Magdalena
Lipińska
Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie
Temat: sponsoring kultury - informacje do pracy dyplomowej
Witam,Bardzo zależy mi na kontakcie z osobami, odpowiedzialnymi za strategie i wdrażanie sponsoringu w firmach w Polsce. Chciałabym prosić o odpowiedź na kilka pytań, które pomogą mi w przeanalizowaniu uwarunkowań i sposobu zarządzania sponsoringiem kultury w Polsce. Będę wdzięczna za pomoc.
Oto pytania (odpowiedzi można udzielić mailowo mag.lipinska@gmail.com):
1. Czy Pani/Pana firma wspiera kulturę? Proszę podać przykład.
2. Jak długo prowadzone są w Pani/Pana firmie działania
sponsoringowe nastawione kulturę?
3. Dlaczego Pani/Pana firma zdecydowała się na sponsorowanie akurat tego wydarzenia/instytucji, jaki był klucz doboru?
4. W jaki sposób ustala się budżet sponsoringowy w firmie?
5. Jaką część budżetu marketingowego stanową wydatki na sponsoring Kultury?
6. W jaki sposób firma propaguje fakt bycia sponsorem Muzeum Narodowego? Jaka część wydatków na sponsoring przeznaczona jest na jego aktywację (promocję)?
7. Czy i jak często bada się w firmie sponsoring kultury Jakich narzędzi używa się do badania jego efektów?
8. Jak ocenia Pani/Pan skuteczność sponsoringu?
Z góry dziękuję za pomoc,
Z wyrazami szacunku,
Magdalena Lipińska