Adrianna Słyk

Adrianna Słyk specjalista ds.
rekrutacji w
Akademii Gościnności

Temat: Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z...

Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu – szkolenie dla hotelarzy

„To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością”
Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!

Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem.
Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne.

Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.

Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce.

Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy:
• poczują się pewniej,
• będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje,
• sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.

Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 30-31.05.04.2011 w Szczecinie

Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmie Konsorcjum doradczo- szkoleniowe S.A. (reprezentujące m.in. House of Skills, ClientFirst) dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
http://akademiagoscinnosci.pl
Proszę także o kontakt:
• mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub
• pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia Gościnności