konto usunięte

Temat: Studentka zarządzania z 4-letnim doświadczeniem szuka...

Witam, kreatywna studentka zarządzania szuka pracy jako pracownik biurowy, recepcjonistka, sekretarka, handlowiec-stacjonarny, asystentka handlowca, fakturzystka. Jestem osobą sumienną, szybko przyswajającą wiedzę i nowe umiejętności. Poniżej przebieg ścieżki zawodowej:

Stażystka:

przygotowywania odpowiedzi na wnioski interesantów, tworzenie pism okolicznościowych, zaproszeń, itp.,zamieszczanie dokumentów w formie elektronicznej w BIP oraz artykułów na stronie www, obsługa urządzeń biurowych, zakładanie akt spraw, archiwizacja dokumentacji wydziałowej, współpraca przy organizacji imprez miejskich.

Sprzedawca w firmie rtv/agd:

bezpośrednia obsługa klienta, sporządzanie umów ratalnych, zamawianie towaru, ekspozycja towaru, odpowiedzi na korespondencję mailową,przyjmowanie reklamacji.
Specjalista ds.promocji w projekcie unijnym nr POKL:
przygotowanie i rozpropagowanie ulotek i plakatów inf. o projekcie, przygotowanie i zamieszczenie artykułów o projekcie w prasie lokalnej, współpraca przy tworzeniu PEFS i wniosku o płatność, przygotowywanie list obecności, harmonogramów, współpraca z koordynatorem projektu oraz księgową projektu.

Sekretarka:

Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań: przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez szefa, odbieranie połączeń telefonicznych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, przygotowywanie zebrań i konferencji.

Referent ds.sprzedaży:

przyjmowanie i realizacja zamówień w systemie FOCUS, bezpośrednia współpraca z przedstawicielami handlowymi i magazynem, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, wystawianie dokumentów FV, KFV, WZ, RWP, not księgowych.

Na prośbę wyślę swoje CV. Nie jestem zainteresowana pracą w call center i akwizycji! Zainteresowanych pracodawców proszę o kontakt.