konto usunięte

Temat: Zapraszam na szkolenie STRATEGIE NEGOCJACJI W ZAKUPACH...

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenie Strategie negocjacji w zakupach
27-28 marca 2008- Warszawa


Poniżej przedstawiam opis szkolenia

Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
W wielu branżach walka pomiędzy konkurującymi ze sobą
przedsiębiorstwami prowadzi nieuchronnie do obniżania cen zbytu. W tej sytuacji kluczem do utrzymania rentowności jest obniżenie kosztów. W działach zaopatrzenia tkwią olbrzymie rezerwy poprawy finansów każdego przedsiębiorstwa - dzięki dobrze wynegocjowanym warunkom zakupów. Szkolenie koncentruje się na rozwoju indywidualnych umiejętności negocjacyjnych, pozwalających na
osiągnięcie możliwie najlepszych wyników podczas kupna towarów i usług. Jest zbiorem najlepszych przykładów zaczerpniętych z doświadczeń wiodących firm z Polski i zagranicy. Dostarcza wiadomości, zasad postępowania i
umiejętności niezbędnych osobom zajmującym się w firmie zakupami.

Grupa docelowa
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób bezpośrednio
zajmujących
się zakupami towarów i usług. Warsztat jest przygotowany zarówno
dla
menedżerów, od których zdolności negocjacyjnych zależy sukces
organizacji, jak
i dla przedstawicieli handlowych. Aby uczestniczyć w szkoleniu, nie
trzeba mieć
wiedzy dotyczącej specyficznych modeli negocjacyjnych. Zajęcia są
prowadzone
tak, aby umożliwić uczestnictwo osób początkujących i
zaawansowanych.

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest:
• usystematyzowanie wiedzy z zakresu negocjacji;
• nauka umiejętności negocjacji w atmosferze wzajemnej
współpracy, ale także pod presja;
• doskonalenie strategii negocjacyjnych;
• nabycie umiejętności radzenia sobie z konfliktem w
negocjacjach.

Program szkolenia

Dzień I

Moduł I
1. Negocjacje jako podstawa osiągnięcia porozumienia;
2. Przygotowanie do negocjacji;
3. Style i strategie negocjowania w zakupach.

Dzień II

Moduł II
1. Konflikt w negocjacjach i sposoby zarządzania konfliktem;
2. Fazy negocjacji-specyfika i znaczenie każdej z nich;
3. Narzędzia negocjacyjne i ich wykorzystanie.

Program

1. Negocjacje jako podstawa osiągnięcia porozumienia.
• kiedy, dlaczego, z kim i jak negocjować?;
• najważniejsze zasady negocjacji w zakupach;
• taktyczne wykorzystywanie informacji;
• wybrane stanowiska;
• strategie i techniki negocjacyjne.

2. Przygotowanie do negocjacji.
• wpływ prawidłowego przygotowania na przebieg negocjacji;
• analiza interesów, alternatyw i kryteriów;
• oferta wstępna i pierwsze uzgodnienia.

3. Style i strategie negocjowania w zakupach.
• styl twardy a rywalizacja;
• styl miękki a uległość;
• styl rzeczowy.

4. Konflikt w negocjacjach i sposoby zarządzania konfliktem.
• rozwiązywanie problemów;
• ugoda;
• rywalizacja;
• ustępliwość
• bierny opór.

5. Fazy negocjacji-specyfika i znaczenie ka4dej z nich.
• reguły otwarcia negocjacji;
• autoprezentacja i prawidłowość spostrzegania
interpersonalnego
• przebieg rozmów właściwych
• umiejętność finalizowania rozmów

6. Narzędzia negocjacyjne i ich wykorzystanie.
• manipulacja w negocjacjach;
• tworzenie korzystnego klimatu;
• 9elazne reguły negocjacji;
• zamykanie transakcji;
• sposoby zamknięcia;
• współpraca z klientami po dokonaniu transakcji.


Metodyka
Warsztaty, prezentacje, konsultacje indywidualne, ćwiczenia


Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych


Prowadzący szkolenie
Prowadzącym szkolenie jest ekspert i praktyk w zakresie procesów
obsługi klienta, negocjacji w zakupach. Doświadczony sprzedawca,
odpowiadający za sprzedaż detaliczną znanych i powszechnie
rozpoznawanych marek. Trener pracowników sprzedaży oraz
pracowników obsługi klienta.

Koszt uczestnictwa
1582,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i
zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat
ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do
ceny należy doliczyć 22% podatek VAT

Przy zgłoszeniu do 20 marca 2008r. zniżka 10%




Organizator szkolenia
Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo -
szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i
usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i
uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest
wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który
gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest
zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w
przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno
treść jak i forma.

Szkolenia dedykowane
Powyższe szkolenie może zostać przygotowane specjalnie dla Ciebie
i Twojej Firmy. Jeśli uznasz, że tematyka szkolenia dotyczy
większej grupy osób z Twojego otoczenia, zapraszamy do kontaktu.
Wspólnie ustalimy, kiedy możemy zorganizować to szkolenie, czy
plan oraz cele powinny zostać zmodyfikowane pod kątem specyfiki
pracy Twojej Firmy oraz jak bardzo chcesz się angażować w sprawy
organizacyjne. Wszystko co robimy, robimy z pasją, nasza
satysfakcja wynika z Twojego zadowolenia. Pamiętaj, dla nas Twój
uśmiech jest najważniejszy. Wieczorem, zapraszamy do wspólnego
spędzenia wolnego czasu. Zadbamy, aby każda chwila spędzona z
nami była przez Ciebie miło wspominana. Nie znamy pojęcia nudy,
zatem dbamy o wysoki poziom merytoryczny spotkania oraz aby w wolnym
czasie obce było Tobie pojęcie nudy. Z nami każdy dzień jest
inny, każdy dzień jest wyjątkowy...

Więcej informacji uzyskają Państwo pod numerem tel. 022 374 0310
022 374 03 11, lub drogą elektroniczną biuro@tql.pl


http://tql.pl

Pozdrawiam,
Margarita