Grzegorz
Kiszluk
prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief
Temat: Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...
Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc - Gdynia 2012.Silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. Twoich pieniędzy!
Rozpoznawalna marka miejsca przyciąga turystów, inwestorów oraz utalentowanych mieszkańców... dzieki nim zarabiają, fryzjer, hotelarz, taksówkarz, artysta, producent regionalnych pamiątek, restaurator, właściciel sklepu i wielkiej fabryki... WSZYSCY!
Efekty skutecznych działań marketingowych zmierzających do wykreowania pozytywnej marki regionu dotyczą nasz WSZYSTKICH!
Budowanie marki miejsca nie może ograniczać się tylko do promocji. Dlatego Brief for Poland - już od wielu lat - propaguje Trójkąt Efektywności Briefu, najskuteczniejszy sposób zarządzania miejscem. Tylko ścisła współpraca administratora miejsca z uczelniami i konsultantami lokalnymi oraz lokalnym biznesem zapewnia najbardziej efektywne rezultaty w tworzeniu pozytywnego wizerunku miejsca.
Pozytywny wizerunek i stabilna marka miejsca zamieniają się w wymierne korzyści finansowe jego mieszkańców.
Marketing Miejsc - w tym Promocja - to zespół narzędzi, instrumentów i technik powszechnie już rozumianych i wykorzystywanych w biznesie. Specyfika produktu, jakim jest miejsce, wymaga rozumnej modyfikacji tych narzędzi, instrumentów i technik by w pełni zastosować je do zarządzania i budowania świadomości marki nie tylko w Polsce.
Marketing Miejsc to nie jest "kwiatek do kożucha" jak mylnie myślą "specjaliści" od promocji miejsc, to kompleksowe podejście do kierowania wsią, gminą, miastem, powiatem, województwem i całym krajem.
W Gdyni, w maju, przez dwa dni, w międzynarodowym towarzystwie, oglądając, oceniając, dyskutując, spierając sie, integrując i bawiąc się - spotykamy się wszyscy... urzędnicy i politycy, naukowcy i eksperci, biznesmeni i marketerzy, dziennikarze i .... wszyscy, którzy rozumieją, że silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. naszych pieniędzy!