Temat: Wpływ zawartości strony na CPP
Sorki, było wyżej, ale pisaliśmy w tym samym czasie:), więc wyciąłem i wpisałem poniżej:)
-------------a day after------------
wydaje mi się, że przekiewrowanie 301 jest problemem, gdy pracownik Google sprawdzi reklamę. Normalnie, gdy robot spotyka 301, czyli permanent redirect zaczyna czytać co jest na stronie docelowej, a jeżeli wszystko sie zgadza, to robot nie zgłasza problemu. Jeżeli przekierowanie było zrobione przez tzw. meta refresh, to wtedy robot czyta. co jest na 1 stronie. I włąsnie dlatgo stronki z seksem wykorzystują meta refresh, aby oszukac boty, natomiast przekierowanie 301 nie oszukuje botów. Dlatego myślę, że dlatego ta firma nie miała problemów. Poza tym Google wymaga, aby domena z url wyświetlonego zgadzała sie z domeną z url-u landing page, a więc w obydwu przypadkach jest to ok. A potem następuje przekierowanie 301, czyli bot ma informację, co się dzieje, a więc omija domenę, bo permanent redirect. Wyszukiwarka Google też traktuje 301 redirect dobrze, tym sposobem można np. zmienić nazwę domeny bez straty pozycji w Google.