Żana Siaczyńska

Żana Siaczyńska kreowanie wizerunku
- Siaczynska
Photography

Temat: LIBIDO ZAMIAST KAWY - vena valley w Kawa czy Herbata 23...

Częstochowska grupa Vena Valley juz w najbliższy poniedziałek, 23 sierpnia o godz. 6:49 oraz 7:21 pojawi się w telewizji. Zespół będzie można zobaczyć w programie "Kawa czy herbata", emitowanym w TVP 1.

Muzycy wykonają singla "Libido", do którego teledysk nakręciła słynna Grupa 13 (Behemoth, IRA, Edyta Górniak czy Video feat Ania Wyszkoni …) oraz - specjalnie dla widzów TVP 1 - premierową piosenkę "Koniec mój".
Jak zapowiadają członkowie Vena Valley, "Koniec mój" to początek czegoś nowego, intrygującego i nie dającego się ująć w żadne ramy, co znajdzie się na nowym albumie. Dojrzałe i przemyślane aranżacje, nowoczesne brzmienia - to wszystko sprawia, że nowy album VV będzie wyjątkowy nie tylko w ich karierze, ale i na polskim rynku.

Po krótkim występie odbędzie się rozmowa z Vena Valley, którą przeprowadzi Odetta Moro Figurska.

Vena Valley obecnie pracuje nad materiałem na drugą płytę oraz przygotowuje specjalną sesję zdjęciową z uznaną fotografką ŻaNĄ Siaczyńską. Sesja odbędzie się 23 sierpnia w klubie "Capitol". Niebawem powstanie również drugi wideoklip promujący nowe wydawnictwo. Obraz, w reżyserii Grupy 13, zostanie zrealizowany do piosenki "Koniec mój". Teledysk do kawałka "Libido" można już oglądać we wszystkich największych serwisach muzycznych oraz telewizjach internetowych.
To nie koniec dobrych wiadomości. Również 23 sierpnia o godz. 20:00 będziecie mogli usłyszeć zespół w RADIO WNET, w audycji Magdaleny Rogalińskiej. Serdecznie zapraszamy
Żana Siaczyńska

Żana Siaczyńska kreowanie wizerunku
- Siaczynska
Photography

Temat: LIBIDO ZAMIAST KAWY - vena valley w Kawa czy Herbata 23...

Nowy singiel, nowa oprawa wizualna, nowy menedżer i nowy producent - rewolucja w obozie VV wyszła zespołowi fenomenalnie.

Pod swoje opiekuńcze skrzydła wzięła ich bowiem doświadczona menedżer Żaneta Siaczyńska.
Tym razem, w hołdzie dla zespołu Republika, na warsztat został wzięty ich kultowy hit - "Mamona".
Ponadczasowy tekst i niezapomniany riff były jednak tylko punktem wyjścia, z którego zespół pod okiem producenta Pawła Gawlika wyruszył we własną stronę.
W ten sposób powstała bardzo zdecydowana satyra na światek show biznesu, w którym wszystkie wartości wydają się zależeć bezpośrednio właśnie od pieniędzy.
Wszystko to dopełnia nowy wizerunek zespołu, który również można odebrać jako komentarz do kultury przepychu i pustego blichtru panującego niepodzielnie
w wysokich sferach.

zapraszamy na nowa strone - http://venavalley.pl



Wyślij zaproszenie do