Beata Kędzia

Beata Kędzia tancerka,
nauczycielka stepu
amerykańskiego,
choreograf

Temat: Warsztaty Stepowania (Tap Dance) w Krakowie

Zapraszam na Warsztaty Tap Dance z Anulą Kołakowską
Wielokrotną Mistrzynią Polski w stepowaniu!

Termin 2- 3 marca
Dwa dni zajęć na dwóch poziomach zaawansowania.

Program warsztatów

sobota 2 marca – niedziela 3 marca
13.00– 14.30 grupa początkująca
14.30– 16.00 grupa średnio zaawansowana

Cena:
za 1 poziom – 100 zł
za 2 poziomy – 150 zł

Zapisy mailowo: stepowanie.krakow@gmail.com

Ilość miejsc ograniczona.

***
Anula o sobie:
Odkąd pamiętam taniec jest moją życiową drogą. Od dzieciństwa uczyłam się różnych form
tańca, aż przypadkiem w 1996 roku trafiłam na stepowanie, które pozostało moją największą
pasją do dnia dzisiejszego.
Jestem wychowanką Studia Tap & Jazz Dance Jiřiny Nowakowskiej w Warszawie, gdzie
uczyłam się przez 15 lat i gdzie po latach zostałam asystentką instruktorki. Stepu uczę od
2006 roku. Tworzę choreografie, jestem autorką większości swoich pokazów.
Parokrotnie zdobywałam Mistrzostwo oraz Wicemistrzostwo Polski w stepowaniu. Jak dotąd
moim największym osiągnięciem jest zdobycie Pucharu Czech w Pradze w kategorii seniorzy
Solo w 2008 roku…ale oczywiście nie zamierzam na tym zakończyć.
Ukończyłam dwuletni kurs instruktora tańca jazzowego w Mazowieckim Centrum Kultury i
Sztuki w Warszawie. Regularnie uczestniczę w festiwalach stepowania na całym świecie
(Chlewiska, Praga, Sztokholm, Berlin, Zurych, Nowy Jork).
W 2012 roku spędziłam dwa miesiące w Nowym Jorku by uczyć się od znanych i cenionych
instruktorów takich jak: Derick Grant, Barbara Duffy, Andrew Nemr, Andrew Black,
Felipe Galganni, Jason Janas, Jared Grims i wielu innych.

Anula o swoich zajęciach:
Z biegiem lat i praktyki stepu broadwayowskiego staram się odchodzić od standardu, tworząc
step oparty na improwizacji i wewnętrznym odczuciu świata, tańca i muzyki, który tworzy
moją osobowość. Ucząc dużą wagę przykładam do techniki i szybkości nawet w grupach
początkujących, ponieważ z praktyki wiem, że ma to duży wpływ na dalszy rozwój. Czerpiąc
pomysły od moich autorytetów, prowadzę rozgrzewkę częściowo bez muzyki, stawiam na
inwencję własną i spontaniczność.