Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...
Z racji leżenia z nogą w gipsie mam więcej czasu na przemyślenia;)Niedawno przeczytałem sobie ciekawy artykuł o tym jak do swojej fortuny dochodzili właściciele marki lodów Koral. Jak część z Was pewnie wie Panowie (bracia konkretnie) zaczynali od garażowej roboty i dystrybucji fiatem 126p po okolicy ... teraz są potentatami w branży - pełen szacunek bo sukces jak z amerykańskiego filmu
ale... może ktoś z Was mnie oświeci jaka strategia stoi za kampaniami reklamowymi tej marki (kto je tworzy?) bo jak patrzę na to to:
w najlepszym wypadku wydaje mi się, że jest to góra wydanych pieniędzy na gwiazdy i celebrytów którzy tworzą szmirowaty spot a sukcesem jest to, że kampania nie wpływa (chyba bo danych nie znam) negatywnie na sprzedaż;) ale pewnie ja nie w targecie jestem.
ps: ostatnio Natasza Urbańska jako Marlin Monroe, wcześniej Doda, Marykla Rodowicz i Daniel Olbrychski ...