Wojciech Karłowski

Wojciech Karłowski Dyrektor
zarządzający,
Rekrutacje, HR,

Temat: Wezmę specjalistę ds. obsługi Klienta kluczowego w bardzo...

Witam,

Dla swojego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko "Specjalista ds. obsługi Klienta kluczowego".

Naszym Klientem jest duża firma z kapitałem zagranicznym.

Do zadań w pracy należeć będzie:
- osoba ta, będzie dedykowana do kompleksowej obsługi jednego Klienta kluczowego (składanie ofert, wymiana informacji, obsługa sprzedaży)
- współpraca logistyczna z Key Account Managerem i odpowiedzialność za Klienata
- wyjazdy zagraniczne do Klienta (sporadycznie)

WYMAGANIA:
- komunikatywny angielski - WARUNEK KONIECZNY
- minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze Klienta (mile widziane osoby z doświadczeniem w obsłudze Klienta biznesowego)
- Wykształcenie ekonomiczne (może być licencjackie)
- Biegła obsługa Microsoft Excel lub mile widziana znajomość pracy w systemach wspomagania zarządzania typu SAP
- Zaangażowanie
- Przebojowość

OFERUJEMY:
- Umowę o pracę,
- System szkoleń,
- pracę w prestiżowej firmie z kapitałem zagranicznym,
- pracę na 1 zmianę w godzinach 8:00 - 16:00,
- pracę na miejscu
- wynagrodzenie: początkowe - ok. 2500,00zł - 2600,00zł / miesiąc - po okresie próbnym wzrost o około 30%.

Jeśli jesteś zaintersowana / zainteresowany powyższym stanowiskiem i spełniasz postawione w nim wymagania, proszę, prześlij na adres praca@select-hr.pl tylko i wyłącznie swoje CV z numerem referencyjnym PP/2008/SOKK w temacie lub pełną nazwą stanowiska, ewentualnie prosze o kontakt przez GL lub tel. 044 632 36 05.

Pozdrawiam,
Wojciech Karłowski