Temat: Spada jakość usług...

Witam,

Chyba nie tylko ja zauważyłem, że spada jakość usług w klubach. Dobrym przyk,ładem jest GYM na Puławskiej. Sauna parowa nie działa od około 3 tyg.; leżaki w męskim wypoczynku rozwalone od kilku m-cy i nikt nic z tym nie robi... A ceny jakie są takie są :(

konto usunięte

Temat: Spada jakość usług...

Jestem ciekawy kiedy ktoś z tej wspaniałej firmy się odezwie i powie co się dzieje - zamykają kluby, problemy z jakością usług. Za moment zaczną im uciekać klienci do konkurencji, zastanawia mnie ich brak reakcji i jakichkolwiek wyjaśnień.
Izabela Korzińska

Izabela Korzińska Architekt /
Developer ETL/TEam
Leader, Roche Polska

Temat: Spada jakość usług...

Prawdopodobnie z Gymnasionem dzieje się to, co z resztą firm, które świadczą usługi "luksusowe", czyli takie, bez których można się obejść (choć ja osobiście nie mogę). Pamiętajcie o tym, że był taki okres, kiedy Gymnasion rozwijał się bardzo intensywnie, zakładając nowe kluby i być może po prostu przeinwestował.

Mnie osobiście bardzo zależy na tym, aby ta firma przetrwała, bo bardzo lubię tam chodzić. Wprawdzie zupełnie nie widzę spadku jakości usług (chodzę do klubu na Targówku i uważam go za jeden z 2 najlepszych, obok PKOL-u), ale gdyby tak było, na pewno nie narzekałabym na forum robiąc mu antyreklamę, a po prostu zadzwoniłabym do ich PR-owca, tudzież napisała do dyrekcji, aby problem usunęli. Wypisywanie się w ten sposób na forum, kiedy widać, że coś się złego dzieje, to trochę jak kopanie leżącego.

Co do cen - to jest jeden z najtańszych klubów w mieście (mi wychodzi 100zł za m-c) i przy okazji najładniejszych. Na saunę nieczynną od 3 tygodni podczas, gdy druga sauna działa to sobie można pomarudzić w Holmes Place.

Mnie ich brak reakcji nie zastanawia - po prostu żadne wyjaśnienie sytuacji, o których piszecie tu i w jeszcze innym wątku o zamykaniu klubów nie przysporzy im klientów. Wręcz przeciwnie - tacy bohaterowie, jak twórcy podobnych wątków natychmiast się stamtąd zmyją.

Z mojego punktu widzenia po prostu wystarczy zacząć kupować półroczne karnety zamiast rocznych i przeczekać tę złą passę. Bo szczerze wątpię, żeby taki klub miał paść. Albo się znajdzie dodatkowy inwestor, albo ktoś go kupi. Albo sami sobie poradzą, jeśli się im w tym nie będzie przeszkadzać :)

Tak więc, Radku, zgłoś się do recepcji klubu i powiedz, że nie masz na czym posadzić tyłka w męskim wypoczynku i że to skandal ;)

konto usunięte

Temat: Spada jakość usług...

Napisałem do szefowej PR - niestety bez odzewu. Co więcej zamknęli 2 kluby do których chodziłem - zupełnie nikogo nie informując. Kopanie leżącego? Sorry, mamy kapitalizm, za głupotę się płaci. Mamy pełne prawo wyrażać swoje niezadowolenie na forum publicznym, jeżeli jesteśmy źle traktowani przez takiego usługodawcę. Mają szczęście, że jeszcze nikt nie napisał do prasy. Tyle.

konto usunięte

Temat: Spada jakość usług...

no i nie ma jednej fajnej rzeczy, którą zawsze wykorzystywałem podczas biegania. na ekranach były jakieś tam mniej lub bardziej świeże newsy do przeczytania, najczęściej z "Dziennika".
od jakiegoś czasu nawet tego nie ma :((

Temat: Spada jakość usług...

Izabela Korzińska:
Prawdopodobnie z Gymnasionem dzieje się to, co z resztą firm, które świadczą usługi "luksusowe", czyli takie, bez których można się obejść (choć ja osobiście nie mogę). Pamiętajcie o tym, że był taki okres, kiedy Gymnasion rozwijał się bardzo intensywnie, zakładając nowe kluby i być może po prostu przeinwestował.

Mnie osobiście bardzo zależy na tym, aby ta firma przetrwała, bo bardzo lubię tam chodzić. Wprawdzie zupełnie nie widzę spadku jakości usług (chodzę do klubu na Targówku i uważam go za jeden z 2 najlepszych, obok PKOL-u), ale gdyby tak było, na pewno nie narzekałabym na forum robiąc mu antyreklamę, a po prostu zadzwoniłabym do ich PR-owca, tudzież napisała do dyrekcji, aby problem usunęli. Wypisywanie się w ten sposób na forum, kiedy widać, że coś się złego dzieje, to trochę jak kopanie leżącego.

Co do cen - to jest jeden z najtańszych klubów w mieście (mi wychodzi 100zł za m-c) i przy okazji najładniejszych. Na saunę nieczynną od 3 tygodni podczas, gdy druga sauna działa to sobie można pomarudzić w Holmes Place.

Mnie ich brak reakcji nie zastanawia - po prostu żadne wyjaśnienie sytuacji, o których piszecie tu i w jeszcze innym wątku o zamykaniu klubów nie przysporzy im klientów. Wręcz przeciwnie - tacy bohaterowie, jak twórcy podobnych wątków natychmiast się stamtąd zmyją.

Z mojego punktu widzenia po prostu wystarczy zacząć kupować półroczne karnety zamiast rocznych i przeczekać tę złą passę. Bo szczerze wątpię, żeby taki klub miał paść. Albo się znajdzie dodatkowy inwestor, albo ktoś go kupi. Albo sami sobie poradzą, jeśli się im w tym nie będzie przeszkadzać :)

Tak więc, Radku, zgłoś się do recepcji klubu i powiedz, że nie masz na czym posadzić tyłka w męskim wypoczynku i że to skandal ;)

Droga Izo,

Zgodzę sie z jednym, Gym pzeinwestował... Kiedys był "monopolistą" jeśli chodzi o tego typu usługi, teraz nie jest i powinien wziąć to sobie do serca.

Nie wiem, jak wygląda klub na Targówku oraz ten drugi, bo chodzę tylko na Puławska - z prostej przyczyny, jest najbliżej miejsca zamieszkania. W związku z tym oczekuję, że oferowane usługi będą odpowiednie do cen właśnie tam.

Narzekanie na forum? TO może w ogólne je zlikwidować, bo o ile się nie mylę (an a pewno nie), to jest to właśnie miejsce, gdzie można wypowiedzieć co się myśli na dany temat. Poza tym jeszcze nikomu nie zaszkodziła odrobina krytyki. A jak kolega powyżej napisał, ich PR-owiec ma na dość głęboko...
Kopanie leżącego? O czym Ty mówisz???

Ceny - jeśli masz dodatkowe zniżki lub też płacisz za cały rok z góry (albo złotą kartę), to wychodzi Ci tanio, mnie niestety nie.... a za rok z góry nie mam zamiaru płacić.

"Marudzę" na temat sauny z prostej przyczyny - sucha mnie nie kręci. A jak coś mnie nie kręci, to nie mam zamiaru z tego korzystać na siłę. (o! :) )

Nie mam zamiaru się stamtąd zmywać, bo nadal jest to jeden z bliższych mi klubów. I nie interesuje mnie to, czy będą mieć więcej klientów. Co mnie interesuje, to troska i dbanie o obecnych. To jest właśnie podstawa (wg złotych zasad).

Twój post pachnie mi "powiązaniem" z "grupą trzymającą władzę" w zarządzie GYM'u ;) Skoro tak czepiasz się krytyki tego klubu :)
Ale... masz takie prawo... :) Jak wszyscy tu piszący na każdy temat hehe...

Na koniec... Zgłoszenie w recepcji nic nie daje :)

Pozdrawiam czule i w ogóle. :)
Izabela Korzińska

Izabela Korzińska Architekt /
Developer ETL/TEam
Leader, Roche Polska

Temat: Spada jakość usług...

Radosław K.:

Narzekanie na forum? TO może w ogólne je zlikwidować, bo o ile się nie mylę (an a pewno nie), to jest to właśnie miejsce, gdzie można wypowiedzieć co się myśli na dany temat. Poza tym jeszcze nikomu nie zaszkodziła odrobina krytyki.

Nikomu nie zaszkodziła odrobina krytyki? Jest takie powiedzenie, że jeden zadowolony klient przyciągnie jednego nowego, a jeden niezadowolony - zniechęci dziesięciu. Krytyka zawsze szkodzi.
Ale skoro uważasz, że forum właśnie temu służy, to ok. Zakładam temat, powiązany jak najbardziej z tematyką tego, co się dzieje w Gymnasionie :)
Twój post pachnie mi "powiązaniem" z "grupą trzymającą władzę" w zarządzie GYM'u ;) Skoro tak czepiasz się krytyki tego klubu :)

Niech Ci mój post pachnie przywiązaniem do miejsca, w którym od 3 lat miło spędzam czas. Nie każdy, kto broni dobrego imienia tej firmy, musi widzieć w tym od razu interes. Zawsze bronię tego, co lubię i czasem zdarza mi się to robić nawet wbrew moim interesom.

Temat: Spada jakość usług...

Izabela Korzińska:
Nikomu nie zaszkodziła odrobina krytyki? Jest takie powiedzenie, że jeden zadowolony klient przyciągnie jednego nowego, a jeden niezadowolony - zniechęci dziesięciu. Krytyka zawsze szkodzi.
Ale skoro uważasz, że forum właśnie temu służy, to ok. Zakładam temat, powiązany jak najbardziej z tematyką tego, co się dzieje w Gymnasionie :)

(...)

Niech Ci mój post pachnie przywiązaniem do miejsca, w którym od 3 lat miło spędzam czas. Nie każdy, kto broni dobrego imienia tej firmy, musi widzieć w tym od razu interes. Zawsze bronię tego, co lubię i czasem zdarza mi się to robić nawet wbrew moim interesom.

:) przeczytaj jeszcze raz dokładnie ostatni akapit mojego postu i weź trochę na luz ;)

a co do Twojego wątku, chętnie go przeczytam, bo tytuł ciekawy... hehe

odnośnie "złotej zasady przyciągania klientów"... pracowałem w handlu i wiem, jak to działa, więc nie musisz mi mówić... ;) trochę to było inaczej (jeśli o liczby chodzi), ale oki...

poza tym jeśli ja i nie tylko ja uważam, że poziom usług spadł, to dlaczego inni nie mają być tego świadomi? czy mam ukrywać przed kimś prawdę? zresztą, jak ktoś inteligentny i z głową na karku, sam sprawdzi, ot wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie...

a teraz uciekam poczytać Twoj wątek... >;]

konto usunięte

Temat: Spada jakość usług...

Radosław K.:
Witam,

Chyba nie tylko ja zauważyłem, że spada jakość usług w klubach. Dobrym przyk,ładem jest GYM na Puławskiej. Sauna parowa nie działa od około 3 tyg.; leżaki w męskim wypoczynku rozwalone od kilku m-cy i nikt nic z tym nie robi... A ceny jakie są takie są :(

A czy ktoś takowe rzeczy zgłasza?
Jeżli ktoś łaskawie pofatyguje się na recepcję i poinformuje o tym, że coś nie działa to jest to od razu zgłaszane do managera.
Co do leżaków. Naprawiane są cały czas i cały czas są psute.
Proponuje Panom po prostu NAUCZYĆ SIĘ JE OBSŁUGIWAĆ to może nie trzeba będzie ich cały czas naprawiać i uprzejmie proszę o szanowanie rzeczy, z których wszyscy korzystają.

Co do sauny. Czasami bywa tak, że się sama wyłączy (np. jak się przestawi zegar) wystarczy to zgłosić i się nagrzeje w pół godziny.
Na ustrki techniczne klub nie ma wpływu. Niestety jak inteligentne osoby polewają czujnik wodą to automatyczni się on psuje. Wymiana go jest czasochłonna, gdyż trzeba wzywać serwis, a realizacja zlecenia też trochę trwa.

Pozdrawiam

Temat: Spada jakość usług...

Witaj Doroto, widzę że miałaś do czynienia z GYM od tej "drugiej strony". Już CI odpowiadam...

Fatygowałem się na recepcję nie raz i nie tylko ja... Nie przynosiło to żadnych skutków. Z leżakami hmmm, od momentu ich uszkodzenia, nigdy nie widziałem sprzętu w całości. Może za rzadko bywam i trafiam na "Wadliwy" dzień ;) mój pech? :))))
Myślę, że to nie jest kwestia nieumiejętności obsługi, bo jakoś nie widzę facetów rozwalających "siedzenia" tylko dlatego, że mają problemy z ich ustawieniem. :)
Z autowyłączeniem się sauny też tak kiedyś myślałem, po czym gdy zgłosiłem "incydent", usłyszałem, że jest awaria (tylko wtedy warto wywiesić krótką informację na drzwiach, to nic nie kosztuje, a wiele ułatwia).

Zgodzę się, że polewanie czujników może je uszkodzić, jednak od początku one nie działają poprawnie albo są ustawione na tryb oszczędny... Widzę w tym sens wtedy, gdy nikt z sauny nie korzysta i działa pusta - co zużywa energię i naraża klub na koszty, ale z drugiej strony jak wchodzę do kabiny, to oczekuję, aby była w niej para i ciepło ;)... A tu DUPA. Stąd konieczność schłodzenia czujnika.

To tyle. Nie mam zamiaru, jak wcześniej mi zarzucano, robić klubowi koło tyłka, ale wypada zadbać o już posiadanych klientów.

I znowu się rozgadałem, a robota leży :)

Miłego dnia TObie Doroto i wszystkim pozostałym Forumowiczom.

R. :)

konto usunięte

Temat: Spada jakość usług...

Gymnasion w CH Targowek:

1. W rzadko ktorej szafce sa wieszaki; rok temu byly w kazdej
2. od ponad miesiaca jest zepsuta jedna suszarka; jedyne co zrobili to wywiesili kartke - AWARIA
3. od kilku tygodniu brakuje mydla w dozownikach przy umywalkach

Biorac pod uwage kilkudziesiecio procentowa podwyzke cen karnetow to powyzsze punkty wygladaja po prostu zalosnie...

Pomijam jeszcze fakt, ze Gymnasion, ktory jest pozycjonowany na klub z wyzszej polki, zatrudnia osoby na stanowiska instruktorow fitnessu, ktore dopiero sie ucza. Moja dziewczyna z tego powodu zrezygnowala z uczeszczania na zajecia, bo raptem dwie osoby byly w stanie fajnie poprowadzic zajecia... Co sie z tym klubem dzieje?

Moze ktos polecic jakas fajna silownie do 5km od CH Targowek?Marek Mirosław edytował(a) ten post dnia 12.04.10 o godzinie 16:12

Temat: Spada jakość usług...

Zepter:
poniedziałek - 32 osobyna sali i instruktorka pzowalała dalej wchodzić spóźnionym, walki o maty i sprzęt, niemiła atmosfera, zero miesjca do poruszania się...
środa - płaski brzuch zamieniony na Pilatesa, brak informacji na stronie internetowej,
dzisiaj - zajęcia PB wogóle odwołane...

konto usunięte

Temat: Spada jakość usług...

W poznańskich klubach tej sieci pensje pracowników przychodzą z 2-3 miesięcznym opóźnieniem - więc nie ma co się dziwić, że kadra się powoli irytuje, a co za tym idzie także klienci, którzy zamiast bieżni mają kartkę awaria. Poza tym w dziale marketingu pracują tam eksperci od fikołków zamiast od PR dlatego to forum się tak pięknie rozwija;PŁukasz R. edytował(a) ten post dnia 03.05.10 o godzinie 21:37



Wyślij zaproszenie do