Arkadiusz
Trochimczuk
Właściciel agencji
koncertowej SHOT
PRODUCTION ;
Temat: „Kanikuły” CODE RED tanie jak!!!! barszcz !!!! idealny...
„Kanikuły” CODE RED tanie jak!!!! barszcz !!!! idealny HEAD LINER na imprezy miejskie. 3.000 euro –Plener• Najlepszy LIVE AKT roku 2009
• Idealnie sprawdzający się na plenerach oraz koncertach klubowych.
• Znakomity HEADLINER imprez miejskich oraz majówek oraz Juwenaliów
• Czas i pora poszaleć przy kanikułach w końcu tuż tuż lato
CODE RED
to idealny przedsmak lata. Zespół powstał w 2006 roku przy współpracy ukraińsko –Polski i szybko podbił polską scenę klubową. Ich utwór promocyjny „Kanikuły” okazał się hitem roku 2007 pokazał się na pierwszych miejscach polskich list przebojów. W portalu ONET przez 12 tygodni był na szczycie zaś listy. Kolejne propozycje muzyczne CODE RED emitowane były przez wszystkie komercyjne radiostacje. Znalazły się też na najlepiej sprzedających się klubowych składankach roku 2007. W drugiej połowie sierpnia 2007 roku wyprodukowany został teledysk do utworu „Kanikuły”.
Promowały go giganty telewizji muzycznych: MTV Polska, 4funtv i VIVA polska. Kolejnym hitem okazał się utwór „18” oraz nowy klip „SHUT UP” , który ukazał się tuż przed premierą nowej płyty CODERED przed 20 czerwca 2008.
LINKI DO KLIPÓW
„Kanikuły 2007”
http://teledyski.onet.pl/10178,2628847,teledyski.html
”18”
http://teledyski.onet.pl/10178,3200424,teledyski.html
Shut Up (Why Don't You Sleep With Me)
http://teledyski.onet.pl/10178,3608725,teledyski.html
Kontakt :
SHOT PRODUCTION
Arkadiusz Trochimczuk
mobile(plus): 691-44-50-50
mobile(pley): 790-535-052
office@shotproduction.com
a.trochimczuk@musicindustrygroup.com