Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Szukamy jeszcze sponsorów na Juwenalia!!! Liczę na Was..

Samorząd Studentów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ma zaszczyt przestawić Państwu ideę największej studenckiej imprezy kulturalnej w Polsce.

„Ursynalia 2007” to szósta z kolei impreza organizowana w ramach corocznego ogólno warszawskiego święta braci studenckiej, czyli Juwenaliów. Do udziału w przedsięwzięciu odbywającym tradycyjnie na terenie Kampusu Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego zapraszamy władze miasta oraz przedstawicieli wszystkich wyższych szkół w Warszawie.
Celem projektu „Ursynalia” jest promowanie szeroko pojętej kultury akademickiej oraz integracja środowisk studenckich, młodzieży oraz wszystkich mieszkańców stolicy. w TY ROKU SPODZIWAMY SIę GOśCIć 80 000 OSóB!!!


GRUPA DOCELOWA

Studenci w Warszawie to grupa ponad 220 000 osób, do których przede wszystkim adresowane są Ursynalia. Rokrocznie do udziału w przedsięwzięciu zapraszamy ponad 50 publicznych i niepublicznych szkół wyższych.
Ursynalia jednak to nie tylko święto środowisk akademickich. Pragniemy również, aby była to wspaniała okazja do zabawy dla rodzin z dziećmi, mieszkańców Ursynowa oraz całej stolicy, a także uczniów szkół średnich.
W 2005 roku na terenie Kampusu bawiło się około 40 000, a w 2006 ponad 60 000 osób. Ze względu na rosnącą popularność wydarzenia, które z roku na rok jest coraz silniej promowane w mediach oraz na stałe zagościło w świadomości mieszkańców Warszawy, w tym roku również postanowiliśmy zorganizować dwa dni finałowe, poprzedzając je tygodniowym cyklem imprez towarzyszących. Ze względu na ten fakt spodziewamy się około 80 000 uczestników imprezy.



KORZYŚCI DLA PARTNERÓW I SPONSORÓW

Społeczność akademicka, studenci to grupa, która w niedalekiej przyszłości będzie należała do elity polskiego społeczeństwa. Są to ludzie, których status społeczny oraz zamożność w najbliższych latach znacząco wzrośnie. Dajemy Państwu niepowtarzalną okazję do wzmocnienia wizerunku i świadomości marki wśród właśnie tych Polaków, którzy teraz są, a niedługo będą jeszcze bardziej wartościową grupą docelową Państwa kampanii marketingowych.
Poprzez udział w naszej imprezie, nagłośnionej w mediach na skalę ogólnokrajową, pragniemy pomóc Państwu w wykreowaniu wizerunku marki prostudenckiej, nowoczesnej i zorientowanej na młodych i dynamicznych ludzi.
Łączna liczba bawiących się podczas „Ursynalia 2007” powinna osiągnąć 80 tys. osób. Przekaz w różnego rodzaju mediach zapewni natomiast dotarcie do ponad 600 tys. odbiorców. Pozwoli to dotrzeć do bardzo dużej grupy potencjalnych klientów i jest gwarantem efektywnej promocji Państwa Firmy.




Koncert finałowy to niezapomniane widowisko z udziałem gwiazd nie tylko krajowego, ale również europejskiego formatu. W tym roku wystąpią takie zespoły jak: Akurat, Acid Drinkers, Oddział Zamknięty, T-love oraz Dżem. Przerwy w koncertach będą wspaniałą okazją do odwiedzenia miasteczek studenckich przedstawiających różne profile działania organizacji studenckich.

PATRONAT

Objecie honorowym patronatem „Ursynalia 2007” zamierzamy zaproponować Prezydentowi Miasta Warszawa oraz Przewodniczącemu Konferencji Rektorów Warszawskich J.M. prof. dr hab. Tomaszowi Boreckiemu, Rektorowi SGGW w Warszawie.
W poprzednich latach o organizowanym przez nas wydarzeniu można było dowiedzieć się w następujących mediach: „Gazeta Wyborcza”, „Życie Warszawy”, „Wprost”, „Metropol”, „Warsaw Voice”, „Teraz Rock” i „Polityka”, w mediach studenckich m.in.: „Eurostudent”, „MMD”, „Semestr”, „Dlaczego”, „Student News”, „Gazeta Studencka”, „iPeWu”, „RadioAktywne”, polibuda.info,
a także w telewizji „TVP3”, telewizji „ViVA” w radiu „Wawa”, radiu „Eska”, radiu „Radiostacja”. W internecie nasze banery reklamowe można było spotkać między innymi na portalach: independent.pl, rockmetal.pl, nuta.pl, wp.pl, onet.pl, warszawaonline.pl, miastoplusa, polibuda.info oraz w komunikatorze gadu-gadu.

ŚWIADCZENIA DLA PARTNERÓW I SPONSORÓW

1. Tytuł
Nadanie tytułu Partnera Ursynaliów 2007 (Partnera Strategicznego, Technologicznego, Mecenasa itp.) lub Sponsora Ursynaliów 2007.

2. Reklama Radiowa
Reklama w jinglach zapowiadających imprezę.

3. Reklama Prasowa
Umieszczenie logo Partnera lub Sponsora w ogłoszeniach prasowych o imprezie w prasie lokalnej i studenckiej.

4. Reklama w Internecie
Umieszczenie logo Sponsorów i Partnerów na stronie internetowej poświeconej „Ursynalia 2007” http://ursynalia.pl oraz stronie samorządu http://samorzad.sggw.pl
Umieszczanie na stronie Ursynaliów linku do stron domowych Sponsorów i Partnerów.
5. Reklama na materiałach promocyjnych
Reklama na plakatach promujących imprezę.
Reklama na ulotkach promujących imprezę.
Reklama na ulotkach rozdawanych przy wejściu na imprezę.

6. Stoiska promocyjne
Sprzedaż i promowanie produktów Partnerów lub Sponsorów na terenie Kampusu w trakcie trwania Ursynaliów 2007.

7. Outdoor
Umieszczenie banerów reklamowych Partnerów i Sponsorów w miejscach odbywania się imprezy (szczegóły do uzgodnienia).
Możliwość ustawienia plansz reklamowych Partnerów lub Sponsorów (standów reklamowych) o wymiarach i formie do uzgodnienia.
Możliwość ustawienia nietypowych form reklamy outdoroowej, np.: dmuchane reklamy przestrzenne.
Reklama wielkoformatowa: przewidujemy zawieszenie dwóch banerów reklamujących imprezę wraz z zamieszczonymi logo Parterów. Siatki reklamowe będą zawieszone przez okres poprzedzający imprezę na budynkach SGGW od strony ulicy (bliskość stacji metra gwarantuje olbrzymią oglądalność banera i logo Partnera).

Zamieszczenie logo Partnera i Sponsora na banerze reklamowym przy głównej scenie koncertowej.

Przewidziane jest wykorzystanie bilboardów reklamowych w celu zamieszczenia informacji o imprezie wraz z logami Partnerów i Sponsorów „Ursynalia 2007”.

8. Reklama Interaktywna
Informacje o Partnerach i Sponsorach w prezentacji multimedialnej poświęconej Ursynaliom.

9. Nagrody Partnerów i Sponsorów
Organizacja konkursów sponsorskich.
Możliwość fundowania nagród w konkursach, jakie odbędą się w ramach „Ursynalia 2007”.

10. Reklama w mediach studenckich
Do wszystkich zaprzyjaźnionych mediów studenckich: gazet, portali internetowych zostanie przekazany plakat informujący o „Ursynalia 2007” na którym widniało będzie logo Partnera i Sponsora.


11.Nieformalne kanały przekazu informacji:
Informacja o imprezie (z wymienionymi partnerami i sponsorami) zostanie rozesłana na internetowe grupy dyskusyjne największych organizacji studenckich i młodzieżowych takich jak: Grono.net oraz inne. Ten kanał przekazu informacji ma swoją wyjątkowość i jest bardzo skuteczny. Informacje w ten sposób przekazywane są odbierane bardzo osobiście i studenci traktują je jako swojego rodzaju rekomendacje. W tym przypadku rekomendacje dobrej zabawy (z informacja o instytucjach wspierających imprezę – logo Partnera lub Sponsora).
Informacja o imprezie (z wymienionymi partnerami i sponsorami) zostanie przekazana do samorządów studenckich w całym kraju, a następnie rozpowszechniona wśród studentów na poszczególnych uczelniach.
Informacja o imprezie zostanie przesłana do 33, współpracujących z nami, organizacji studenckich i młodzieżowych w całej Polsce.

Inne Formy Promocji:
Zamierzamy nawiązać ścisłą współpracę z uczelniami wyższymi i szkołami średnimi w Warszawie oraz w województwie mazowieckim w celu jak najlepszej promocji „Ursynalia 2007”. Zamierzamy przeprowadzić akcję plakatową nie tylko w miejscach zwyczajowo przyjętych, ale także


w środkach komunikacji miejskiej ZTM, sklepach, supermarketach, pubach, kinach i dworcach, co powinno zagwarantować długą żywotność
powieszonych tam plakatów oraz daje możliwość promowania marki nie tylko wśród grupy studentów, ale także wśród wszystkich mieszkańców Warszawy.
W trakcie imprezy istnieje możliwość przeprowadzenia każdej, wcześniej skonsultowanej z organizatorami, akcji promocyjnej Partnera lub Sponsora.

ZAPRASZAMY DO WSPółPRACY!!!

KONTAKT:
Adam Zdanowski
Tel. 508 040 700
e-mail: adam_zdanowski@interia.pl
samorzad_przewodniczacy@sggw.pl

Marzena Sawicka
Tel.605-493-063
e-mail: sawicka_marzena@wp.pl