konto usunięte

Temat: Nisan deklaruje, że zostanie liderem na rynku samochodów...

Dział pojazdów dostawczych (LCV) będzie głównym motorem wzrostu w trakcie realizacji średnioterminowego biznes planu Nissan GT 2012 – powiedział 13 maja prezes i dyrektor naczelny firmy Nissan, Carlos Ghosn.
Podstawą biznes planu są potężne inwestycje w nowe produkty. Do końca 2012 r. Nissan wprowadzi na rynek 13 zupełnie nowych modeli pojazdów dostawczych. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, we wrześniu 2008 r. Nissan rozpocznie sprzedaż pojazdów dostawczych w Rosji, a w 2010 r. zacznie sprzedawać je w Indiach i USA.

„Nissan rozwinął sprzedaż pojazdów dostawczych do niespotykanego poziomu w historii marki i do 2012 r. chcemy stać się czołowym uczestnikiem globalnego rynku pojazdów z tego segmentu” – powiedział Andy Palmer, Wiceprezes Nissan Motor Co., Ltd, odpowiedzialny za dział pojazdów dostawczych. „Kontynuacja rozwoju naszej działalności wymaga dalszego skupienia się na niezaspokojonych potrzebach potencjalnych nabywców pojazdów dostawczych z całego świata poprzez zaoferowanie im produktów będących inteligentnymi i niezawodnymi partnerami w podejmowanych przez nich przedsięwzięciach zawodowych” – powiedział Palmer.

W roku obrachunkowym 2007 dział pojazdów dostawczych sprzedał na całym świecie 519 703 samochody, osiągając ponad 8% wzrost skonsolidowanego zysku z działalności operacyjnej. Bestsellerem, sprzedanym w liczbie 71 678 egzemplarzy, był pickup NP300 (na niektórych rynkach występujący pod nazwą Frontier). Pierwsze miejsce pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy pojazdów dostawczych zajęły Chiny (151 088 szt.), przed Japonią (121 790 szt.). W czasie realizacji średnioterminowego biznes planu Nissan Value-Up (lata obrachunkowe 2005-2007) dział pokazów dostawczych dokonał po raz pierwszy jednego z czterech zaplanowanych przełomów. Zgodnie z założeniami, do końca roku obrachunkowego 2007 miał nastąpić wzrost liczby sprzedanych pojazdów o 40% do 434 000 egzemplarzy i podwojenie skonsolidowanego zysku z działalności operacyjnej do 8%. Obydwa cele zrealizowano i przekroczono z rocznym wyprzedzeniem.
Marcin Kamiński

Marcin Kamiński E-commerce / Buzz
marketing

Temat: Nisan deklaruje, że zostanie liderem na rynku samochodów...

Śmiem wątpić, żeby Nissan w tak krótkim czasie został liderem na rynku. Konkurencja nie śpi.

Następna dyskusja:

Fabryki samochodów




Wyślij zaproszenie do