Temat: Problem z zasięgiem PLAY
Grzegorz L.:
Witam,
mam problem z zasięgiem w bloku w sieci PLAY. Blok przy ulicy, a jednak jest problem.
Pisałem do PLAY, ale jak to zwykle bywa głupoty odpisują.
Czy z tego powodu mogę rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych.
Jak mogę im to udowodnić.
Proszę o poradę ponieważ jestem w kropce.
Prawdopodobnie nic nie zrobisz.
PLAY w umowach ma zapis, że można korzystać z telefonu czy internetu mobilnego przez bodajże tydzień od podpisania umowy niejako "testowo", a potem rozwiązać ją bez konsekwencji (o ile mi wiadomo - zapis ten pojawił się właśnie ze względu na problemy z zasięgiem, żeby potem ludzie nie mogli im z tego powodu wypowiadać umów). Tak więc jeśli przez tydzień korzystałeś i nic się złego nie działo - to teraz sądownie chyba nic nie przewalczysz.
Natomiast od strony technicznej możesz problem rozwiązać tak, że przełączasz się na nadajniki sieci Plus. Masz taką opcję w telefonie - musisz się tylko dowiedzieć o ile droższe (jeśli w ogóle) zapłacisz przez to rachunki.
Dawid C. edytował(a) ten post dnia 14.01.12 o godzinie 11:37