Ewa Klej

Ewa Klej pinkkong.pl,
electroclash.pl,
7rano.com,
nauczyciel i tł...

Temat: 12.02. PINK KONG FEST @ Sfinks700, Sopot


Obrazek


sobota, Luty 12, 2011
start: 22:00
wjazd: 15zł (do 23) / 25zł (od 23)

W programie:

Live acts:
VEIN CAT
ELEKTRISCHE.TV
AVTOMAT


dj acts:
VIRA
DRAQ
PREZES (ELEKTRISCHE.TV)
AVTOMAT (DJ)
DAMIAN BINKOWSKI

Koniec świata w 2012? Jeżeli tak, to być może wkrótce przeżyjemy ostatni walentynkowy weekend w naszym życiu!
Z uwagi na taką ewentualność warto zrobić wszystko, aby data 12 lutego 2011 zapadła nam w pamięć jak najgłębiej. Czas zatem na dużo miłości, radości, chwytania dnia/nocy za wszystko co się da oraz wygibasy do białego rana.

Cały ten hedonizm montuje ekipa czachomałpy - PINK KONG AGENCY!

Będą to aż 3 koncerty i 5 dj aktów!

Chwila wiekopomna - na sfinksowym FESCIE wystąpi pełen skład naszej agencji:
AVTOMAT - rozłoży Was na piksele swoim digipunkowo-8bitowym gigiem;
ELEKTRISCHE.TV - jako człowiek o ośmiu odnóżach i dwóch pałkach sprawdzi Wasze poczucie rytmu;
VEIN CAT - poprowadzi Was w podróż do krainy hipnotycznego rytmu i pięknych melodii doprawiając to swoim charakterystycznym glosem, po którym miękną nogi nie tylko kobiece.

Dodatkowo before & after okraszony będzie dj setami w wykonaniu elektrisch-neto avtomatu oraz głównodowodzących agencją - Virą i Draqiem. Gościnny występ zapowiedział również rezydent Klubowej - Damian Binkowski.

Żeby tego było mało - na imprezie zapowiadają się ciekawe przetasowania i kooperacje, ale o tym sza...

Szykujcie majtki/kalesony/staniki/inne elementy bielizny do rzucenia na scenę!
Piękne stroje, brokat, multum ludzi oraz ekscytacja jak stąd do wymyśl sobie mile widziane!

http://pinkkong.pl/

VEIN CAT
Vein Cat (właściwie: Daniel Wrotniewski, rocznik 1977) – muzyk, kompozytor, wokalista, autor tekstów, producent muzyczny, pisarz, twórca teatru awangardowego.
Już jako piętnastolatek debiutował z powodzeniem na muzycznej scenie, komponował i nagrywał dorostając w malowniczych i inspirujących, ale trudnych okolicznościach zielonogórskich blokowisk.
Od samego początku pozostawał pod wrażeniem bezkompromisowych form ekspresji i tajemniczego piękna zimnej fali, co znajdowało swoje echa na kolejnych etapach jego twórczego rozwoju.
Operował w różnych stylistykach (cold wave, new wave, new romantic, darkwave, slowcore, triphop, drum’n'bass), zarówno w ramach zespołów (ad somnum, beretor, dobranoc), jak i dzialając solo (efren, flo, vein), by wreszcie jako Vein Cat trafić do szerszego grona odbiorców nowej fali electro i electroclash. Jego autorskie live-acty we wszystkich znaczących polskich klubach, a także za granicą (m.in. w Pekinie, Szanghaju, Londynie) przyjmowane są zawsze z entuzjazmem, swoja hipnotyczną mocą zamieniając parkietowe szaleństwa w niezapomniane chwile oderwania się od rzeczywistości.
Vein Cat to postać nietuzinkowa, paradoksalnie wyróżniająca się swoim „no image” na mapie klubowej Polski, jego muzyka emanuje wręcz namacalną tajemnicą, a emocjonalne, minimalistyczne teksty oraz oryginalna barwa głosu – dopełniają całości, składając się na zamknięte dzieło, które nikogo nie pozostawia obojętnym.
Grał u boku wielu dj-ów, producentów i zespołów (m.in. Dj Ipek, Dj Szum, Dj Draq, Dj Vira, Makossa & Megablast, Ninfa and Supabeatz, Ladytron, Stereototal, Diorama, Koop), na swym koncie ma kilkanaście wydawnictw (m.in. dla UpScene, Indigo, Pink Kong Records, Saturator Label, SP Records, Sound Delivery).
http://pinkkong.pl/booking/vein-cat/
http://veincat.dmkhosting.net/
http://myspace.com/veincat

AVTOMAT
Avtomat jest audiowizualnym projektem powstałym w 2005 roku w głowie polskiego projektanta graficznego, DJa i wokalisty - Kajetana "KiTech" Łukomskiego. Łączy on przemyślane melodie i harmonie z punkową energią i przesterowanym elektronicznym dźwiękiem. Po kilku latach grania i organizowania imprez o stylistyce electro - między innymi electoMoustache w toruńskim eNeRDe i bydgoskiej Yakizie, Future Disko w koszalińskiej Plastelinie, czy Elektryk i Kill The Disco w warszawskim Saturatorze, projekt (znany wtedy pod nazwą post50UND) zaczął nabierać rumieńców.
Tak naprawdę start z kosmodromu nastąpił dopiero w 2009 roku, kiedy Kajetan wypuścił do internetu pięcioutworową EPkę "'Yes, I'm A Saint", dzięki której wygrał konkurs muzzo.pl. Po połączeniu sił ze swoją śpiewającą siostra Verl i gitarzystą Filipem Stangrickim, zagrał na festiwalu Audioriver 2009 u boku takich gwiazd jak DJ Hell, The Whip, Zoot Woman, Moderat, Richie Hawtin czy Caspa & Rusko, kontynuując dobrą passę koncertami klubowymi.
Jego utwory były często wydawane na polskich kompilacjach elektronicznych wydawanych pod egidą electroclash.pl - między innymi Pink Kong Vol. 4 - Remix Wars (cyfrowa), Pink Kong Vol. 6 - A New Hope (kompilacja CD dołączona do magazynu LAIF) czy Pink Kong Special 1 (kompilacja CD wydana przez Pink Kong Records). KiTech remiksował również takich artystów jak Röyksopp, SomethingALaMode, Kamp!, SoundQ i Lolita & The Pussycats.
http://pinkkong.pl/booking/avtomat/
http://avtomat.pl/
http://soundcloud.com/avtomatmusic

ELEKTRISCHE.TV
Prezes z Elektrische.TV to naprawdę Szymon Weiss, urodzony 1981. Pierwszy kontakt z instrumentem miał w wieku 6 lat, kiedy nauczył się podstaw gry na perkusji. W 1994 grajac koncerty po południowej Polsce, wygrywa w rockowych zlotach nagrody nie tylko jako najmłodszy perkusista, ale często jako najlepszy. W 1996 wraz Robertem Cichym zakładają w Opolu Poison Dealers – zespół hardcoreowo-metalowy na kształt Biohazard. Pod tą sama nazwą współtworzy jedną wybitniejszych ekip graffiti w południowej Polsce w tamtych latach. Podróżują po zlotach i grafficiarskich jamach w całym kraju, grając tam z zespołem jednoczenie. W 1997 wygrywa eliminacje do orkiestry dęto-perkusyjnej. Tam uczy się jazzowo-swingowego usposobienia. W muzyce zaczyna pasjonować go nie tylko punkowa agresja. Dostaje szkołę podstaw: w pełni akustyczny dziwek, inna technika gry. W tym skladzie podróżują po kraju, często w Niemczech i Czechach. W latach późniejszych gra jako muzyk sesyjny oraz gościnny/zastępczy perkusista koncertujących zespołów, np. Paprika Korps, w 2002 razem z raperem z Opola – Jareckim gra w zespole Kulturwa a do tego formuje projekty jazzowe, funkowe i fusion-jazzowe.
W 2003 znużony zawodnością i niejednomyślnością zespołów, zaczyna produkować muzykę na własną rekę. Nieoficjalnie nazywa to Elektrische Muzzikae. Od razu angażuje to do awangardowego polskiego teatru – Fieter. Tam poznaje przyszłego producenta jego teledyskow.
Ekipa dostaje zlecenie na nagranie filmu pt. „Stal”. Film nieosiągalny w sieci ze wzgl. na prawa autorskie. Ze spektaklem „W Drodze do Edo” zdobywają wyróżnienia w rożnych ogólnopolskich konfrontacjach teatralnych (muzyka zrobiona min. z użyciem skrzypiącego krzesła). Powstaje The Hag – awangardowy zespół blackmetalowy – EP rozesłane po całej Europie zbiera niesamowite recenzje. Pismo Metal Hammer twierdzi ze „wreszcie cos się w metalu dzieje”. W 2004 europejskie muzyczne magazyny wydaja The Hag na swoich kompilacjach. Elektrische Muzzikae staje się zespołem i gra pierwsze koncerty. Zajmuje drugie miejsce w eliminacjach do debiutow w Festiwalu Opolskim. Pojawia się gościnny koncert z Hurden Husket – laureatami nagrody polskiego MTV w kategorii polskiego albumu D’n’B 2004. Prezes jednak deaktywuje projekt, wyjeżdża do Dublina i tam spędza resztę roku, nadużywając rożnych substancji. W 2005 przeprowadza się do Londynu, tam zapoznaje się ze scena klubowa, zasadami jej dzialania oraz wieloma muzykami. W Opolu organizuje serie kilkusetosobowych imprez pt. Elektrische.Disko.Dancisch. Gra na nich swoje pierwsze produkcje. W 2006 E.M, gra koncerty w Polsce. Jednak P. wyjeżdża znów na wyspy gdzie buduje studio nagrań, kształci się w Trinity College jako producent i aranżer. Analizuje klasyczne kompozycje oraz ustanawia prywatna szkole muzyczna w kierunkach perkusja i produkcja.
W 2007 formułuje Elektrische.TV. Czesko-czilijsko-francusko-polski skład gra na festiwalach w Irlandii i Wielkiej Brytanii a Prezes staje się również DJem i do marca 2010 jest rezydentem w 3ech klubach. W 2008 irlandzkie radio Flirt FM zatrudnia go do autorskiej, cotygodniowej audycji Elektrische.Radio. Prezes bierze udział w afrobeatowym projekcie Kitchen Parties, złożonym z 10 osob – każdy innej narodowości. Projekt PresDrums – w ciągu piętnastu lat gry na perkusji, Prez uformował swoja idealna wizje tego instrumentu. Możliwość wpięcia gitary w multiefekt i tym samym wyprowadzenia dźwięku jednym kablem w nieskonczone, zawsze było tym, co mu brakowało w bębnach. Łączy swoje umiejętności perkusisty i producenta, komputerowego eksperymentatora. Konstruuje specjalną komputerowa wtyczkę, za pomocą której jest w stanie grac na bębnach na żywo, tak jakby to Aphex Twin programował swój beat tygodniami w swoim studiu. Latem ’09 jedzie w trasę po Francji i Hiszpanii z Kitchen Parties. Tym razem skład dwuosobowy: on sam jako perkusista i założyciel zespołu – Florent, jako puzonista i flecista, zapetlajacy melodie w tzw. Loopstation, tworzy tak pełne brzmienie, jak kompletny brassband. Zima, wspólnie z Francuzem, organizują tygodniowe warsztaty muzyczne pod Dublinem. W 2010 wraca do Polski w maju. Każdy weekend Elektrsche.TV gra jako jednoosobowy skład koncertowy, ale zarówno jako DJ. Jest autorem imprezy Warper’s Fest. Przesycony syntetycznym brzmieniem, szuka zespołu, w którym mógłby grac na zestawie akustycznym. Yummy Cake jednak bardziej zafascynowane jest jego elektronicznym tworem. Koncertuje z nimi od sierpnia. W listopadzie w Amsterdamie, tworzy z przyjacielem z The Hag nowy rodzaj muzyki. Nazywają to UltraDance. EP zostanie wydane w 2011 w Pink Kong Records.
http://pinkkong.pl/booking/elektrische-tv/
http://www.elektrische.tv/
http://www.myspace.com/elektrische.tv

DAMIAN BINKOWSKI (Klubowa)
Pochodzi z Gdyni. Najcżęściej można go usłyszeć w sopockiej Klubowej, choć zdarzyło mu się pojawić za deckami w GGOGu, Papryce, Wielu Twarzach, Sfinksie czy Starym Kinie. To, co najczęściej można usłyszeć w jego setach oscyluje gdzieś pomiędzy electro, synth popem, cosmic disco, proto house'owym italo, wczesnym detroit techno, chicago acid house'm i ich współczesnymi stylizacjami.

VIRA (PINK KONG)
Od zarania dziejów tuli do swej obfitej piersi głodne paszcze i płodnych artystów polskiej sceny electro. Najstarsi górale opowiadają, że ma 666 sutków płynących nieustającym strumieniem nowej muzyki, na wargach jej zawsze gości pieśń, a mikser i resztę didżejskiego osprzętu wbudowane ma w ciało. Jak nie kręci imprez (lub tyłkiem na imprezach), to kręci lody z muzykami i didżejami, których firmuje. W jej świecie puryzm nie istnieje, niebo jest różowe, a każdy dobry utwór znajduje wydawcę. Inna sprawa, że ostatnio sama zajmuje się również i tym. Bagatela.
Konkrety? Proszę bardzo:
- matka dyrektor Electroclash Polska i Agencji PINK KONG
- współorganizatorka Pink Kong Fest, Pink Kong Party i Lipstick on the Grass
- (jakby nie patrzeć) dziennikarka
- pani puszczalska (funkcja przez niektórych nazywana „djką”) – gatunki: electro/clash/house/80s/90s/fidget/inne gatunki, których nazw nie jest świadoma, bo wymyślają je nudzące się nerdy
http://pinkkong.pl/booking/vira/

DRAQ (PINK KONG)
DRAQ to wielobarwna postać polskiej sceny electro: współzałożyciel, ojciec dyrektor oraz naczelny grafik tworu Electroclash Polska oraz Pink Kong Agency, współtwórca legendarnej wrocławskiej muzycznej event-fundacji plug/play, doradca artystyczny i rezydent wrocławskiego klubu Das Lokal, a w wolnych chwilach producent i remixer. Na koncie kilka autorskich imprez cyklicznych (Pink Kong Party, Lipstick On The Grass, Tancen Tancen), współpraca (jako dj i promotor) z większością polskich artystów electro (m.in. AXMusique, Kamp!, Yummy Cake, Vein Cat, Mass Kotki…) oraz dziesiątki zagranych imprez z najróżniejszymi frikami (Housemeister (Boysnoize Rec.), Tv Tom, Slam Dunk, Szum, Tube, Elektromonter, Rude Boys, Hush Hush Pony …). Sety Draqa są mocno napakowane wybuchową energią electro (niezależnie czy to z odmiany clash, fidget czy house), mashupami i nawiązaniami do hitów ze zgoła odmiennych gatunków. Jakość seta potwierdza pełen parkiet szalejący do późna.
http://pinkkong.pl/booking/draq/
http://myspace.com/djdraqisreadytofuck