Marcin
Fijałkowski
Fotograf,
dziennikarz
Witold
W.
komunikacja
marketingowa
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
Niesamowity sezon zwieńczony rewelacyjnym finałem. Pierwsze wrażenia po PLFA 2008 to o wiele bardziej wyrównany poziom ligi, umocnienie pozycji futbolu w Polsce i optymistyczne rokowania na przyszłość.Już odliczam czas do wznowienia rozgrywek :)
konto usunięte
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
problemem (dotyczy to wszystkich sportow w Polsce) jest prymitywne podejscie do PR i calego merketingu polskich menedzerow. Znalezienie sponsora graniczy z cudem przez kompletnie zasciankowa polska przedsiebiorczosc i tepy management.
Marcin
Fijałkowski
Fotograf,
dziennikarz
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
a to Polska właśnie...Całość bezmiernych problemów mnożymy przez sto jeśli chodzi o futbol amerykański. Cud że to idzie do przodu!:)
Witold
W.
komunikacja
marketingowa
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
Kuba Stupałkowski:
problemem (dotyczy to wszystkich sportow w Polsce) jest prymitywne podejscie do PR i calego merketingu polskich menedzerow. Znalezienie sponsora graniczy z cudem przez kompletnie zasciankowa polska przedsiebiorczosc i tepy management.
problemem dla kogo? poza tym PR i marketing to tylko część całej struktury organizacyjnej każdego klubu sportowego, a nie jej podstawa.
Marcin
Fijałkowski
Fotograf,
dziennikarz
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
Nie wiem czy Kubie nie chodziło o managerów z innych firm, które nie chcą inwestować w sport. Nie chcą się promować poprzez sponsorowanie drużyn.konto usunięte
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
o to mi chodzilo, przebywam teraz w USA a tu sprawa wyglada tak ze nawet najwieksze korporacje typu Coca Cola, P&G, McDonalds itp dzialaja lokalnie i sponsoruja highschoole nie mowiac o college football, do tego dochodzi dziesiatki malych, lokalnych firm wiec ze znalezieniem sponsora problemow nie ma
Witold
W.
komunikacja
marketingowa
Temat: Powrót na tron - Eagles znów górą!
wcale sie nie dziwie, ze management firm nie chce inwestowac w polski sport. bo niby dlaczego, jakie wymierne korzysci (glownie wizerunkowe) moze miec potencjalny spnsor jesli praktycznie kazdy wiekszy zwiazek jest targany wszelkimi aferami, głownie korupcyjnymi ?gdybym byl osoba decyzyjna przyladowo w TPSA to nie inwestowałbym w sport seniorow tylko przykladem PKP Cargo dawalbym pieniadze na sport dla dzieciakow. tak bylo w katowicach, gdzie lwia czesc finansowa z umowy sponsorskiej z GKSem szla na juniorow. ewnetualnie postawilbym na sport niszowy i perspektywiczny, czyli logika wskazuje na futbol amerykański.
Następna dyskusja: