Monika Krusiewicz Primavera
Temat: Zapraszam na konferencję "Edukacja , jakość,...
Witam,Serdecznie zapraszam na konferencję "Edukacja , jakość,
profesjonalizm" , która odbędzie sie 11 kwietnia 2008 podczas
targów Event Expo w Gdańsku.
http://eventexpo.pl
Branża eventowa w Polsce bardzo dynamicznie się rozwija. Firmy są
coraz częściej wykorzystują event jako narzędzie integracji i
motywacji pracowników, komunikacji z klientami firmy czy mediami
oraz jako sposób prezentacji nowych produktów czy usług. Klient
jest coraz bardziej świadomy i co za tym idzie bardziej
wymagający.
Aby sprostać oczekiwaniom zleceniodawców i z sukcesem organizować
eventy niezbędna staje się ciągłe doskonalenie się, zdobywanie
wiedzy, podążanie za panującymi trendami i podnoszenie jakości
świadczonych usług.Tylko wówczas będziemy mogli mówić o
profesjolalizmie branży eventowej.
Program:
9.00-10.00 Rejestracja Gości
10.00-11.30 Event - działania taktyczne vs. działania
strategiczne.
Prowadzący :Julian Kozankiewicz, Partner Zarzadzający agencji EM
Lab Experiential Marketing.
- event jako działanie taktyczne
- event jako strategia działań
- czym jest marketing doświadczeń
- podsumowanie działań stowarzyszeń na świecie i ich waga.
Eventy towarzyszą ludzkości od początku istnienia. Eventami są
wyjątkowe i emocjonalne chwile w życiu. Eventem są spotkania
podczas , których świętujemy sukces, jak i spotkania , gdzie
opłakujemy porażkę. W zasadzie każdą celebrację można nazwać
eventem, tak samo jak eventem można nazwać sztukę teatralną,
przedstawienie kabaretowe lub koncert. Większość ludzi nawet nie
zdaje sobie sprawy jak często jest elementem eventu. Nic dziwnego,
że szybko po taką formę komunikacji oraz budowania relacji
sięgnął świat biznesu.Podczas półtora godzinnego spotkania
usystematyzuję kategorię eventów, określę kiedy event jest
samodzielnym działaniem, a w jaki sposób może stać się
częścią szerszych działań. Opowiem o roli emocji i budowania
doświadczenia w eventach. Na koniec opowiem o kilku organizacjach
branżowych funkcjonujących na świecie, opiszę ich zalety i
korzyści jakie mogą płynąć z członkostwa w stowarzyszeniach.
11.30-11.40 -przerwa kawowa
11.40-12.30 Trendy na międzynarodowym rynku spotkań i eventów.
Prowadzący :Elling Hamso, Managing Partner European Event ROI
Institute.
-jak Internet zmienia wszystko
- długoterminowe zmiany w Marketing Mix.
- zmiany strukturalne w rozwijającym się przemyśle spotkań
- jak być o jeden krok do przodu przed tłumem
W pierwszej części mojego wystąpienia postaram się przybliżyć
trendy panujące obecnie na międzynarodowym rynku spotkań oraz
powiedzieć o zmianach jakie możemy obserwować w podejściu do
organizacji różnego rodzaju eventów. Jednym z bardziej istotnych
kwestii na , którą coraz częściej zaczynają zwracać uwagę
zarówno klienci jak i organizatorzy eventów jest pokazanie
wymiernych korzyści wynikających z eventów. Służy temu m.in
wskaźnik ROI (Return on Investment), o którym będę chciał
powiedzieć w drugiej części mojego wystąpienia.
12.30-13.15 przerwa na lunch
13.15- 14.45 Wyjazd motywacyjny – inwestycja czy wydatek.
Prowadzący :Michał Czerwiński InDreams, członek zarządu firmy
InDreams.
- wyjazd motywacyjny, jako element programu motywacyjnego
- Case programu motywacyjnego, którego elementem jest wyjazd
motywacyjny.
- zwrot z inwestycji, kalkulator incentive – proste narzędzie
jako wstęp do Event ROI.
Podczas prelekcji przedstawię punkt widzenia dotyczący
kształtowania budżetu na wyjazdy incentive oraz ich rolę jako
narzędzia wsparcia sprzedaży. Zaprezentuje Case programu
motywacyjnego, którego elementem był wyjazd motywacyjny. Opowiem o
narzędziach, które wykorzystywane są przy realizacji skutecznych
programów motywacyjnych. Przedstawię podstawowe błędy, które
popełniane są przy planowaniu programów motywacyjnych, których
elementem są wyjazdy incentive. Na koniec zaprezentuje proste
narzędzie pozwalające na ocenę finansową programu motywacyjnego
i wyjazdu motywacyjnego. Będzie to wstęp do następnego wykładu
dotyczącego wykorzystania wskaźnika finansowego ROI w Eventach.
14.45-15.00 przerwa kawowa
15.00-17.30- Warsztat: Mierzenie a cele czyli co powinniśmy robić
organizując każdy event.
Prowadzący: Elling Hamso, Managing Partner European Event ROI
Institute.
- jak oddzielić rezultaty od innych wpływów
-przekładanie miękkich danych na konkretne pieniądze
-pięć stopni pomiarów
Prelegenci:
Elling Hamso, Managing Partner European Event ROI Institute.
Elling Hamso jest Konsultantem Zarządzania Spotkaniami w Norwegii.
Większość swojej kariery spędził jako kierownik wyższego
szczebla w norweskim przemyśle gazowo -paliwowym, poźniej był
Konsultantem Zarządzania. Założył niezależną firmę
planującą spotkania w Norwegii w 2000 roku i instytutem ROI wraz z
Bernhardem Aggelerem w Szwajcarii w 2005 roku. Jest byłym
Prezydentem Międzynarodowych Spotkań Profesjonalistów edycji
Norwegia, został członkiem Europejskiego biura MSP (
Międzynarodowych Spotkań Profesjonalistów) Badań Panelu
Doradczego. Magazyn Podróżniczy Konferencje & Incentive uplasował
go na piątym miejscu jako jeden z 50 najbardziej wpływowych osób
w Wielkiej Brytanii i przemyśle eventowym w 2006 roku, szwecki
magazyn Meetings International umieścił go na 11 miejscu na
liście 100 "najbardziej gorących nazwisk" na skandynawskim rynku
spotkań.
Julian Kozankiewicz
Od 2005r Partner Zarządzający EM Lab Experiential Marketing -
pierwszej agencji wyspecjalizowanej w 100% w usługach z kategorii
marketingu doświadczeń.
Odpowiedzialny za projekty między innymi dla:Finlandia Vodka, Jack
Daniels, MINI, BMW Motorrad, Toyota, Pur (Henkel), Clin (Henkel),
Lotek (Totalizator Sportowy), Vaillant, Saunier Duvall, Bosch,
Junkers, Deutshe Bank, Getin Bank, Deutsche Leasing, Intercitrus,
Pfizer, Jelfa, Moet Chandon, Chivas, Ernst&Young,
Promotor muzyczny.Od 2004 do 2007 organizator ponad 40 wydarzeń
muzycznych m.in. „Wieczór Smakoszy Dźwięku” – Radio PiN,
„Noc Iguany” – klub Iguana Lounge, Samochód Roku – Playboy
oraz Fotoeroticon – Playboy, Gala Agencja Reklamowa Roku/ Dom
Mediowy roku.
Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz wykładowca
Akademii Marketingu Bezpośredniego.
Członek Event Marketing Institute w USA.Zdobywca nagrody Golden
Arrow 2006 oraz Golden Arrow 2007 w kategorii Ambient Media.
Michał Czerwiński
Założyciel i współwłaściciel firmy InDreams zajmującej się
organizacją unikalnych wyjazdów motywacyjnych oraz programów
motywacyjnych, których elementem jest wyjazd incentive. Klientami
InDreams są największe polskie i zagraniczne firmy: Samsung, COTY,
Electrolux, Carlsberg, Polkomtel, Knauf. Przez 4 laty od InDreams
nie odszedł, żaden Klient i żaden pracownik. Michał Czerwiński
jest Absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji. Pracował
wiele lat w marketingu i reklamie na kierowniczych stanowiskach.
Były vice-mistrz Polski we freestyle na deskorolce, miłośnik
narciarstwa ekstremalnego i heliskiingu. Zwiedził Europę, Azję i
Amerykę, nurkował w najsłynniejszych ośrodkach nurkowych na
świecie. Od wielu lat fan Grand Prix Formula 1 nie od momentu kiedy
Robert Kubica zaczął jeździć w F1. Najmłodszy członek Polskiej
Rady Biznesu.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się pod linkiem:
http://eventexpo.mtgsa.pl/x.php/68,pl,3722/Konferencja...
W razie pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Monika Krusiewicz
monika.krusiewicz@gmail.com