Robert Korzeniewski

Robert Korzeniewski Music Producer, Film
maker, Songwriter,
Music Industry Sp...

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Over30 Studio
Zaprasza

Oferujemy:

- Kompozycja, produkcja muzyki w różnych stylach od radiowych hitów, muzyki klubowej, muzyki do reklam po muzykę klasyczną i filmową etc.
- Pisanie piosenek również w jezyku angielskim
- Jingle, spoty radiowe, reklamowe, do reklam tv i internet
- Remixy klubowe i radiowe
- Nagrywanie wokalistów, lektorów
- mix i mastering utworów

Posiadamy sprzęt gwarantujący wysoką jakość nagrań jak m.in:

- Interface RME Multiface
- Przetworniki i preampy Presonus Digimax FS
- Przedwzmacniacz mikrofonowo/instrumentowy SPL Channel One
- Mikrofon lampowy Rode K2
- Mikrofon pojemnosciowy Samson Q7
- Kompresor ART PRO VLA
- Monitory studyjne KRK, Sub KRK, Avantone Box.
- Procesor efektow Korg Kaoss Pad
- Procesory cyfrowe DSP: SSL Duende oraz UAD 2 Quad m.in. z emulacją takich kultowych urządzeń jak konsola SSL 4000, Equalizer masteringowy Manley Massive Passive, magnetofon szpulowy Studer A800 oraz wiele innych.

Przy nagrywaniu czy produkcji muzyki korzystamy m.in.

- Oprogramowania Cubase 6 oraz Ableton 7 pracujących na komputerze MacPro
- Pakietu syntezatorów i brzmień Native Instruments Komplete 7
- Syntezatorów wirtualnych jak m.in. Sylenth1, Linplug Morphox, HalionOne i wielu innych.
- Suntezatorów zewnetrznych jak Nord Lead 2x, Korg M3, microKorg

Sprzęt to jednak nie wszystko. My oferujemy doświadczenie. Pracowaliśmy z takimi wykonawcami oraz producentami jak m.in. Pepper MaShay, Victor Simonelli, Willy Sanjuan, Eladi Batriani, Mark Brain, Jay Delano, DJ Bradd, Brany Whitebird, Bream, Franco Fabi, Anna Cyzon, Brian Allan, Brian Steckler, Marco, Byron Buzzville, Danny Bond, NewBreed/Kool n Deadly Film Productions (UK).
W naszym studiu gościło wielu wokalistów i lektorów jak m.in. Marco, Paweł Rozwadowski (Deuter), Kayia (Boney-M), Zbigniew Suszyński, Maciej Molęda i wielu innych.
Regularnie obsługujemy kanał telewizji Tele5

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

"Procesory cyfrowe DSP: SSL Duende oraz UAD 2 Quad m.in. z emulacją takich kultowych urządzeń jak konsola SSL 4000, Equalizer masteringowy Manley Massive Passive, magnetofon szpulowy Studer A800 oraz wiele innych."

Powodzenia w "emulacji" SSL i magnetofonów szpulowych Studer....
Marcin L.

Marcin L. Producent /
Realizator dźwięku,
DJ

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

omg, wiedziałem że prędzej czy później znajdzie się jakiś malkontent ...

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Marcin L.:
omg, wiedziałem że prędzej czy później znajdzie się jakiś malkontent ...

Rozumiem, że do mnie bijesz... Możliwe, że jesteś jakims tam "producentem i DJ'em", ale jak nie wiesz jaka jest różnica w brzmieniu między oryginalną konsolą SSL za duże pieniądze, a tanim "emulatorem cyfrowym" to nie chciałbym realizować jednak nagrań u Ciebie...

Ze swojej strony jak ktoś jest w okolicach Krakowa to polecam studio Preisnera (tak, tego Preisnera)

http://www.preisnerstudio.pl/

Dysponuje on konkretnym sprzętem (w tym ma prawdziwego Studera) i wie jak to wszystko profesjonalnie obsłużyć...

Śmieszą mnie dzisiejsze trendy pseudo producentów i realizatorów dźwięku, którzy na swoich śmiesznych komputerkach myślą, że mogą osiągnąć klasyczne brzmienia analogów za grube pieniądze.Andrzej Kosela edytował(a) ten post dnia 31.05.11 o godzinie 11:30
Marcin L.

Marcin L. Producent /
Realizator dźwięku,
DJ

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

A mnie śmieszy takie podejście - dla mnie nie ważny jest sprzęt a ważny jest człowiek! Technika nie zrobi z Ciebie muuzyka a konsoleta SSL za milion baksów zajebistego dźwiękowca/realizatora czy o czym tam marzysz.

Ps. emulacja to próba naśladowania - czasem dobra a czasem nieudolna a kolega przynajmniej się z tym nie kryje. Marketing to klucz do sukcesu a reklama dźwignią handlu o czym, wydaje mi się, zapomniałeś czytając pierwszego posta. I do tego "biłem".

konto usunięte

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Andrzej Kosela:

...ale jak nie wiesz jaka jest różnica w brzmieniu między oryginalną konsolą SSL za duże pieniądze, a tanim "emulatorem cyfrowym" to nie chciałbym realizować jednak nagrań u Ciebie...

Ja bym chciał wiedzieć. Jaka jest różnica brzmienia kompresora z konsolety SSL 4000, Studera A800 a ich emulacjami robionymi na karcie UAD 2 Quad? Wiesz? To mi powiedz. Proszę.

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Bartosz Z.:
Andrzej Kosela:

...ale jak nie wiesz jaka jest różnica w brzmieniu między oryginalną konsolą SSL za duże pieniądze, a tanim "emulatorem cyfrowym" to nie chciałbym realizować jednak nagrań u Ciebie...

Ja bym chciał wiedzieć. Jaka jest różnica brzmienia kompresora z konsolety SSL 4000, Studera A800 a ich emulacjami robionymi na karcie UAD 2 Quad? Wiesz? To mi powiedz. Proszę.

Rozumiem, że w tym momencie lekko sobie żartujesz... Proponuję jednakże samemu się przekonać poprzez przetestowanie tych dwóch technologii na własną rękę. Poczytaj też gearslutz.com. Być może dla Ciebie ta "emulacja" będzie wystarczająco dobra -- ja jednakże wywodzę się ze szkoły, która twierdzi, że "nothing beats the real thing" i to jest tak samo jakby w Reason czy Fruity Loops chciałoby się "emulować" hardware SP-1200, MPC czy ASR-10... Można osiągnąć jakieś tam brzmienie, ale czy to będzie to?

Może też dlatego nie słucham zupełnie współczesnej muzyki, bo brzmi ona dla mnie po prostu zbyt plastikowo i "komputerowo".

Jeśli na swoim komputerze osiągniesz takie brzmienie reel-2-reel, to życzę sukcesów :)

http://www.youtube.com/watch?v=PzUgHQHD59YAndrzej Kosela edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 11:55
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Andrzej Kosela:
Śmieszą mnie dzisiejsze trendy pseudo producentów i > realizatorów dźwięku, którzy na swoich śmiesznych komputerkach myślą, że mogą osiągnąć klasyczne brzmienia analogów za grube pieniądze.

Clavia, reaktywowany Moog, czy Native Instruments zdecydowanie przeczą tej tezie... :) Zapewniam Cię, że gdybyś dostał do porównania brzmienie np. oryginalnego Wurlitzera i tego emulowanego w Nord Stage'u Clavii nie wskażesz oryginału. W obecnych czasach "plastikowość" brzmienia jest jedynie dyktowana preferencjami i wyobraźnią artysty. :)
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Andrzej Kosela:
i to jest tak samo jakby w Reason czy Fruity Loops chciałoby się "emulować" hardware SP-1200, MPC czy ASR-10... Można osiągnąć jakieś tam brzmienie, ale czy to będzie to?

Można się czepiać analogowych emulacji, ale mówienie, że vintage'owe samplery są lepsze od ich wirtualnych modeli jest lekką przesadą. Akurat ASR-10 pod względem brzmieniowym był wyjątkowo drewniany. Stare algorytmy anty aliasingu sygnału cyfrowego są bezproblemowe do zasymulowania. A co do SP-1200 to chyba popularniejszy był Roland z jego serią TR i akurat jej emulacje są rewelacyjnie zrobione.
Irek Dreger

Irek Dreger kompozytor -
producent muzyczny

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

A ja nie bardzo łapię o co chodzi koledze z tymi emulacjami, bo załączony przykład z YouTube brzmi wyjątkowo plastikowo i "cuchnie" mi zwykłym składaniem gotowych sampli na laptopie.
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Irek Dreger:
A ja nie bardzo łapię o co chodzi koledze z tymi emulacjami, bo załączony przykład z YouTube brzmi wyjątkowo plastikowo i "cuchnie" mi zwykłym składaniem gotowych sampli na laptopie.

to był chyba ten "niepodrabialny" przykład ASR-10 ;)
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

a tu przykład jak analogowo może brzmieć w pełni cyfrowa muzyka... :)

http://www.youtube.com/watch?v=zVWcptE6UAI

http://www.youtube.com/watch?v=4V_eTQd9c1k&feature=rel...Albert W. edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 12:32

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Albert W.:
Andrzej Kosela:
i to jest tak samo jakby w Reason czy Fruity Loops chciałoby się "emulować" hardware SP-1200, MPC czy ASR-10... Można osiągnąć jakieś tam brzmienie, ale czy to będzie to?

Można się czepiać analogowych emulacji, ale mówienie, że vintage'owe samplery są lepsze od ich wirtualnych modeli jest lekką przesadą. Akurat ASR-10 pod względem brzmieniowym był wyjątkowo drewniany. Stare algorytmy anty aliasingu sygnału cyfrowego są bezproblemowe do zasymulowania. A co do SP-1200 to chyba popularniejszy był Roland z jego serią TR i akurat jej emulacje są rewelacyjnie zrobione.

Jeśli twierdzisz, że seria Ensoniq EPS i ASR-10 były wyjątkowo "drewniane" to hmm, albo Twoja definicja tego słowa wymaga szerszego komentarza, albo po prostu nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, a biorąc pod uwagę Twoje inne wypowiedzi w tym wątku np związane z Native Instruments (pewnie masz na myśli, iż Maschine brzmi tak samo dobrze jak MPC :)
to wybacz, ale odnoszę wrażenie, że nigdy nie pracowałeś na sprzęcie o którym ja piszę.
Zawsze jednak można się upierać, że Ciebie to co robisz w pełni satysfakcjonuje. Z tym nie polemizuje, ale w wolnej chwili proszę przynajmniej poczytaj coś na ten temat...

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Irek Dreger:
A ja nie bardzo łapię o co chodzi koledze z tymi emulacjami, bo załączony przykład z YouTube brzmi wyjątkowo plastikowo i "cuchnie" mi zwykłym składaniem gotowych sampli na laptopie.

Irku -- nie wiem skąd się wywodzi tak słaba Twoja znajomość muzyki generalnie, ale jeśli fragment, który zamieściłem brzmi "plastikowo" to nie mam więcej pytań :)
W sumie gusta gustami, ale jakieś obycie z dzwiękiem by się przydało jak sie pracuje w tej branży...

Albert przynajmniej od razu zorientował się, że chodzi o ASR.Andrzej Kosela edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 13:47

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Albert W.:
a tu przykład jak analogowo może brzmieć w pełni cyfrowa muzyka... :)

http://www.youtube.com/watch?v=zVWcptE6UAI

http://www.youtube.com/watch?v=4V_eTQd9c1k&feature=rel...

Albert, Jest spora różnica między "tanimi" wtyczkami na Twoim laptopie, a cyfrowym hardware (ASR-10 jak dobrze wiesz to też sprzęt cyfrowy). Z tego co jednak widzę, to Ci panowie używają konkretnego hardware'u:

Boards of Canada Gear

Boards of Canada is a Scottish ambient IDM project consisting of two brothers, Mike Sandison and Marcus Eoin, who have been creating music together since childhood. The band name is a reference to the National Film Board of Canada, whose documentary films the brothers cite as a source of influence on their music.

Since the band rarely plays live or gives interviews, little is known about what gear they use. When they do perform live, stickers are often used to cover identifying logos on the backs of their synths and equipment. They have, however, made reference to a "secret weapon," which is an important part of the Boards of Canada sound. Some have speculated that this is a Yamaha CS-80 or Roland SH-101 analog synthesizer, though this has yet to be confirmed.

Boards of Canada has used the following gear:

Hardware: Akai S1000, Yamaha CS1x

Do konca też nie wiemy, jaki jest ich "signal chain" -- być może leci to później przez SSL'a, ale ogólnie rzeczywiście efekt podoba mi się...Andrzej Kosela edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 13:52
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Andrzej Kosela:
Albert W.:
Andrzej Kosela:
i to jest tak samo jakby w Reason czy Fruity Loops chciałoby się "emulować" hardware SP-1200, MPC czy ASR-10... Można osiągnąć jakieś tam brzmienie, ale czy to będzie to?

Można się czepiać analogowych emulacji, ale mówienie, że vintage'owe samplery są lepsze od ich wirtualnych modeli jest lekką przesadą. Akurat ASR-10 pod względem brzmieniowym był wyjątkowo drewniany. Stare algorytmy anty aliasingu sygnału cyfrowego są bezproblemowe do zasymulowania. A co do SP-1200 to chyba popularniejszy był Roland z jego serią TR i akurat jej emulacje są rewelacyjnie zrobione.

Jeśli twierdzisz, że seria Ensoniq EPS i ASR-10 były wyjątkowo "drewniane" to hmm, albo Twoja definicja tego słowa wymaga szerszego komentarza, albo po prostu nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, a biorąc pod uwagę Twoje inne wypowiedzi w tym wątku np związane z Native Instruments (pewnie masz na myśli, iż Maschine brzmi tak samo dobrze jak MPC :)
to wybacz, ale odnoszę wrażenie, że nigdy nie pracowałeś na sprzęcie o którym ja piszę.
Zawsze jednak można się upierać, że Ciebie to co robisz w pełni satysfakcjonuje. Z tym nie polemizuje, ale w wolnej chwili proszę przynajmniej poczytaj coś na ten temat...

Twierdzę :) Syntezą dźwięku interesuję się jakieś 20 lat i wiele w życiu słyszałem :) Kompletnie nie wiem co wybitnego jest w brzmieniu ASR-10? Czym się wybijał np. przed serią EX Yamahy? :)

A co do różnic pomiędzy Maschine i MPC, to powiedz mi szczerze, czy będziesz w stanie obiektywnie powiedzieć co zostało nagrane na MPC a co na Maschine? :)

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Robert Korzeniewski:
Kolega Andrzej ma oczywiscie prawo do "nie lubienia" emulacji takich czy nie innych urzadzen.

Jak chyba już się zorientowałeś nie chodzi tu zupełnie o kwestię lubienia, nie lubienia, tylko o rzetelną, obiektywną informację
Jednak wypowiedz "jakis tam dj/producent" to absolutny brak szacunku drugiej osoby. Czym spowodowane? Nie znam kolegi Andrzeja, lecz moge sie jedynie domyslac ze moze denerwuje go to ze oprocz niego sa inni ludzie robiacy cos na rynku. A moze to ze robia rzeczy nie tylko w Polsce ale i za granica. A moze to ze kolega ma problemy z erekcja i w ten sposob stara sie odreagowac spowodowany tym stres. Powodu wypowiedzi kolegi Andrzeja mozemy sie tylko domyslac ale oczywiscie wszyscy tutaj zyczymy mu jak najlepiej z uporaniem sie ze swoimi mniej lub bardziej intymnymi problemami.
Arogi Andrzeju, nie martw sie... medycyna w dzisiejszych czasach potrafi cuda. Nawet potrafi powiekszyc twoje "EGO" jezeli uwazasz je za zbyt male :)

Rozumiem, że poczułeś się bardzo urażony i niczym malutkie dziecko uwielbiasz wycieczki ad personam. Wiesz jak dla mnie to możemy się powyzywać nawet i od skur.....ów na internetowym forum -- mnie takie zachowania jak Twoje po prostu śmieszą. Jesteś dla mnie "jakiś tam DJ/producentem", gdyż po prostu Cię nie znam ani Twojej wesołej twórczości. W przeciwieństwie do Ciebie nie obraziłem Cię w żaden sposób, a jedynie chciałem co niektórym czytającym (być może całkowicie nieświadomym), uświadomić, iż jest spora różnica między emulatorami, a "reel thing", gdyż odniosłem wrażenie, że dla Ciebie nie ma żadnej....

Milego dnia a innym dziekuje za poparcie i oczywiscie zapraszam do wspolpracy by liczy sie efekt i zadowolenie sluchacza czy klienta.

Z tego co wiem darmowa reklama na tym forum jest zabroniona, ale pewnie się mylę... Życzę wielu poważnych klientów.
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Andrzej Kosela:
Boards of Canada has used the following gear:

Hardware: Akai S1000, Yamaha CS1x

Do konca też nie wiemy, jaki jest ich "signal chain" -- być może leci to później przez SSL'a, ale ogólnie rzeczywiście efekt podoba mi się...

No tak... CS1x... "wybitny" syntezator oparty na syntezie samplingowej z dodanymi pokrętłami... Każda obecna "tania", ba nawet darmowa wtyczka brzmi lepiej od niego...

[edit] skąd wiesz na czym pracuję...? :) Jakich tanich wtyczek użyłem tutaj? ;)
http://soundcloud.com/albert-wallin/chromatic-aberrationAlbert W. edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 14:20

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Albert W.:
Andrzej Kosela:
Boards of Canada has used the following gear:

Hardware: Akai S1000, Yamaha CS1x

Do konca też nie wiemy, jaki jest ich "signal chain" -- być może leci to później przez SSL'a, ale ogólnie rzeczywiście efekt podoba mi się...

No tak... CS1x... "wybitny" syntezator oparty na syntezie samplingowej z dodanymi pokrętłami... Każda obecna "tania", ba nawet darmowa wtyczka brzmi lepiej od niego...

I tu pewnie leży pies pogrzebany. Dla Ciebie być może, czystość brzmienia współczesnych komputerów brzmi lepiej. Niektórzy jednak preferują to co można nazwać dążeniem nie do hifi tylko do lowfi. Dlatego też 12 bitowy SP-1200 dla mnie jest lepszy, niż Twoje 24 bitowe wtyczki i interfejsy, które pozornie mają lepsze parametry "techniczne".
Dlatego też Yamaha CS1x brzmi też dość specyficznie i wbrew temu co twierdziłeś, muzycy których przytoczyłeś wcale nie używają "komputerowych emulatorów"...

Moim zdaniem ta dyskusja staje się coraz bardziej jałowa. Widać też dlaczego rynek muzyczny coraz bardziej schodzi na psy -- Panowie proszę jeszcze więcej wtyczek oraz zamieńcie swoje keyboardy na myszki :)

PS> Yamaha i Ensoniq to zupełnie różne półki. Każde ma swoje charakterystyczne brzmienie jak i swoich fanów, ale ja osobiście preferuję tłuste, ciepłe brzmienie Ensoniqa.

Akurat miałem także możliwość bawić się trochę Maschine i jak dla mnie jest to po prostu Fruity Loops z MPD. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że można to porównać do klasycznych MPC jak 60 i 3000 robionych przez Linna. Słyszałeś chociaż o MPC swing?Andrzej Kosela edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 15:02
Irek Dreger

Irek Dreger kompozytor -
producent muzyczny

Temat: Studio Nagran & Produkcja Muzyki

Andrzej Kosela:
Irek Dreger:
A ja nie bardzo łapię o co chodzi koledze z tymi emulacjami, bo załączony przykład z YouTube brzmi wyjątkowo plastikowo i "cuchnie" mi zwykłym składaniem gotowych sampli na laptopie.

Irku -- nie wiem skąd się wywodzi tak słaba Twoja znajomość muzyki generalnie, ale jeśli fragment, który zamieściłem brzmi "plastikowo" to nie mam więcej pytań :)
W sumie gusta gustami, ale jakieś obycie z dzwiękiem by się przydało jak sie pracuje w tej branży...

Albert przynajmniej od razu zorientował się, że chodzi o ASR.

Z tymi uwagami co do mojej znajomości muzyki generalnie, to bardzo proszę zgłosić się do profesorów Uniwersytetu Muzycznego w Warszawie.
Niech coś zrobią w tym temacie skoro rozdają dyplomy głuchym.

Następna dyskusja:

Studio nagran w PZPiT Mazowsze




Wyślij zaproszenie do