Piotr
Wieczorek
Business Development
| Zapytaj jak
zaoszczędziłem $ 4.3
M...
Temat: ocena imprezy porsche world roadshow
w zeszlym tygodniu uczestniczylem w porsche world roadshow zorganizowanym na autodromie w dubaju. pogoda byla typowa na ta pore roku - slonecznie, 23st - wiec warunki do jazdy byly idealne.impreza rozpoczela sie sniadaniem (swietny katering), krotkim filmem reklamowym, podzialem na grupy - 4 po 8 osob - i zapoznaniem z instruktorami oraz zasadami bezpieczenstwa. kazda z grup miala identyczny program skladajacy sie z:
- jazdy po torze -> cayman S, carrera S, Targa 4S, Cayenne GTS
- jazdy w terenie -> cayenne wszystkie modele
- test przyspiesznia i hamowania -> carrera turbo cabrio , carrera S
- slalom na czas (zawody) -> boxster S, cayman S
- jazda z instruktorem po torze -> cayenne GTS, carrera GT2, carrera tubo, carrera S
w miedzyczsie byl swietny lunch w formie bufetu.
jak to wygladalo w praktyce:
- kazdy z uczestnikow mogl wyprobowac kazdy samochod, tzn. jezdzac w parach, kazdy uczestnik robil 1 okrazenie toru po czym nastepowala zmiana kierowcy, a nastepnie zmiana samochodu i zabawa zaczynala sie od nowa :) przy nastepnym tescie procedura byla powtzrazana
- lacznosc z instruktorem poprzez walkie-talkie, wiec na bierzaco otrzymywalismy instrukcje dot techniki jazdy. samochody cisnelismy do oporu!!!
- podczas testow hamowania i slalomu, jazda odbywala sie z instruktorem
co wynioslem z imprezy:
- podniesionego 'wirusa porsche' we krwi o jakies.... 1000% :)
- przede wszystkim, jako zatwardzialy zwolennik 'manuala' i sceptyk 'tiptronica' w samochodach sportowych,zmienilem zdanie o tym ostatnim po przejazdzce carrera z PDK :) roznica jest kolosalna i nie bede sie nad nia rozpisywal bo juz temat byl poruszany, wystarczy stwierdzenie: moj nastepny porsche bedzie (mam nadzieje) juz z PDK :)
- elektroniczne systemy nie sa jedynie gadzetem i faktycznie dzilalaja
- launch control system w carrera turbo (pomysl wziety chyba z przemyslu lotniczego) daje niezapomnianego kopa :)
- warto zainwestowac w ceramiczne hamulce
- w zyciu nie przypuszczalem, ze cayenne z 4 osobami na pokladzie moze jezdzic po torze w pelnym drifcie i utrzymac sie za carrera!! szacuneczek dla wozu i kierowcy :) nie wierzyce? popatrzcie sami http://www.youtube.com/watch?v=ZfBan3aQU3Y
- docenilem obnizone i utwardzone zawieszenie gemballa w moim prywatnym prosiaczku. seryjny testowy boxster po prostu nie trzymal sie tak dobrze drogi jak moj i troche go 'bujalo'
- cayman nie jest jedynie lamerskim bulwarowcem i calkiem dobrze sobie razi w terenie
- podszkolilem technike jazdy
- ... i w efekcie zajalem 1 miejsca w slalomie :)
reasumujac, byla to chyba najlepsza impreza typu 'roadshow' w jakiej uczestniczylem do tej pory. profesjonalnie zorganizowana, nie trzeba bylo sie 'prosic' o mozliwosc przetestowania samochodu, bez kolejek i pospiechu, zadnych wijacych sie 'tanich plastikowych' modelek tylko pelna koncentracja na produkcie i jego mozliwosciach, swietna atmosfera, wspaniali ludzie. goraco polecam!!!
UWAGA!!! wirus porsche jest nieuleczalny!!!! zarazenie pociaga za soba nieuchronnie powazne konsekwence finansowe!!! ... i po to wlasnie warto zyc! :)Piotr Wieczorek edytował(a) ten post dnia 19.02.09 o godzinie 11:14