Temat: Wywiad z Prezesem Zarzadu Armady - Grzegorzem Łozowskim.
Odbyło się uroczyste otwarcie nowego Odziału firmy Armada- Autoryzowanej Stacji Serwisowej KIA w Góraszce k/Warszawy, 9.10.2008
(wywiad z Prezesem Zarządu Grzegorzem Łozowskim)
W ubiegłym tygodniu w czwartkowy wieczór Armada- Fleet Management S.A., leader na rynku Car Fleet Management, zdobywca wielu nagród, m.in. dwukrotny laureat Gazel Biznesu, zorganizowała uroczyste otwarcie nowego Oddziału firmy. Obecna siedziba, mieszcząca się teraz w Góraszce k/Warszawy, to kolejna stacja dealerska, będąca zarazem autoryzowaną stacją serwisową KIA.
Co działo się podczas inauguracji Oddziału, wiedzą goście specjalni zaproszeni na uroczystość oraz kadra pracownicza.
Wspaniała atmosfera towarzyszyła uczestnikom do białego rana. Zadbał o nią prowadzący uroczystość prezenter telewizyjny Jacek Pawlewski, który rozgrzewał publiczność swoim barwnie hipnotyzującym głosem. Tego wieczoru odbył się pokaz barmański w wykonaniu Mistrza Świata Barmanów,gościliśmy gwiazdę polskiej estrady- Krzysztofa Krawczyka wraz z zespołem, oraz uczestniczyliśmy w pokazie tańca grupy tanecznej Samba Axe Bahia Show.
Dla naszych słuchaczy przeprowadziliśmy wywiad z samym Prezesem Zarządu ARMADA FLEET MANAGEMENT- Panem Grzegorzem Łozowskim.
Na pytanie, jak zaczęła się Pana kariera w Armadzie- Fleet Management,Prezes odpowiedział,
-moja przygoda z motoryzacją ,zaczęła się wiele lat temu, kiedy jako młody człowiek zająłem się sprzedażą tego, co zawsze najbardziej mnie fascynowało- samochodów.
Z pracownika sprzedażowego w dość szybkim czasie awansowałem na kierownika działu handlowego, a kolejne etapy rozwoju zawodowego doprowadziły mnie do miejsca, w którym dziś się znajduję- Prezesa Zarządu jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm z branży Car Fleet Management.
Patrząc z perspektywy czasu na swoją drogę zawodową utwierdzam się w przekonaniu, iż firmę tworzą ludzie. To specjaliści w swojej dziedzinie, a przy tym osoby z pasją!
Zapytaliśmy również Prezesa jak firma Armada inwestuje w pracowników.
-Przede wszystkim ważne jest właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim. Dobrze zarządzana i zmotywowana kadra jest najlepszym gwarantem sukcesu każdej firmy. Zapewniamy naszym pracownikom liczne szkolenia, odpowiadające ich codziennej praktyce zawodowej, podnoszące kwalifikacje, ale też pozwalające odkryć ukryte czasami cechy osobowości.
Uważam jednak, że nawet najlepsze szkolenia nie dadzą właściwego efektu, jeżeli nie będą poparte praktyką. Dlatego też konsekwentnie wymagam od swoich pracowników nie tylko pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki, ale też wychodzenia zawsze o krok dalej, szukania innowacyjnych rozwiązań, odkrywania nowych możliwości.
Zdaję sobie sprawę, że kiedyś nasze drogi zawodowe mogą się rozejść i chcę mieć wtedy pewność, że doświadczenie zawodowe zdobyte w Armadzie to coś cennego. Dlatego staram się zaszczepiać w swoich pracownikach wartości, które zawsze się obronią i satysfakcją stwierdzam, że jak do tej pory to mi się udaje.
Zadaliśmy Prezesowi również pytanie jak wygląda sieć stacji serwisowych Armady w Polsce?
-Nasza strategia rozwoju zakłada ekspansję poprzez tworzenie własnej sieci stacji dealerskich i serwisowych w największych miastach Polski. Taka polityka to gwarancja dla naszych Klientów najlepszych warunków sprzedaży i serwisowania pojazdów.
Na chwilę obecną w naszym posiadaniu są stacje dealerskie KIA i FORD, które w niedalekiej przyszłości zostaną rozszerzone o kolejne marki. Takie działanie zapewnia naszym Klientom dostęp do preferencyjnych cen pozyskania pojazdów oraz niskich kosztów związanych z ich serwisowaniem.
Chciałbym jednak nadmienić, że Armada- Fleet Management to nie tylko działalność stricte biznesowa. Mając na uwadze wagę działań pro publico bono, aktywnie angażujemy się zarówno w promocję sportu, jak też pomoc najbardziej potrzebującym.
Dziękujemy za rozmowę i pozdrawiamy słuchaczy radia OFF.
Robert Puchalski/Renata Liminowicz