Wojciech
Karłowski
Dyrektor
zarządzający,
Rekrutacje, HR,
Temat: Wezmę specjalistę ds. obsługi Klienta kluczowego w bardzo...
Witam,Dla swojego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko "Specjalista ds. obsługi Klienta kluczowego".
Naszym Klientem jest duża firma z kapitałem zagranicznym.
Do zadań w pracy należeć będzie:
- osoba ta, będzie dedykowana do kompleksowej obsługi jednego Klienta kluczowego (składanie ofert, wymiana informacji, obsługa sprzedaży)
- współpraca logistyczna z Key Account Managerem i odpowiedzialność za Klienata
- wyjazdy zagraniczne do Klienta (sporadycznie)
WYMAGANIA:
- komunikatywny angielski - WARUNEK KONIECZNY
- minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze Klienta (mile widziane osoby z doświadczeniem w obsłudze Klienta biznesowego)
- Wykształcenie ekonomiczne (może być licencjackie)
- Biegła obsługa Microsoft Excel lub mile widziana znajomość pracy w systemach wspomagania zarządzania typu SAP
- Zaangażowanie
- Przebojowość
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę,
- System szkoleń,
- pracę w prestiżowej firmie z kapitałem zagranicznym,
- pracę na 1 zmianę w godzinach 8:00 - 16:00,
- pracę na miejscu
- wynagrodzenie: początkowe - ok. 2500,00zł - 2600,00zł / miesiąc - po okresie próbnym wzrost o około 30%.
Jeśli jesteś zaintersowana / zainteresowany powyższym stanowiskiem i spełniasz postawione w nim wymagania, proszę, prześlij na adres praca@select-hr.pl tylko i wyłącznie swoje CV z numerem referencyjnym PP/2008/SOKK w temacie lub pełną nazwą stanowiska, ewentualnie prosze o kontakt przez GL lub tel. 044 632 36 05.
Pozdrawiam,
Wojciech Karłowski