Adrianna Słyk

Adrianna Słyk specjalista ds.
rekrutacji w
Akademii Gościnności

Temat: Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa - Kraków...

„Zawsze mówiłem, że na pierwszym miejscu stawiałbym pracowników, klientów na drugim miejscu, a udziałowców na trzecim. Jeśli tak zrobisz… klienci i udziałowcy i tak osiągną swój zysk”
Richard Branson, twórca i prezes Virgin Group.

Prezentowany punkt widzenia stał się w ostatnich latach bardzo popularny, a pracowników zaczęto okreąracownicy na pierwszym miejscu, bo pracownicy to KAPITAŁ LUDZKI.
Kapitał stanowi o wartości Twojej firmy i tylko dobrze zarządzany może pomnożyć zyski. Jeśli zależy Ci by zadbać o swój biznes dowiedz się w jaki sposób przewodzić ludziom w pracy aby klienci zawsze doświadczali pozytywnych wrażeń w kontaktach z Twoją firmą i jej pracownikami.

Szkolenie adresujemy do właścicieli i menedżerów zarządzających pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z gośćmi. Jego uczestnicy rozwiną umiejętności zarządzania pracownikami w organizacji usługowej. Opieramy się na założeniu, że warunkiem wysokiej jakości obsług gościa jest szacunek okazywany pracownikowi. Menedżer może uzyskać najlepszą jakość pracy podwładnego, jeśli - wymagając wysokiej jakości pracy - zadba o jego potrzeby.

Jeśli zależy Ci by zadbać o swoją firmę skorzystaj z naszego zaproszenia na szkolenie, na którym będziesz miał możliwość:
•zobaczyć, jak buduje się relacje z pracownikami, tak aby dostarczali oni klientom najwyższą jakość obsługi;
•dowiedzieć się, w jaki sposób menedżer, może wpływać na jakość doświadczenia Twoich klientów, mimo, że nie obsługuje ich bezpośrednio;
•poznać narzędzia, jakimi dysponuje profesjonalny menedżer, aby budować dobre relacje z pracownikami, by stale utrzymywać ich wysoką motywację i zaangażowanie w relacje z gościem;
•praktycznie przećwiczyć rozmowy w konkretnych sytuacjach zawodowych takich, jak stawianie celów i delegowanie zadań, czy dawanie adekwatnej informacji zwrotnej.

Korzyści ze szkolenia
1. Firma zyska najcenniejsze aktywa w postaci pracowników zapewniających bazę lojalnych klientów.
2. Pracodawca zyska więcej czasu na planowanie strategiczne oraz większą satysfakcję z pracy ze swoim zespołem.
3. Pracownik zyska wspierającego go szefa, który pozwala mu rozwijać własny potencjał wiedzy i umiejętności.

Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 30-31.05.2011 w Krakowie.

Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach:
- dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę,
- dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę.

Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie :
http://akademiagoscinnosci.pl
Proszę także o kontakt:
• mailowy kontakt@akademiagoscinnosci.pl, lub
• pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).

Zapraszam!
Adrianna Słyk
Akademia Gościnności