Wojciech Stolarczyk

Wojciech Stolarczyk Manager w branży
Wellness.
Suplementy,
Odkwaszanie,
Oczys...

Temat: EKO-Motoryzacja. Technologia monojonowa. Najnowsza...

Najnowszej generacji molekularny regenerator metalo-ceramiczno-grafenowy do regeneracji czterosuwowych silników spalinowych, skrzyń biegów, mostów napędowych i układów hydraulicznych w pojazdach lub przemyśle oraz molekularny katalizator paliw, regenerator układu wtryskowego, reduktor cząstek stałych, reduktor toksyczności spalin, reduktor zużycia paliwa.

ZALETY:
obniża współczynnik tarcia, wycisza pracę silnika, skrzyni, mostu,
podnosi sprawność i moment obrotowy silnika,
podnosi ciśnienie sprężania silnika,
kilkakrotnie wydłuża żywotność mechanizmów,
wytwarza ochronny, molekularny - film smarujący,
blokuje procesy zużycia mechanizmów,
eliminuje suche starty.
Wojciech Stolarczyk

Wojciech Stolarczyk Manager w branży
Wellness.
Suplementy,
Odkwaszanie,
Oczys...

Temat: EKO-Motoryzacja. Technologia monojonowa. Najnowsza...

Wojciech S.:
Najnowszej generacji molekularny regenerator metalo-ceramiczno-grafenowy do regeneracji czterosuwowych silników spalinowych, skrzyń biegów, mostów napędowych i układów hydraulicznych w pojazdach lub przemyśle oraz molekularny katalizator paliw, regenerator układu wtryskowego, reduktor cząstek stałych, reduktor toksyczności spalin, reduktor zużycia paliwa.

ZALETY:
obniża współczynnik tarcia, wycisza pracę silnika, skrzyni, mostu,
podnosi sprawność i moment obrotowy silnika,
podnosi ciśnienie sprężania silnika,
kilkakrotnie wydłuża żywotność mechanizmów,
wytwarza ochronny, molekularny - film smarujący,
blokuje procesy zużycia mechanizmów,
eliminuje suche starty.


Zestaw preparatów najnowszej generacji.
Dla silników spalinowych, skrzyń biegów, mostów napędowych, układów hydraulicznych i paliwa w samochodach,
osobowych, sportowych, terenowych, dostawczych, ciężarowych, maszynach ciężkich, maszynach rolniczych lub przemyśle.
Nanotechnologia GP wywodzi się z odkrycia zjawiska " selektywnego przenoszenia materii " -
(określane - selective transfer - ang.) - prowadzącego do efektu bezzużyciowej eksploatacji mechanizmów smarowanych olejami, dokonanego jeszcze w czasach żelaznej kurtyny przez zespół prof. Garkunova.
Na jego podstawie firma LTD a obecnie Oil, opracowała i opatentowała proces produkcji
molekularnych aktywatorów.
Przy współpracy z polskimi ośrodkami naukowymi i dofinansowaniu z KBN oraz konsultacjach z prof. GP Shpenkovem, opracowano i wdrożono do produkcji niezwykle skuteczne regeneratory dla silników spalinowych i przekładni oraz katalizatory spalania dla paliw silnikowych P52 T to już trzecia generacja preparatów Panther wzbogacona teraz o nano-carbon nazywany grafenem.
Oferowany Państwu zestaw preparatów, to molekularny regenerator metalo ceramiczno grafenowy dla silników
diesla i benzynowych, manualnych skrzyń biegów, mostów napędowych i układów hydraulicznych w pojazdach lub przemyśle, oraz molekularny katalizator paliw silnikowych, regenerujący układy wtryskowe, redukujący toksyczność spalin, redukujący ilość i wielkość cząstek stałych w spalinach, oraz zużycie paliwa.
Technologia GP, według której wytworzono preparat P, jest inżynierią
materiałową na poziomie molekularnym. Preparat P52 wykorzystując zjawiska termodynamiczne i
elektrostatyczne zachodzące w mechanizmach podczas ich pracy, wpływa na poprawę parametrów materiałowych powierzchni ciernych w silnikach i przekładniach. Lecz głównym jego zadaniem jest obniżenie współczynnika tarcia w
tych mechanizmach i wywołanie zjawiska "selective transfer" inicjującego proces odbudowy zużytych powierzchni.
Odbudowane w ten sposób powierzchnie cierne posiadają lepsze parametry od stali konstrukcyjnej, oraz niewiarygodnie niski współczynnik tarcia, co podnosi parametry silników czy przekładni objawiając się:
- wzrostem momentu obrotowego w silnikach spalinowych -dzięki poprawie parametrów wielu czynników
- cichszą pracą silników - dzięki poprawie pasowania elementów i efektywniejszemu smarowaniu
- łatwiejszym rozruchem silników - dzięki niskiemu współczynnikowi tarcia nawet bez smarowania olejem
- przywróceniem pierwotnego ciśnienia w cylindrach - dzięki odbudowie nominalnego pasowania cylinder-pierścień
- eliminacją tzw. suchych startów - dzięki stałej warstwie ochronnej o bardzo małym współczynniku tarcia
- znacznym wydłużeniem trwałości silników - dzięki efektowi bezzużyciowej eksploatacji, wywołanym poprzez
zjawisko "selective transfer"
- redukcji zużycia oleju silnikowego - poprzez lepsze pasowanie cylinder - pierścień
- redukcji ilości i wielkości cząstek stałych w spalinach - poprzez synergię działania preparatu w oleju oraz w paliwie
- redukcją toksyczności spalin - poprzez poprawę działania układu wtryskowego i katalityczne spalanie
- redukcją zużycie paliwa - poprzez poprawę parametrów działania silnika, przekładni i katalityczne spalanie paliwa
- wzrostem mocy -poprzez modyfikację jakości paliw i poprawę parametrów silnika i przekładni
- obniżeniem hałasu i wibracji skrzyń biegów, mostów napędowych - poprzez poprawę pasowania i smarowania
- ułatwioną zmianą biegów w skrzyni manualnej - poprzez obniżenie współczynnika tarcia, poprawę smarowania
- regeneracją łożysk tocznych i ślizgowych smarowanych olejem - poprzez zjawisko selektywnego przenoszenia
materii aż do efektu bezzużyciowości
- wielokrotnie wydłużoną trwałością skrzyń biegów, reduktorów i dyferencjałów - poprzez regenerację wywołaną
zjawiskiem " selective transver" i efekt bezzużyciowej eksploatacji
Preparat P - wytwarza ochronne warstwy regenerujące typu NFS ( Nowy Film Smarujący ) w
węzłach tarcia, mechanizmów, zawierające nanocząstki metali kolorowych i ich tlenki, tak zwany "ścier stalowy"
- ( powstający podczas tarcia w mechanizmie ), twarde materiały mineralno-ceramiczne, oraz nano carbon i jego pochodne. Wytworzone warstwy charakteryzują się bardzo wysoką trwałością, bardzo niskim współczynnikiem tarcia, cechują się zdolnością do samo aktywacji i samoregulacji procesu tworzenia w zależności od warunków
zachodzących w mechanizmach.
Warstwy te utrzymują się w silnikach przez 70 tys. km a w przekładniach 100 tys. km. Po czym powinno się ponowić dawkowanie preparatu.
Jednocześnie nic nie stoi na przeszkodzie do częstszego stosowanie preparatu, ponieważ nie ma żadnego zagrożenia przedawkowaniem preparatu w silnikach i przekładniach.
Preparaty P52 mogą być stosowane ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych ( mineralne, półsyntetyczne, syntetyczne ), gdyż nie wchodzi z nimi w reakcje chemiczne, nie zmienia
ich właściwości reologicznych. Olej jest dla preparatu jedynie nośnikiem.
Preparat Panther P2 może być stosowany do wszystkich silnikowych paliw płynnych jak ON i benzyny.
Preparaty P52 oddziałują tylko w miejscach tarcia typu metal-metal. Dla elementów z tworzyw sztucznych są obojętne.
Nie stosować:
Tam gdzie nie jest wskazane obniżanie współczynnika tarcia !
W bezstopniowych skrzyniach biegów typu CVT , w układach ze sprzęgłem wiskotycznym.
Zastosowania odradzane:
W automatycznych skrzyniach biegów ze sprzęgłem typu LOCK UP - ( ew. konsultacje ).
W mechanizmach różnicowych o podwyższonym tarciu typu LSD. - ( niektóre pojazdy terenowe - konsultacje )
W mechanizmach gdzie powierzchnie trące nie są metalowe ( np. przekładnie z kołami zębatymi z tworzyw sztucznych, łożyska ślizgowe z tworzyw sztucznych itp )
Wojciech Stolarczyk

Wojciech Stolarczyk Manager w branży
Wellness.
Suplementy,
Odkwaszanie,
Oczys...

Temat: EKO-Motoryzacja. Technologia monojonowa. Najnowsza...

Wojciech S.:
Najnowszej generacji molekularny regenerator metalo-ceramiczno-grafenowy do regeneracji czterosuwowych silników spalinowych, skrzyń biegów, mostów napędowych i układów hydraulicznych w pojazdach lub przemyśle oraz molekularny katalizator paliw, regenerator układu wtryskowego, reduktor cząstek stałych, reduktor toksyczności spalin, reduktor zużycia paliwa.

ZALETY:
obniża współczynnik tarcia, wycisza pracę silnika, skrzyni, mostu,
podnosi sprawność i moment obrotowy silnika,
podnosi ciśnienie sprężania silnika,
kilkakrotnie wydłuża żywotność mechanizmów,
wytwarza ochronny, molekularny - film smarujący,
blokuje procesy zużycia mechanizmów,
eliminuje suche starty.

ROZSZERZENIE:

Zestaw preparatów najnowszej generacji.
Dla silników spalinowych, skrzyń biegów, mostów napędowych, układów hydraulicznych i paliwa w samochodach,
osobowych, sportowych, terenowych, dostawczych, ciężarowych, maszynach ciężkich, maszynach rolniczych lub
przemyśle.
Nanotechnologia GP wywodzi się z odkrycia zjawiska " selektywnego przenoszenia materii " -
(określane - selective transfer - ang.) - prowadzącego do efektu bezzużyciowej eksploatacji mechanizmów
smarowanych olejami, dokonanego jeszcze w czasach żelaznej kurtyny przez zespół prof. Garkunova.
Na jego podstawie firma LTD a obecnie Oil, opracowała i opatentowała proces produkcji
molekularnych aktywatorów.
Przy współpracy z polskimi ośrodkami naukowymi i dofinansowaniu z KBN oraz konsultacjach z prof. GP
Shpenkovem, opracowano i wdrożono do produkcji niezwykle skuteczne regeneratory dla silników spalinowych i
przekładni oraz katalizatory spalania dla paliw silnikowych.
To już trzecia generacja preparatów wzbogacona teraz o nano-carbon
nazywany grafenem.
Oferowany Państwu zestaw preparatów, to molekularny regenerator metalo ceramiczno grafenowy dla silników
diesla i benzynowych, manualnych skrzyń biegów, mostów napędowych i układów hydraulicznych w pojazdach
lub przemyśle, oraz molekularny katalizator paliw silnikowych, regenerujący układy wtryskowe, redukujący
toksyczność spalin, redukujący ilość i wielkość cząstek stałych w spalinach, oraz zużycie paliwa.
Technologia Panther GP, według której wytworzono preparat P52, jest inżynierią
materiałową na poziomie molekularnym. Preparat P52 wykorzystując zjawiska termodynamiczne i
elektrostatyczne zachodzące w mechanizmach podczas ich pracy, wpływa na poprawę parametrów materiałowych
powierzchni ciernych w silnikach i przekładniach. Lecz głównym jego zadaniem jest obniżenie współczynnika tarcia w
tych mechanizmach i wywołanie zjawiska "selective transfer" inicjującego proces odbudowy zużytych powierzchni.
Odbudowane w ten sposób powierzchnie cierne posiadają lepsze parametry od stali konstrukcyjnej, oraz
niewiarygodnie niski współczynnik tarcia, co podnosi parametry silników czy przekładni objawiając się:
- wzrostem momentu obrotowego w silnikach spalinowych -dzięki poprawie parametrów wielu czynników
- cichszą pracą silników - dzięki poprawie pasowania elementów i efektywniejszemu smarowaniu
- łatwiejszym rozruchem silników - dzięki niskiemu współczynnikowi tarcia nawet bez smarowania olejem
- przywróceniem pierwotnego ciśnienia w cylindrach - dzięki odbudowie nominalnego pasowania cylinder-pierścień
- eliminacją tzw. suchych startów - dzięki stałej warstwie ochronnej o bardzo małym współczynniku tarcia
- znacznym wydłużeniem trwałości silników - dzięki efektowi bezzużyciowej eksploatacji, wywołanym poprzez
zjawisko "selective transfer"

- redukcji zużycia oleju silnikowego - poprzez lepsze pasowanie cylinder - pierścień
- redukcji ilości i wielkości cząstek stałych w spalinach - poprzez synergię działania preparatu w oleju oraz w paliwie
- redukcją toksyczności spalin - poprzez poprawę działania układu wtryskowego i katalityczne spalanie
- redukcją zużycie paliwa - poprzez poprawę parametrów działania silnika, przekładni i katalityczne spalanie paliwa
- wzrostem mocy -poprzez modyfikację jakości paliw i poprawę parametrów silnika i przekładni
- obniżeniem hałasu i wibracji skrzyń biegów, mostów napędowych - poprzez poprawę pasowania i smarowania
- ułatwioną zmianą biegów w skrzyni manualnej - poprzez obniżenie współczynnika tarcia, poprawę smarowania
- regeneracją łożysk tocznych i ślizgowych smarowanych olejem - poprzez zjawisko selektywnego przenoszenia
materii aż do efektu bezzużyciowości
- wielokrotnie wydłużoną trwałością skrzyń biegów, reduktorów i dyferencjałów - poprzez regenerację wywołaną
zjawiskiem " selective transver" i efekt bezzużyciowej eksploatacji

Preparat - wytwarza ochronne warstwy regenerujące typu NFS ( Nowy Film Smarujący ) w
węzłach tarcia, mechanizmów, zawierające nanocząstki metali kolorowych i ich tlenki, tak zwany "ścier stalowy"
- ( powstający podczas tarcia w mechanizmie ), twarde materiały mineralno-ceramiczne, oraz nano carbon i jego
pochodne. Wytworzone warstwy charakteryzują się bardzo wysoką trwałością, bardzo niskim współczynnikiem
tarcia, cechują się zdolnością do samo aktywacji i samoregulacji procesu tworzenia w zależności od warunków
zachodzących w mechanizmach.
Warstwy te utrzymują się w silnikach przez 70 tys. km a w przekładniach 100 tys. km. Po czym powinno się ponowić
dawkowanie preparatu.
Jednocześnie nic nie stoi na przeszkodzie do częstszego stosowanie preparatu, ponieważ nie ma żadnego zagrożenia
przedawkowaniem preparatu w silnikach i przekładniach.
Preparaty P52 mogą być stosowane ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, przekładniowych i
hydraulicznych ( mineralne, półsyntetyczne, syntetyczne ), gdyż nie wchodzi z nimi w reakcje chemiczne, nie zmienia
ich właściwości reologicznych. Olej jest dla preparatu jedynie nośnikiem.
Preparat P2 może być stosowany do wszystkich silnikowych paliw płynnych jak ON i benzyny.
Preparaty P52 oddziałują tylko w miejscach tarcia typu metal-metal. Dla elementów z tworzyw sztucznych
są obojętne.
Nie stosować:
Tam gdzie nie jest wskazane obniżanie współczynnika tarcia !
W bezstopniowych skrzyniach biegów typu CVT , w układach ze sprzęgłem wiskotycznym.
Zastosowania odradzane:
W automatycznych skrzyniach biegów ze sprzęgłem typu LOCK UP - ( ew. konsultacje ).
W mechanizmach różnicowych o podwyższonym tarciu typu LSD. - ( niektóre pojazdy terenowe - konsultacje )
W mechanizmach gdzie powierzchnie trące nie są metalowe ( np. przekładnie z kołami zębatymi z tworzyw
sztucznych, łożyska ślizgowe z tworzyw sztucznych itp )
Zalecane dawkowanie dla silników
Ilość oleju w silniku Ilość preparatu w mililitrach dla silnika Sugerowana ilość preparatu przy
przebiegu znacznie powyżej 200tys km
do 5 l. 10 ml. 20 ml.
5-10 l. 20 ml. 30 ml.
10-15l. 30 ml. 40 ml
15-25l. 40 ml. 50 ml.
Zalecane dawkowanie dla skrzyń biegów, reduktorów, mostów napędowych.

Olej w skrzyni manualnej,
moście napędowym
Ilość preparatu w ml
Sugerowana ilość preparatu w ml przy znacznym przebiegu lub zużyciu

1-3 l. 10 ml. 20 ml.
3-5 l. 20 ml. 30 ml.
5-8 l. 30 ml 40 ml.
8-12 l. 40 ml. 50 ml.

Dla układów hydraulicznych zaleca się przelicznik 1ml preparatu P52 na 1 litr oleju w układzie.
Sposób stosowania dla silników:
Do ciepłego silnika wprowadzamy całą zawartość dozownika, poprzez wlew oleju. W razie potrzeby, możemy dolać
małą ilość właściwego oleju aby całość preparatu dotarła do obiegu olejowego silnika.
Po czym zamykamy dokładnie wlew oleju. Odpalamy silnik i możemy zostawić go na biegu jałowym ( wolne obroty -
luz ) przez kilkanaście minut. Lub kontynuujemy jazdę lecz traktujemy silnik bardzo łagodnie przez ok 20-30
pierwszych kilometrów. Po czym eksploatujemy pojazd normalnie.
Przyjmuje się, że proces regeneracji silnika następuje po przejechaniu 1500 km. Jednakże wiele pozytywnych
objawów odczuwalnych będzie znacznie wcześniej.
W przypadku występowania odśrodkowych filtrów oleju - dotyczy silników diesla dużej mocy stosowanych w
ciężarówkach, autobusach lub maszynach ciężkich, ale również zdarzały się w niektórych typach mniejszych
pojazdów jak np. Fiat 126p - na czas obróbki należy zdemontować taki filtr, a obwód połączyć odpowiednio
przygotowanym przewodem (wysokociśnieniowym).
Jeżeli jest to konstrukcyjnie niemożliwe, należy bardzo dokładnie oczyścić filtr bezpośrednio przed obróbką.
Jest to konieczne, z uwagi na możliwość utraty znacznej ilości preparatu. Należy też upewnić się, czy taka czynność
nie zmieni wartości ciśnienia oleju w innych sekcjach silnika.
Zazwyczaj jednak wystarczy wyjąć wkład wirujący filtra odśrodkowego - w zależności od rodzaju i konstrukcji filtra.
Po przebiegu kilkuset kilometrów można filtr zamontować ponownie.
W przypadku zwykłych przepływowych filtrów oleju nie ma żadnego zagrożenia utraty preparatu, gdyż jego cząstki
są wielokrotnie mniejsze od oczek filtra.
Sposób stosowania dla skrzyń biegów, mostów napędowych, innych przekładni:
Zastosowanie preparatu do skrzyń biegów lub dyferencjałów, wiąże się zazwyczaj z wizytą w warsztacie lub stacji
diagnostycznej, ze względów na techniczne usytuowanie otworów kontrolnych przez które można wprowadzić
preparat do tych mechanizmów. Są one bowiem najczęściej usytuowane w pod pojazdem.
Warto w tej sytuacji skorzystać z pomocy i doświadczenia mechanika.
Preparat wprowadzamy zatem do oleju w skrzyni biegów lub moście napędowym poprzez otwór kontrolny stanu
oleju w tych mechanizmach.
Wprowadzamy całą zawartość dozownika do oleju i zwracamy uwagę na staranne zamknięcie korka, aby nie
dopuścić do wycieków.
Po tej operacji eksploatujemy pojazd normalnie. Staramy się jednak przejechać kilka kilometrów jednorazowo po
zastosowaniu preparatu do skrzyni lub mostu w celu równomiernego rozprowadzenia preparatu.
Proces regeneracji skrzyni biegów a zwłaszcza mostów napędowych może być różny w zależności od stopnia ich
zużycia. Pierwsze objawy poprawy możemy odczuć już po kilku kilometrach. Jednakże regeneracja mocno zużytych
mostów napędowych może wymagać przebiegu kilku tysięcy km.
Najlepsze warunki do regeneracji zachodzą podczas pokonywania długich dystansów np. kilkuset kilometrowych, ze
względów na długo utrzymujące się warunki techniczne dla " selective transfer".
Średnio przyjmujemy jednak, iż proces zachodzi po przebyciu dystansu 1500km.
Sposób stosowania preparatu P2 do paliwa:
(Wszystkie benzyny i olej napędowy)
Zaleca się jednoczesne stosowanie z preparatem P52 preparatu P2, będącego w
zestawie, jako katalizatora paliw (benzyny i ON ) oraz regeneratora układu zasilania i układu wtryskowego. P2 w paliwie wpływa na poprawę procesów spalania paliw silnikowych poprzez wywołanie zjawisk
katalitycznego rozrywania łańcuchów węglowodorowych i ich utlenianie, oczyszcza, smaruje i regeneruje układ
paliwowy – (oczyszcza wtryskiwacze i pompowtryskiwacze). Uelastycznia pracę silnika, podnosi moc i sprawność,
obniża toksyczność spalin, obniża zużycie paliwa, ułatwia rozruch silnika, wspomaga filtry FAP, DPF, D-cat.
Stosujemy co 2-5 tyś. km. profilaktycznie, lub stale w celu obniżenia spalania paliwa nawet do 20%.
Preparat P2 wprowadzamy do wlewu paliwa przed tankowaniem.
Czynność ta jest generalnie bardzo prosta, po odbezpieczeniu dozownika wyciskamy całą jego zawartość do wlewu
paliwa. Należy jednak zachować ostrożność w sytuacjach kiedy mamy do czynienia z zabezpieczeniami wlewu paliwa.
( Jest to rodzaj klapki zabezpieczający wlew - na sprężynie ) Warto w takiej sytuacji odchylić zabezpieczenie długim
cienkim przedmiotem ( długopis, śrubokręt etc. ) i wprowadzić zawartość dozownika energicznie go wyciskając do
otworu wlewu. Po czym ostrożnie wprowadzamy pistolet dystrybutora niezbyt głęboko i bardzo powoli naciskamy
spust zaworu aby powoli i skutecznie spłukać zaaplikowany preparat paliwem. Po czym wsuwamy pistolet do końca i
tankujemy normalnie.
Minimalna ilość paliwa w jakiej powinien znaleźć się preparat to 30 litrów. Najlepiej jest zatankować cały, lub prawie
cały zbiornik. ( minimalna ilość paliwa na jeden dozownik to 30l / optymalna 50l / maksymalna 80l ).
W przypadku pojazdów zasilanych LPG - należy zastosować preparat tak jak dla benzyny i starać się użytkować
pojazd jeżdżąc od czasu do czasu na paliwie płynnym. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ daje szansę na
rozwiązanie wielu typowych problemów związanych z użytkowaniem pojazdu zasilanego LPG.
Preparaty są bezpieczne zgodnie z normą UE (91/155/EEC) / (1999/45/EWG) / (WE nr 1272/2008 CLP)
Unikaj kontaktu z oczami, z przewodem pokarmowym, nie zostawiaj na słońcu, gdyż może się rozszczelnić.
Preparaty nie podlegają ostrzeżeniu o łatwopalności.

Następna dyskusja:

TECHNOLOGIA MONOJONOWA. Zap...




Wyślij zaproszenie do