Aneta
Janusek
Kierownik Salonu
Sprzedaży
Temat: opłata za niedostarczoną przesyłkę
Witam,proszę o pomoc w następującej kwestii:
Kilka miesięcy temu zgodziłam się na wysyłkę promocyjnego produktu. Wszystko odbyło się przez telefon. Przesyłkę otrzymałam listem zwykłym jako przesyłkę reklamową., uregulowałam należność i z dołączonego do niej listu dowiedziałam się, że otrzymam następną paczkę bez konieczności składania zamówienia ( tym razem z wyższą ceną), jeśli nie złoże rezygnacji z następnej przesyłki. Byłam bardzo zadowolona z pierwszego produktu, więc zdecydowałam się na następną. Po kilku tygodniach ( 18 listopad) nic do mnie nie przyszło, zadzwoniłam do firmy i zlecono kolejna przesyłkę. Do dzisiaj nic nie otrzymałam poza wezwaniem do zapłaty za nieotrzymany towar ( podobno już drugim, trzecie jest w drodze i zawiera naliczone odsetki).
Zgłosiłam reklamację, jednak nie daje mi spokoju jedna rzecz: jeśli przedmiot mający jakąkolwiek wartość jest wysyłany listem zwykłym ( jako przesyłka reklamowa)i nie dociera do odbiorcy, czy przedsiębiorca może żądać zapłaty za towar?
Zaznaczam, że nic nie podpisywałam, żadnego odbioru, zamówienia - nic.
Co może mi grozić za brak dokonania wpłaty? Jak wybrnąć z tej nieciekawej sytuacji?
Z góry dziękuję za pomoc.