konto usunięte
Temat: szukam pomocy - reklamacja sprzętu AGD
Witam! Chciałbym poradzić się w następującej sprawie:- kupiłem w jednej z sieci handlowych kuchenkę mikrofalową, która po podłączeniu zaczęła wydawać dziwne dźwięki (trzeszczenie wewnątrz jakby kuchenka była źle skręcona )
- kuchenkę oddałem do sklepu w ramach reklamacji
- po blisko 3 tygodniach sklep poinformował mnie, iż kuchenka jest sprawna a reklamacja bezpodstawna (za podstawę tego uznali ekspertyzę wykonaną przez serwis w której stwierdzili, iż wydawane dźwięki 'są wynikiem załamania megatronu') i odda mi ją tylko po zapłaceniu kosztów ekspertyzy - 150 zł (przy wartości sprzętu 300 zł)
- składając reklamację złożyłem wniosek reklamacyjny, nie zlecałem w nim natomiast żadnej ekspertyzy
Rzecznik praw konsumenta skierował mnie do producenta, który podtrzymał wersję sklepu twierdząc, że sprzęt jest prawny co wynika z ekspertyzy
Aktualnie sklep przetrzymuje sprzęt, którego zresztą nie chcę jeśli nadal jest w stanie takim jak gdy go kupiłem.
Czy ktoś zna podobny przypadek i wie jak wybrnąć z takiej sytuacji? Z góry dziękuje