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Można też wysłać reklamację do wiadomości KNF lub bezpośrednio do KNF. Myślę jednak, że na początek wystarczy pismo do Banku z potwierdzeniem odbioru. Od daty potwierdzenia liczymy czas. Zerknij do umowy/regulaminu jaki określili czas odpowiedzi na reklamację.
Pamiętaj, żeby dokładnie opisać swoją wersję wydarzeń, w miarę możliwości powołać się na 'dowody' i napisać, czego konkretnie się oczekuje.Krzysztof Nelken-Żbik edytował(a) ten post dnia 18.09.08 o godzinie 23:04

dziękuję - tak właśnie zrobię choć jest to już 3 reklamacja 1 tel. 2ga - pisemna , jedna fax, odpowiedzieli tylko na tą pisemną że zdarzenie które opisuje mój teść nie miało miejsca



Wyślij zaproszenie do